Lola Wallinkoski eduskuntaan!
Nyt mammat heti äänestämään päteviä ihmisiä, kuten Lolaa!
Kommentit (26)
En todellakaan katso omaavani sitä tietotaitoa ja asiantuntemusta, jota Suomen eduskunnassa ja hallituksessa nyt tarvitaan. Tuota arjen osaamista minulla kyllä on, olenhan entinen kotiäiti ;). Minulla on kyllä myös talousosaamista, mutta niin paljon pienemmässä mittakaavassa, että en usko sen riittävän kansanedustajan vaativaan työhön. Missikisoihin en ole koskaan pyrkinyt, koska en arvosta kyseistä kisaa, kuuluu sarjaan "naurettavuuden huippu". Tuskinpa olisin pärjännytkään, koska olen vain perusnätti, en todellakaan esim. Lolan tasoa.
Se nyt vaan on totuus, että tuohon pestiin tarvitaan älyä ja järkeä, viisautta, kokemusta, koulutusta ja nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Suomi on syvällä suossa ja kansanedustajilta vaaditaan nyt todella paljon osaamista ja tietoa. Missä Lola on pätevöitynyt ja missä taitonsa näyttänyt? Eikös hän vasta ollut mm. tuomaroimassa jossain roskamissikisoissa? Luulen, että se on sopivaa touhua hänelle.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:53"]
En todellakaan katso omaavani sitä tietotaitoa ja asiantuntemusta, jota Suomen eduskunnassa ja hallituksessa nyt tarvitaan. Tuota arjen osaamista minulla kyllä on, olenhan entinen kotiäiti ;). Minulla on kyllä myös talousosaamista, mutta niin paljon pienemmässä mittakaavassa, että en usko sen riittävän kansanedustajan vaativaan työhön. Missikisoihin en ole koskaan pyrkinyt, koska en arvosta kyseistä kisaa, kuuluu sarjaan "naurettavuuden huippu". Tuskinpa olisin pärjännytkään, koska olen vain perusnätti, en todellakaan esim. Lolan tasoa.
Se nyt vaan on totuus, että tuohon pestiin tarvitaan älyä ja järkeä, viisautta, kokemusta, koulutusta ja nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Suomi on syvällä suossa ja kansanedustajilta vaaditaan nyt todella paljon osaamista ja tietoa. Missä Lola on pätevöitynyt ja missä taitonsa näyttänyt? Eikös hän vasta ollut mm. tuomaroimassa jossain roskamissikisoissa? Luulen, että se on sopivaa touhua hänelle.
[/quote]Jos suomalainen pottunokka saa valita fiksusta ja älykkäästä tyypistä joka pystyy hoitamaan maamme asioita tai Teuvo Hakkaraisen kaltaisen tyypin väliltä, niin mietippä kumman valitsee? Niin no, mehän tiedetään se jo. Tästä syystä Lola kyllä eduskuntaan pääsee jos ehdolla on.
Oikeassa olet nro 22. Ikävä kyllä.
Iltalehden yläpalkissa mainostettiin eilen painetun lehden Lola-juttua otsikolla "Minua on kivitetty". Se on kyllä pohjanoteeraus jopa Lolalta. Kun koulua käyviä tyttöjä pahoinpidellään tai raiskattuja naisia kivitetään kehittymättömissä maissa, Lola-parka tyytyy tekemään heistä pilkkaa tällä tavoin.
Kukaan ei ilmeisesti muista entistä missiä Tanja Vienosta, jonka suurimpiin poliittisiin saavutuksiin kuuluu kansanedustuslaitoksen sisäinen peränjakamisennätys. Vienonen kuulosti vain niin köyhältä, että on jättänyt sitten entisen miehensä Totti Karpelan sukunimen itselleen. Vähän niinkuin toinen eduskuntavamppi Kuseniina Rikkardson, jolle teki tiukkaa luopua entisen miehensä nimestä. Olisikohan sekin mennyt vain sukunimen takia naimisiin?
Minkähän takia kansan usko poliittiseen päätöksentekoon on mennyt?
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:35"]
Silikonitissinen entinen missi. Varmaan todellista pätevyyttä hoitamaan ja ratkaisemaan Oy Suomi Ab:n konkurssitilaa. Hohhoijaa sentään. Ei siellä kuulkaa nyt ole missukoitten eikä kotiäitien arjen osaamisella yhtään mitään merkitystä! Kovin moni ei taida edes ymmärtää missä jamassa tämä maa oikein on.
[/quote]
Miksi et itse mene kuin tunnut olevan muita fiksumpi ja kykenet muut lyttäämään?
Saanko muuten arvata, oot joskus yrittänyt missikisoihin ja sulle naurettiin siellä?:D