Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei jumpe...mitä teen?

Vierailija
18.01.2015 |

Tapasin muutama vuosi sitten baari-illan jälkeen erään hukassa olevan miehen kotikaupungissani. Hengasimme hetken siinä ennen nukkumaanmenoa ja mies sitten pyysi numeroani. En jostain syystä kiinnostunut, olin aika sitoutumiskammoinen tapaus niihin aikoihin ja se tuli niin puskista koko homma. Annoin nuneroni kuitenkin sillä ajatuksella, että entä jos...

No mies oli sitten SUPERinnokas, ei kyllä tarvinnut yhtään miettiä että oliko kiinnostusta vai eikö ollut...

Laitoin sitten välit poikki häneen, koska minua ahdisti ja vitutti se pommitus. olen nyt kasvanut tässä noin 3-4 vuotta ja tapaus käy välillä mielessäni ja katselen miehen facebookia.

Ja nyt olen alkanut miettiä sellaista outoa asiaa kuin että yrittäisin kaverustua hänen kanssaan?!? Ilahtuisikohan tämä tyyppi kuullessaan minusta kaikkien näiden vuosien jälkeen?

Kyllä minua kieltämättä kiinnostaa vähän muussakin mielessä... :( myöhään heräsin tajuamaan sen, mutta... :D

Pitäisikö ilmoitella itsestäni vai kadota lopullisesti...?

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjota sille lappu "moikka! näin vuosien jälkeen mietin vieläkin sinua ja harmittaa että tein katoamistempun vaikka olitkin niin ihana tyyppi. en ollut silloin valmis suhteeseen. nyt olen kasvanut ja kehittynyt ja olisin valmis kokeilemaan, jos sinä olet vapaalla jalalla ja vielä kiinnostunut. t. kati

Vierailija
62/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä numeroa voi kysellä numeropalvelusta, mutta kannattaa sitten olla ihan rehellinen eikä ruveta selittelemään mitään valheita että vahingossa soitin sulle kun piti soittaa yhdelle kaverille tai vahingossa pyysin facekaveriksi... Ei ole kovin hyvä alku vuosisadan rakkaustarinalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:37"]kirjota sille lappu "moikka! näin vuosien jälkeen mietin vieläkin sinua ja harmittaa että tein katoamistempun vaikka olitkin niin ihana tyyppi. en ollut silloin valmis suhteeseen. nyt olen kasvanut ja kehittynyt ja olisin valmis kokeilemaan, jos sinä olet vapaalla jalalla ja vielä kiinnostunut. t. kati
[/quote]ja työnnä se postiluukusta

Vierailija
64/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 05:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:50"]Ota ihmeessa yhteyttä ettei myöhemmin sitten kaduta. [/quote] Voi apua, ehkä möhlin kaiken ja nolaan itseni tai sitten tapahtuu ihania asioita.. eli mitä kannattaisi kirjoittaa? Jotain että moi, muistin että tavattiin joskus siellä ja siellä, muistatko? Ajattelin että voisi olla mukavaa olla kavereita nyt muutama vuosi myöhemmin." En minä osaaaa :)

Kyllä sinä osaat. Mitä pelkäät? Jos hän on jo perheellinen ja onnellinen, niin et menetä mitään. Jos hän on vielä vapaana, niin tavatkaa. Ihmisiähän me kaikki ollaan. Et siinäkään menetä mitään, ellei vastausta tule. Mieti mikä ongelma tässä on? Voithan kertoa ihan simppelisti, että hän on jäänyt mieleesi, ja olisi kiva tavata, jos mahdollista. Ei se niin vaikeeta voi olla.

[/quote]

Vierailija
65/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:36"]Oletko ihan tosissasi?! Pikkusen epätoivoinen vaikutelma tulee. Jos olet jo kerran lähettänyt pahoitteluviestin, mies olisi vastannut siihen jos olisi halunnut pitää yhteyttä. Ei ihan mene läpi tollaset tekstarit että kenen numero, se vasta noloa on!

Tulee vähän sellainen vaikutelma ettet ole löytänyt välissä ketään toistakaan ja siksi haluat ottaa mieheen yhteyttä. Kannattaa jättää väliin ja vaan muistella hyvällä menneitä.

Ihan luonnollista että joskus muistelee vanhoja heiloja ja miettii että mitä jos... Mutta jos ei silloin kolahtanut niin tuskin kolahtaa nytkään, nolaat vain itsesi.

[/quote]

:D voi vittu. Minä nimenomaan sanoin, etten kaipaa vastausta siihen viestiin :D silloin normaaliälyinen ihminen jättää vastaamatta, kun toinen niin pyytää. Ai minäkö en ole löytänyt kolmessa vuodessa ketään? :D:D no mitäs nyy varmaan pariakymmentä deittaillut ja muutaman kanssa seurustellut :D
Jos minulla olisi se mumero edelleen tallessa niin olisin tekstannut. Ai ei mene läpi? Juuri lueskelin ikivanhasta puhelimestani saapuneita viestejä ja mietin, että mitä hiton numeroita nämä ovat ja keiden kanssa olen oikein viestitellyt. Sitten muistin. Eli ihan realistinen juttu minulla. :)

Vierailija
66/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:40"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:37"]kirjota sille lappu "moikka! näin vuosien jälkeen mietin vieläkin sinua ja harmittaa että tein katoamistempun vaikka olitkin niin ihana tyyppi. en ollut silloin valmis suhteeseen. nyt olen kasvanut ja kehittynyt ja olisin valmis kokeilemaan, jos sinä olet vapaalla jalalla ja vielä kiinnostunut. t. kati
[/quote]ja työnnä se postiluukusta
[/quote]

No aikamoisen salapoliisityön saan tehdä, jos meinaan löytää oikean osoitteen :D muuten ihan... kiva idea, luulen.

Vierailija
67/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 05:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 04:50"]Ota ihmeessa yhteyttä ettei myöhemmin sitten kaduta. [/quote] Voi apua, ehkä möhlin kaiken ja nolaan itseni tai sitten tapahtuu ihania asioita.. eli mitä kannattaisi kirjoittaa? Jotain että moi, muistin että tavattiin joskus siellä ja siellä, muistatko? Ajattelin että voisi olla mukavaa olla kavereita nyt muutama vuosi myöhemmin." En minä osaaaa :)

Kyllä sinä osaat. Mitä pelkäät? Jos hän on jo perheellinen ja onnellinen, niin et menetä mitään. Jos hän on vielä vapaana, niin tavatkaa. Ihmisiähän me kaikki ollaan. Et siinäkään menetä mitään, ellei vastausta tule. Mieti mikä ongelma tässä on? Voithan kertoa ihan simppelisti, että hän on jäänyt mieleesi, ja olisi kiva tavata, jos mahdollista. Ei se niin vaikeeta voi olla.

[/quote]
[/quote]

Kyllä se voi olla vaikeaa....

Vierailija
68/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:40"]Kyllähän sitä numeroa voi kysellä numeropalvelusta, mutta kannattaa sitten olla ihan rehellinen eikä ruveta selittelemään mitään valheita että vahingossa soitin sulle kun piti soittaa yhdelle kaverille tai vahingossa pyysin facekaveriksi... Ei ole kovin hyvä alku vuosisadan rakkaustarinalle
[/quote]

Antaako ne muka sellaisetkin numerot jotka on salaisiksi laitettu? Outoa.

Vierailija
69/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kys. tyyppi on perheellinen, koska facebookinsa jutuista saa vaikutelman, että on paljon reissussa kaveriporukalla ihan niin kuin silloin aikoinaankin kun juteltiin.

Mikäli hommasta ei tule mitään, voin lohduttautua ajatuksella, et ehkä me oltaisi oltu liian erilaisia kuitenkin :) Jos ajatellaan, et seurustelisimme ja mies viilettäisi milloin missäkin reissussa. En sitten tiedä, kuinka tärkeää se meneminen hänelle oli/on.

Vierailija
70/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:47"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:36"]Oletko ihan tosissasi?! Pikkusen epätoivoinen vaikutelma tulee. Jos olet jo kerran lähettänyt pahoitteluviestin, mies olisi vastannut siihen jos olisi halunnut pitää yhteyttä. Ei ihan mene läpi tollaset tekstarit että kenen numero, se vasta noloa on!

Tulee vähän sellainen vaikutelma ettet ole löytänyt välissä ketään toistakaan ja siksi haluat ottaa mieheen yhteyttä. Kannattaa jättää väliin ja vaan muistella hyvällä menneitä.

Ihan luonnollista että joskus muistelee vanhoja heiloja ja miettii että mitä jos... Mutta jos ei silloin kolahtanut niin tuskin kolahtaa nytkään, nolaat vain itsesi.

[/quote]

:D voi vittu. Minä nimenomaan sanoin, etten kaipaa vastausta siihen viestiin :D silloin normaaliälyinen ihminen jättää vastaamatta, kun toinen niin pyytää. Ai minäkö en ole löytänyt kolmessa vuodessa ketään? :D:D no mitäs nyy varmaan pariakymmentä deittaillut ja muutaman kanssa seurustellut :D
Jos minulla olisi se mumero edelleen tallessa niin olisin tekstannut. Ai ei mene läpi? Juuri lueskelin ikivanhasta puhelimestani saapuneita viestejä ja mietin, että mitä hiton numeroita nämä ovat ja keiden kanssa olen oikein viestitellyt. Sitten muistin. Eli ihan realistinen juttu minulla. :)

[/quote]

Mumero :D Numero.

Antaako ne siis enirosta numeroita, jotka ovat salaisia? Vai vain niitä jotka löytyvät fonectaata hakemallakin?

Vierailija
71/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kaikki muumit laaksossa nyt. Kuullostaa niin lapselliselta tuo feikki-profiili touhu..... minä lähtisin äkkiä karkuun jos tuollaisen hämärän viestin saisin. "Moi oon se ja se mut en voi kirjottaa omalla profiilillani". 

Vierailija
72/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kallista paskaa tuo eniro xd

Vierailija
73/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:12"]Ei taida olla kaikki muumit laaksossa nyt. Kuullostaa niin lapselliselta tuo feikki-profiili touhu..... minä lähtisin äkkiä karkuun jos tuollaisen hämärän viestin saisin. "Moi oon se ja se mut en voi kirjottaa omalla profiilillani". 
[/quote]

Ei hätää, en voi lähettää viestiä koska hänellä ei ole käytössä viestittelyä fb:ssa ;) mutta en kyllä halua palauttaa profiiliani yhden ihmisen takia faceen :D

Vierailija
74/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt vaan se kaveripyyntö ja katso mitä tapahtuu. Ei valheita eikä muuta söösäämistä :) tsemiä!

Vierailija
75/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:17"]Laita nyt vaan se kaveripyyntö ja katso mitä tapahtuu. Ei valheita eikä muuta söösäämistä :) tsemiä!
[/quote]

Pelottaa! :D tosi kiva ilmestyä puskista 3 vuotta myöhemmin kaveripyynnön kanssa :D kamalaa tämä elämä... ehkä hän ignooraa minut ja nolaan itseni totaalisesti.

Vierailija
76/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keksin!!! Teen uuden profiilin, omalla nimelläni mutta ilman kuvaa!

Vierailija
77/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:24"]Nyt keksin!!! Teen uuden profiilin, omalla nimelläni mutta ilman kuvaa!
[/quote]

Tämä on hyvä, kyllä! T. Minä itse

Vierailija
78/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:24"]Nyt keksin!!! Teen uuden profiilin, omalla nimelläni mutta ilman kuvaa!
[/quote]

[/quote]

Noniin, sanokaa että tämä on hyvä!

Vierailija
79/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:24"]Nyt keksin!!! Teen uuden profiilin, omalla nimelläni mutta ilman kuvaa!
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
80/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 10:24"]Nyt keksin!!! Teen uuden profiilin, omalla nimelläni mutta ilman kuvaa!
[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]