Ei jumpe...mitä teen?
Tapasin muutama vuosi sitten baari-illan jälkeen erään hukassa olevan miehen kotikaupungissani. Hengasimme hetken siinä ennen nukkumaanmenoa ja mies sitten pyysi numeroani. En jostain syystä kiinnostunut, olin aika sitoutumiskammoinen tapaus niihin aikoihin ja se tuli niin puskista koko homma. Annoin nuneroni kuitenkin sillä ajatuksella, että entä jos...
No mies oli sitten SUPERinnokas, ei kyllä tarvinnut yhtään miettiä että oliko kiinnostusta vai eikö ollut...
Laitoin sitten välit poikki häneen, koska minua ahdisti ja vitutti se pommitus. olen nyt kasvanut tässä noin 3-4 vuotta ja tapaus käy välillä mielessäni ja katselen miehen facebookia.
Ja nyt olen alkanut miettiä sellaista outoa asiaa kuin että yrittäisin kaverustua hänen kanssaan?!? Ilahtuisikohan tämä tyyppi kuullessaan minusta kaikkien näiden vuosien jälkeen?
Kyllä minua kieltämättä kiinnostaa vähän muussakin mielessä... :( myöhään heräsin tajuamaan sen, mutta... :D
Pitäisikö ilmoitella itsestäni vai kadota lopullisesti...?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 06:07"]Mites, kun olen tässä jonkun aikaa jo pitänyt taukoa facesta, kun en kerta kaikkiaan jaksa olla siellä kun ei siellä koskaan tapahdu mitään ja halusin muutenkin olla hetken "piilossa" tuntemattomilta. En haluaisi palata takaisin facebookiin tämän miehen takia vaikka muuten en siellä halua olla, niin olisiko liian friikkiä ottaa yhteyttä jollain djdjdjdb-profiililla ja selittää, mistä se johtuu, ja oma
nimi viestin perään? TAJUAN kyllä että vaikuttaa "hieman" hämärältä jos saa viestin tuollaisesta feikkiprofiilista, mutta kun en vain tahtoisi nyt olla facebookissa :( vai onko minun oikeasti pakko palauttaa profiili vain tämän miehen takia?
[/quote]
Jos laittaisin viestin tällaisesta fbzh-profiilista se menisi jotenkin näin (puhekielellä tosin): moi, me taidettiin tavata *silloin ja silloin siellä*, muistatko? Pidän taukoa facebookista nyt joten tein tällaisen väliaikaisen profiilin tänne. Ajattelin, että voisi olla hauskaa olla kavereita näin monta vuotta myöhemmin, vai? T. *Nimeni*
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 06:11"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 06:07"]Mites, kun olen tässä jonkun aikaa jo pitänyt taukoa facesta, kun en kerta kaikkiaan jaksa olla siellä kun ei siellä koskaan tapahdu mitään ja halusin muutenkin olla hetken "piilossa" tuntemattomilta. En haluaisi palata takaisin facebookiin tämän miehen takia vaikka muuten en siellä halua olla, niin olisiko liian friikkiä ottaa yhteyttä jollain djdjdjdb-profiililla ja selittää, mistä se johtuu, ja oma
nimi viestin perään? TAJUAN kyllä että vaikuttaa "hieman" hämärältä jos saa viestin tuollaisesta feikkiprofiilista, mutta kun en vain tahtoisi nyt olla facebookissa :( vai onko minun oikeasti pakko palauttaa profiili vain tämän miehen takia?
[/quote]
Jos laittaisin viestin tällaisesta fbzh-profiilista se menisi jotenkin näin (puhekielellä tosin): moi, me taidettiin tavata *silloin ja silloin siellä*, muistatko? Pidän taukoa facebookista nyt joten tein tällaisen väliaikaisen profiilin tänne. Ajattelin, että voisi olla hauskaa olla kavereita näin monta vuotta myöhemmin, vai? T. *Nimeni*
[/quote]
Lisäksi tällainen kasvoton lähestyminen olisi minulle itselleni helpompaa, ja siinä olisi se etu että mikäli miekkosen muisti pelaa, hän muistaa kyllä miltä näytän, eli voisin olla "kasvoton ja anonyymi" olematta kuitenkaan :D en osaa selittää paremmin...
En reagoi alapeukkuihin joten kommentoikaaa :)
No jos kukaan ei vastaa niin lähetän viestiäfeikkiprofiilista oman nimeni kera, olivat muut siitä mitä mieltö tahansa. Ja tulen sitten tänne hehkuttamaan, jos välillemme syttyy ihastusta joskus, jos siis pääsemme edes sille kaveritasolle tässä :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 07:15"]Odota vielä muutama vuosi.
[/quote]
No enpä taida odottaa :)
Kaikki hiljenivät yhtäkkiä. Nyt apuja. Rustailen tässä puhelimen muistioon luonnoksia ennen h-hetkeä.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 07:41"]Olit 14v kun tapasitte?
[/quote]
Mitä vittua? :D Tulin baarista.
Tänne on taas kulkeutunut ilkeiden kanojen lauma, mikä lie syynä turhanpäiväiseen kotkotukseen vaikka minulla on vain tarkoituksena olla mukavavanhalle tuttavalle.
Viesti oikeasta profiilista! Ole aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:06"]Viesti oikeasta profiilista! Ole aikuinen.
[/quote]
No vittu kun olen piilottanut profiilini ihan muista syistä aikoja sitten ja en haluaisi todellakaan vielä palata takaisin faceen.
Mites, kun olen tässä jonkun aikaa jo pitänyt taukoa facesta, kun en kerta kaikkiaan jaksa olla siellä kun ei siellä koskaan tapahdu mitään ja halusin muutenkin olla hetken "piilossa" tuntemattomilta. En haluaisi palata takaisin facebookiin tämän miehen takia vaikka muuten en siellä halua olla, niin olisiko liian friikkiä ottaa yhteyttä jollain djdjdjdb-profiililla ja selittää, mistä se johtuu, ja oma