Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei jumpe...mitä teen?

Vierailija
18.01.2015 |

Tapasin muutama vuosi sitten baari-illan jälkeen erään hukassa olevan miehen kotikaupungissani. Hengasimme hetken siinä ennen nukkumaanmenoa ja mies sitten pyysi numeroani. En jostain syystä kiinnostunut, olin aika sitoutumiskammoinen tapaus niihin aikoihin ja se tuli niin puskista koko homma. Annoin nuneroni kuitenkin sillä ajatuksella, että entä jos...

No mies oli sitten SUPERinnokas, ei kyllä tarvinnut yhtään miettiä että oliko kiinnostusta vai eikö ollut...

Laitoin sitten välit poikki häneen, koska minua ahdisti ja vitutti se pommitus. olen nyt kasvanut tässä noin 3-4 vuotta ja tapaus käy välillä mielessäni ja katselen miehen facebookia.

Ja nyt olen alkanut miettiä sellaista outoa asiaa kuin että yrittäisin kaverustua hänen kanssaan?!? Ilahtuisikohan tämä tyyppi kuullessaan minusta kaikkien näiden vuosien jälkeen?

Kyllä minua kieltämättä kiinnostaa vähän muussakin mielessä... :( myöhään heräsin tajuamaan sen, mutta... :D

Pitäisikö ilmoitella itsestäni vai kadota lopullisesti...?

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että viestiä täytyy muokata, olen nimittäin joskus pyydellyt anteeksi tympeää käytöstäni häneltä enkä todellakaan muista, onko hän koskaan lukenutkaan kyseistä viestiä vai ei. Olen jo päättänyt, mitä kirjoitan. Nyt pitäisi vain päättää, että mistä profiilista. Kun edelleen en haluaisi omaa naamaani (vielä) takaisin facebookiin. Jos palautan profiilini niin siellähän sen sitten täytyy tönöttää ties kuinka kauan odltellessani, että tyyppi lukee viestin ja vastaa (jos vastaa.)

Vierailija
42/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sellainen juttu että taidan laittaa viestiä zjdkdkdbdd-profiilista. Kyllä ihmisellä on herranenaika oikeus poistaa itsensä somesta, jos haluaa. Onko minulla mukamas joku velvollisuus pitää profiilia näkyvillä miehen vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, en tiedä. Vaikeaa!!! Valkoinen valhe täytyy joka tapauksessa keksiä ja sen olen jo tehnyt.

Vierailija
44/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä ja sano että haluaisit tavata ja vaihtaa kuulumisia. Käykää kävelyllä raittiissa ulkoilmassa niin ajatus kulkee paremmin ja voitte kommentoida säätä ja luontoa jos ei muuta tule mieleen. Käytte sitten vielä kahvilla lämmittelemässä jos juttu luistaa.

Vierailija
45/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 08:30"]Ota yhteyttä ja sano että haluaisit tavata ja vaihtaa kuulumisia. Käykää kävelyllä raittiissa ulkoilmassa niin ajatus kulkee paremmin ja voitte kommentoida säätä ja luontoa jos ei muuta tule mieleen. Käytte sitten vielä kahvilla lämmittelemässä jos juttu luistaa.
[/quote]

Eieiei kun homma on nyt tällainen: olen joskus aikoinaan pahoitellut tympeää käytöstäni ja sanoin samaan syssyyn, etten odota vastausta, halusin ainoastaan sanoa sorryt. Tottahan se oli.

Nyt sitten aion todennäköisesti jostain feikkiprofiilista laittaa viestin, jonka sisältöä en tänne rustaa mutta joka tuntuu mielestäni parhaalta vaihtoehdolta. Siinä on pieni valkoinen valhe, mutta ei mitään vakavaa. Viestiin laitan tietysti oman nimeni ja pienen tuntomerkin, esim. mis tapasimme tai missä minä asuin niihin aikoihin. En edes usko hänen unohtaneen minua, kun en kerta minäkään ole unohtanut mitään, ja hän sentään oli se innokas osapuoli silloin.

No, sitten pidän aidon profiilini edelleen jäähyllä, koska en muutenkaan tahdo nyt olla esillä facessa enkä ole hetkeen ollutkaan. On kaksi vaihtoehtoa: a) mies vastaa iloisesti, juttelemme, vauhdamme ehkä numeroita... ja voin lopettaa tuon typerän feikkiprofiilin käytön.

Tai b) mies ei koskaan vastaa, on ehkä varattu, ei kiinnosta enää tmv... ja sitten minä vain annan olla ja jatkan elämää. Vaikeaa se ehkä on, mutta sitten se on.

Niin ja MIKÄLI pääsemme kaveritasolle niin ehdotan kaverillista tapaamista joskus jossain. Kyllä asiat sitten kulkeutuvat luonnostaan niin kuin on tarkoitus..

Olisi kyllä kivaa, jos meistä tulisi kavereita. Kerrankin minullekin tapahtuisi jotain hyvää.

Vierailija
47/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suoraan en voi mitäön tapaamisia ehdotella, se olisi aivan liian hyökkäävää ja omituista 3 vuotta myöhemmin. Samoin kuulumisten kysyminen osoittautui huonoksi vaihtoehdoksi kun aloin miettiä näitä juttuja. Eli kyllä minun täytyy nyt pieni valkoinen valhe heittää ja siitä se joko lähtee tai ei lähde.

Vierailija
48/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä vastaisi mihinkään feikkiprofiilista lähetettyyn juttuun. Tuntuu liian epäilyttävältä. Tiedän että ihmisillä jotka pettävät on monia profiileja tai epäilisin muuten että siihen liittyy jotain outoa. Mikset olisi siellä omana itsenäsi. Eihän sinne tarvitse koko elämäntarinaa vuodattaa.

Vierailija
51/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2222222

Vierailija
52/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:01"]En kyllä vastaisi mihinkään feikkiprofiilista lähetettyyn juttuun. Tuntuu liian epäilyttävältä. Tiedän että ihmisillä jotka pettävät on monia profiileja tai epäilisin muuten että siihen liittyy jotain outoa. Mikset olisi siellä omana itsenäsi. Eihän sinne tarvitse koko elämäntarinaa vuodattaa.
[/quote]

Hmmmm... vaikeaa, niin vaikeaa! Nyt kun luonnostelin oikein mahtavan viestin niin johan hoksasin, ettei tyypillä ole edes viestittelymahdollisuutta käytössä! Voi herramunjee nyt, eli ainoa vaihtoehto on pyytää kaveriksi, ja se jos mikä on aivan liian hyökkäävää näin pitkän tauon jälkeen. On pari vaihtoehtoa!

A) pyydän häntä kaveriksi jollain cjbdkdb-profiililla ja odottaisin, että hän mahdollisesti uteliaisuuttaan kysyisi, että kuka olen ja miksi pyydän häntä kaveriksi. Tässä kohtaa täytyisi esittää että en tajua mistä hän puhuu ja että katsoin vain, että näyttää tutulta tyypiltä ja mietin että onko hän se, jonka kanssa joskus olimme yhteyksissä. Sitten esittelen itseni, hän luultavasti muistaa minut, ja sitten homma jatkuu tai ei jatku tai jotain.... tai

B) pidän omaa profiiliani hetken näkyvissä ja lähetän kaveripyynnön. Jos tyyppi kysyy että mitä ihmettä tämä nyt on? niin heitän että hänen profiilinsa oli siinä ihmisiä jotka saatat tuntea -kohdassa ja olen ilmeisesti kosketusnäyttöpuhelimellani vahingossa lähettänyt kaveripyynnön. Jne..... :)

Minulla EI OLE pokkaa sanoa suoraan mitenasiat on, olen pelkuri ja minun on käytettävä apunani pieniä valkoisia valheita! Ja taitaa olla niin että minulla ei riitä pokka omalla naamalla ja nimellä lähestymiseen... entä jos hän vain päättelee mielessään, miten asiat ovat enkä saa koskaan tilaisuutta selittää, että se kaveripyyntö oli vain "vahinko." Se olisi aivan liian noloa!!

Vierailija
53/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti nyt, oletko ihan tosissasi? Ei tule tapahtumaan, unohda jo ja lähde metsästämään uutta uroota.

Vierailija
54/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT minä keksin! Minulla on ikivanha puhelin, jossa on kyseisen miehen numero, joko entinen tai nykyinen... ja nykyisellä numerollani ei saa tietojani mistään joyen TEKSTAAN HÄNELLE, että kenen numero tämä on ja miksi minulla on se!!!! :D "selailin vanhaa puhelinta ja löysin sieltä tämän numeron..." joo!!!

Vierailija
55/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt 14v?

Vierailija
56/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiii! Taas innostuin liian varhain. Olen poistanut hänen numeronsa joskus. Voihan hemmetti!

Vierailija
57/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:25"]Oletko nyt 14v?
[/quote]

XD

Et voi samaistua tähän asiaan, koska et tiedä mitä olen käynyt läpi jne. Tämä on oikeasti pelottavaa, koska tästä voi tulla jotain ihanaa tai sitten täysi floppi ja saan hävetä itseäni loppuelämäni ajan. Kyllä se nyt jumaliste jännittää kun ottaa yhteyttä niinonem vuoden jälkeen ja vastassa saattaa olla täystyrmäys. Tavallisesti en menisi näin sekaisin, mutta tämä on niin erilainen tilanne kuin normaalisti. Jos minulla olisi ollut se numero vielä ylhäällä niin taatusti olisin tekstannut!

Vierailija
58/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:31"][quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:25"]Oletko nyt 14v?
[/quote]

XD

Et voi samaistua tähän asiaan, koska et tiedä mitä olen käynyt läpi jne. Tämä on oikeasti pelottavaa, koska tästä voi tulla jotain ihanaa tai sitten täysi floppi ja saan hävetä itseäni loppuelämäni ajan. Kyllä se nyt jumaliste jännittää kun ottaa yhteyttä niinonem vuoden jälkeen ja vastassa saattaa olla täystyrmäys. Tavallisesti en menisi näin sekaisin, mutta tämä on niin erilainen tilanne kuin normaalisti. Jos minulla olisi ollut se numero vielä ylhäällä niin taatusti olisin tekstannut!
[/quote]

*Niin monen

Vierailija
59/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 09:17"]Hei oikeesti nyt, oletko ihan tosissasi? Ei tule tapahtumaan, unohda jo ja lähde metsästämään uutta uroota.
[/quote]

Unohdin jo kolmeksi vuodeksi ja olen metsästellyt tässä ajassa jo aika monta urosta :)

Vierailija
60/86 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi?! Pikkusen epätoivoinen vaikutelma tulee. Jos olet jo kerran lähettänyt pahoitteluviestin, mies olisi vastannut siihen jos olisi halunnut pitää yhteyttä. Ei ihan mene läpi tollaset tekstarit että kenen numero, se vasta noloa on!

Tulee vähän sellainen vaikutelma ettet ole löytänyt välissä ketään toistakaan ja siksi haluat ottaa mieheen yhteyttä. Kannattaa jättää väliin ja vaan muistella hyvällä menneitä.

Ihan luonnollista että joskus muistelee vanhoja heiloja ja miettii että mitä jos... Mutta jos ei silloin kolahtanut niin tuskin kolahtaa nytkään, nolaat vain itsesi.