Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikset/parta naisella

Vierailija
05.11.2021 |

Olen kärsinyt n, 2v todella kiusallisesta vaivasta. Huulten yläpuolelle/sivulle ja leukaan on alkanut kasvaa karvoja. Tuntuu, että ne vahvistuu ja tummene jokaisella kasvu kerralla (nypin ne). Tiedän, että laserilla ne saisi pois, mutta niiden pitäisi antaa kasvaa ensin niin että ne saa pois? Alan olla todella tuskainen tämän vaivan kanssa.

Apuja? Mistä tämä voi johtua, saako karvat pois millä keinoin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et oo raskaana tai suunnittele raskautta, niin lääkäriltä voi saada reseptin Vaniqaan. Ite oon atoopikko mutta oon silti pystynyt käytämään sitä. Tosi pieni kerros riittää kunhan laitat kahdesti päivässä. On kallista (yli 50e tuubi), mutta oikeasti tosi vähän riittää. Huono puoli on se että menee viikkoja ennen kuin näet sen vaikutuksen. Mut tehoaa oikeasti.

Vierailija
22/26 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihtaisin sukupuolta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle tuli 30v jälkeen tummempia karvoja naamaan, jotka muuttui nyppimällä mustiksi ja paksuiksi. Olin tosi epätoivoinen ja kokeilin laserin sekä ipl. Kumpikaan ei tehonnut. Neulaepilaatiolla pääsin vihdoin eroon ja vihdoin on taas naisellinen olo. Ipl ja laser vaan lisäs karvojen määrää.

Vierailija
24/26 |
04.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ja briteissä ei saa mainostaa ipl ja laser hoitoja pysyvänä karvanpoistona. Ne saa mainostaa vain karvan vähenemistä. Ainoastaan neulaepilaatio (tunnetaan myös termeillä diatermia ja elektrolyysi) saa virallisesti mainostaa pysyvää karvanpoistoa.

Vierailija
25/26 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, missä kävit neulaepilaatiossa?

Vierailija
26/26 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle tuli 30v jälkeen tummempia karvoja naamaan, jotka muuttui nyppimällä mustiksi ja paksuiksi. Olin tosi epätoivoinen ja kokeilin laserin sekä ipl. Kumpikaan ei tehonnut. Neulaepilaatiolla pääsin vihdoin eroon ja vihdoin on taas naisellinen olo. Ipl ja laser vaan lisäs karvojen määrää.

Hei, missä kävit neulaepilaatiossa?🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi