Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facen paikalla olo

Vierailija
05.11.2021 |

Sitäkö ei voi mitenkään piilottaa? En puhu nyt mesestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ole onnistunut siinä. Jos en tykkää tai kommentoi jotain narisee kaveri siitä, "nää olit facessa just etkä kommentoinnu!".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan ole onnistunut siinä. Jos en tykkää tai kommentoi jotain narisee kaveri siitä, "nää olit facessa just etkä kommentoinnu!".

Vähä rasittavaa. Onneks en oo ollu 3 vuotee facebookis ja painoin mun suklaisella sormella vahingos tän keskustelun auki🤣

Vierailija
4/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet asetuksiin ja siellä paikalla olo tms.

Vierailija
5/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähä rasittavaa. Onneks en oo ollu 3 vuotee facebookis ja painoin mun suklaisella sormella vahingos tän keskustelun auki🤣

Miten poistan koko tilini?

Vierailija
6/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mesen paikalla olo, ei naamakirjan!

Vierailija
7/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mesen paikalla olo, ei naamakirjan!

jaa

Vierailija
8/8 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan liitynyt F. B, On yritetty manipuloida liity ,vaikka mitä meriselityksiä naisilta jotka eläkellä ,itsekin olen eläkellä.Päätöksessäni yhä pysyn ei koskaan! Syy en F.B, Minut on ulkoisetettu kaikesta! Sama asia kun tietoinen valinta ei älypuhelinta.Ulkoistaminen kaikesta,myös tiedon saneista ,jotka kenties tärkeitäkin?:Johtuuko siitä etten ole peukuttamassa? Visiin kai?Uudet ihmisenki kun kohtaa pyytää F.B. yhteyttä,Kun sanoo en ole some. Kohtaminen jää siihen kertaan,Ei pelkoakan otta kontaki, kun ei edes ole WATS app yhteyttä.( anteksi en tie miten kirjotetan watsapp) Olen mennen talven lumia.Ei se mitään,elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän