Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko todella niin että jotkut eivät saa/anna suuseksiä?

Vierailija
17.01.2015 |

Tuntuisi hassulta jos tapaisin miehen joka ei nuolisi minua tai antaisi ottaa suihin.
Vaikken olekaan mikään rivoriitta niin tähän ikään mennessä (39) kaikki kumppanini ovat sekä saaneet että antaneet.
Ketjuja kun lukee niin tuntuu vaan olevan kovinkin yleistä. Empä tiedä, kertokaahan te, onko yleistä?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 16:23"]

Suuseksi lisää syöpätapauksia:

http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012031415323674_se.shtml

[/quote]

Jos kummallakaan osapuolella ei ole HPV-viirusta, niin kaikenlainen suuseksi lisää syöpäriskiä täsmälleen 0%.

Olen itse miettinyt pitäisikö vielä 41v (ja miehenä) hankkian yksityiseltä lääkäriasemalta HPV-rokotus ja varmaan myös testata olenko jo ehtinyt saamaan...

Jos tilastollisesti suunileen 50% sen saa jossain vaiheessa... niin todennäköisyys että olen sen jo saanut - suhteuttaen keskiarvoa vähäisempään seksuaaliseen aktiivisuuteen 18-33 vuotiaana (ei seksisuhteita), oletan että en ole vielä "ottanut takaisin" niin paljon, että todennäköisyys olisi yli 50%. 41v m

Vierailija
2/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]Muutama nainen luulee ikuisesti, etten pidä suuseksin antamisesta. Tosiasiassa kyse on siitä, etten halua nuolla pahanhajuista pillua tai tuuheaa karvapusikkoa. Hajutonta, puhdasta ja karvatonta pillua on todella nautinto nuolla.  -mies [/quote] Et sitten voinut sanoa... !!

[/quote]

Miten kerrotaan naiselle, että hei sun pillu haisee niin pahalle etten pysty nuolemaan? Siis aiheuttamatta riitaa tai eroa...

[/quote]

Jos pillu oikeasti haisee, niin onhan siitä sanottava. Siitä jos suuttuu, niin eikö sellainen muija saa mennäkin. Vai onko se parempi, että nainen jää ilman suuseksiä kun sua pelottaa että tulee riita?! Oletko vähän keskenkasvuinen.

[/quote]

Kainyt nainen its huomaa jos pilluhaisee tai on tulehdus...!!! Jos joskus on nukahtanut mällit sisällä on haju usein paha tai hiiva iskenyt esim. antibiootin takia niin en ole päästänyt edes yrittämään nuolemista ennen kuin tuoksu ja maku on oma kirpeän sitruunainen eikä mikään kala,  kai sitä voi itse maistaa tai haistaa jos epäilyttää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:44"]

Suuseksin saaminen on miehelle keskimäärin paljon tärkeämpää. Tästäkin ketjusta näkee, että moni nainen ei sitä kaipaa ollenkaan. Mielestäni nämä eivät olekaan kovin verrannollisia asioita ja kaikkia asioita ei voi yksinkertaisesti 'tasa-arvoistaa'. Mies on luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa ja kiihottumaan nopeasti ja kätevästi. Naista taas ei. Nainen voi siis osoittaa arvostusta miehelle suuseksillä ilman että miehen pitäisi vastata siihen millään vastaavalla, vaan vastaavasti mies voi vaikka ostaa suklaalevyn. Ennen vanhaan tämä taisikin olla kaikille selvää, mutta nykyään ei, ja miehiset jyystärikarjutkin yrittävät väkisin ruveta lipomaan, vaikka naista lähinnä ahdistaa ajatus. 

-Mies 29v-

[/quote]

Onneksi et ole mun mies. Minut on myös luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa. Suklaalevy ei sitä korvaa.

-Nainen

[/quote]Mutta tuskin samalla tavalla kuin miestä, vaan tarvitset vakaan tunnesiteen mieheen ensin. Ja sanoinkin suuseksin olevan "keskimäärin" tärkeämpää miehille. En sanonut jokaisen naisen inhoavan sitä. 

-Mies 29v-

[/quote]ei jumalauta sä olet sekasin!! :D mitään helvetin tunnesiteitä siinä tarvita!! Pano on panoa, seksi on seksiä, kunnon esileikit suusekseineen on parasta. Mun miehelle seksi ei ole mitenkään tÄrkeetä, suuseksiä en saa ikinä. Luopuisin vaikka kuinka monesta asiasta, jos vaan saisin kunnollista PILLUNNUOLENTAA!!!!! Mies saa pillua aina kun haluaa, suihinottoa ei enää saa, koska en ikinä saa vastapalvelusta. 

[/quote]No jos tunneside ei ole tärkeää, miksi edelleen puhut omasta miehestäsi? Ota suuseksi seinän takana asuvalta naapurin Antilta sitten. En tietenkään tarkoita, että naisen pitää rakastua uudelleen jokaista nuolaisua varten, mutta että hänen pitää kokea olevansa sen suuseksin antajan ihailema ja muutenkin pitää sitä miestä jotenkin erityisenä.

-Mies 29v-

Vierailija
4/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpin hajusta sanoisin, että puhdas pimppi haisee pimpiltä. Sen hajusta joko tykkää tai ei. Itse pidän kiihottuneen pimpin hajusta, ja otan mielelläni suihin niin miehiltä kuin naisilta;)

Vierailija
5/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:38"]

Suuseksin saaminen on miehelle keskimäärin paljon tärkeämpää. Tästäkin ketjusta näkee, että moni nainen ei sitä kaipaa ollenkaan. Mielestäni nämä eivät olekaan kovin verrannollisia asioita ja kaikkia asioita ei voi yksinkertaisesti 'tasa-arvoistaa'. Mies on luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa ja kiihottumaan nopeasti ja kätevästi. Naista taas ei. Nainen voi siis osoittaa arvostusta miehelle suuseksillä ilman että miehen pitäisi vastata siihen millään vastaavalla, vaan vastaavasti mies voi vaikka ostaa suklaalevyn. Ennen vanhaan tämä taisikin olla kaikille selvää, mutta nykyään ei, ja miehiset jyystärikarjutkin yrittävät väkisin ruveta lipomaan, vaikka naista lähinnä ahdistaa ajatus. 

-Mies 29v-

[/quote]

Onneksi et ole mun mies. Minut on myös luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa. Suklaalevy ei sitä korvaa.

-Nainen

[/quote]Mutta tuskin samalla tavalla kuin miestä, vaan tarvitset vakaan tunnesiteen mieheen ensin. Ja sanoinkin suuseksin olevan "keskimäärin" tärkeämpää miehille. En sanonut jokaisen naisen inhoavan sitä. 

-Mies 29v-

[/quote]ei jumalauta sä olet sekasin!! :D mitään helvetin tunnesiteitä siinä tarvita!! Pano on panoa, seksi on seksiä, kunnon esileikit suusekseineen on parasta. Mun miehelle seksi ei ole mitenkään tÄrkeetä, suuseksiä en saa ikinä. Luopuisin vaikka kuinka monesta asiasta, jos vaan saisin kunnollista PILLUNNUOLENTAA!!!!! Mies saa pillua aina kun haluaa, suihinottoa ei enää saa, koska en ikinä saa vastapalvelusta. 

[/quote]No jos tunneside ei ole tärkeää, miksi edelleen puhut omasta miehestäsi? Ota suuseksi seinän takana asuvalta naapurin Antilta sitten. En tietenkään tarkoita, että naisen pitää rakastua uudelleen jokaista nuolaisua varten, mutta että hänen pitää kokea olevansa sen suuseksin antajan ihailema ja muutenkin pitää sitä miestä jotenkin erityisenä.

-Mies 29v-

[/quote]no seinän takana ei asu ketään, enkä todellakaan tarvitse mitään ihailua saati erityisenä pitämistä, mulle kelpais oikeasti se pillunnuolenta vaikka naapurin Sirpalta, jos se vaan osaisi šen! :D Siksi puhuin miehestäni, koska tiedän ettei hän hyväksyisi sitä että kävisin nuolettamassa itsenäni jossain muualla, enkä halua rikkoa lapsilta perhettä vain siksi että äitiä panetaa ja isistä ei ole mihinkään seksiasioissa. Tajusitko ääliö?!! :D

Vierailija
6/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:45"]

-Mies 29v-

[/quote]

-Nainen

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]no seinän takana ei asu ketään, enkä todellakaan tarvitse mitään ihailua saati erityisenä pitämistä, mulle kelpais oikeasti se pillunnuolenta vaikka naapurin Sirpalta, jos se vaan osaisi šen! :D Siksi puhuin miehestäni, koska tiedän ettei hän hyväksyisi sitä että kävisin nuolettamassa itsenäni jossain muualla, enkä halua rikkoa lapsilta perhettä vain siksi että äitiä panetaa ja isistä ei ole mihinkään seksiasioissa. Tajusitko ääliö?!! :D

[/quote]Okei. Ymmärsin, mutta ei ole pakko haukkua. Olisin voinut nuolla, jos olisit neitsyt. 

-Mies 29v-

Vierailija
7/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"] Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut.... voitte kuvitella miten hyvältä tuntui kun vieras nuoli... [/quote] Voin kuvitella kuinka hyvältä tuntui nuolla pilluasi. 41v m [/quote] jaa ikä täsmää..jos sä oletkin se nuolija ;) kyllä siinä elämäni parhaat orkut tuli...olis taas kielelle tarvetta :)

[/quote]

En ollut minä... Olen kyllä muutamalle naiselle useamman orgasmin nuollut, ja uskonkin olevan aika hyvä nuoleman pillua.

Ihmisen tarkin/herkin elin hyväilemään toista on kieli ja parhaan nautinnon saa sukupuolielinten hyväilystä, joten se että ei nuole/saa nuolemista on suuri vääryys.

Vahaa sanontaa mukaillen, pillun nuoleminen on mukavinta mitä voi tehdä housut jalassa. Ainakin siis minusta. 41v m

Vierailija
8/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksin antaminen kiihottaa mua ehkä eniten ja annankin sitä joka kerta sekä miehelleni, että tyttöystävälleni :) Tykkään kummastakin todella paljon, pimperosta hivenen enemmän..

Ja saan sitä myös takaisin molemmilta.

Vierailija
9/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:56"]En haluaisi seksiä ilman suuseksiä.
[/quote] Eli olet näitä naisia jotka eivät osaa saada orgasmia yhdynnässä...

Vierailija
10/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhuttiin suhteen tai oikeastaan tapailun alkuvaiheessa seksiasioista, ennenkö mitään alettiin puuhailemaan. Yritin tehdä selväksi, että olen ehkä ujo, estynyt ja kokematon. Suuseksi ei kuulu lempipuuhiini ja mies sanoi, että voi kyllä elää ilmankin. Eli jos miehellä suhde olisi oikeasti ollut tästä kiinni, olisi varmasti juossut karkuun. Mitään tunnesidettä ei ollut kerennyt syntyä. En tarvitse myöskään itse suuseksiä, koska en saa sillä lailla orgasmia.

Vierailija
11/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies 29v-

[/quote]

-Nainen

-Mies 29v-

-Mies 29v-

[/quote]

Kirjoituksistasi tulee mieleen että olet lukenut netistä tai muualta naisista mutta käytännön kokemus puuttuu.

Vierailija
12/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa antaa ukolleni suuseksiä enkä myöskään sitä saa ja se tappaa suhteen. Pitikin ottaa estoinen mies.

Vierailija
13/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.01.2015 klo 01:05"]

Minä en saa antaa ukolleni suuseksiä enkä myöskään sitä saa ja se tappaa suhteen. Pitikin ottaa estoinen mies.

[/quote]

Pitäisi varmaan vihkikaavaan lisätä suu- ja peräseksisuostumus/kielto. Ei saisi sikaa säkissä.

Vierailija
14/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No jos tunneside ei ole tärkeää, miksi edelleen puhut omasta miehestäsi? Ota suuseksi seinän takana asuvalta naapurin Antilta sitten. En tietenkään tarkoita, että naisen pitää rakastua uudelleen jokaista nuolaisua varten, mutta että hänen pitää kokea olevansa sen suuseksin antajan ihailema ja muutenkin pitää sitä miestä jotenkin erityisenä.-Mies 29v-"  

Minulla on noin kaiken seksin suhteen. En hyppää sänkyyn sellaisen kanssa, johon en ole pahasti ihastunut. Mutta parisuhteessa mielestäni tämän asian voi tasa-arvoistaa. Itse pidän suuseksin antamisesta, ja mieheni nauttii siitä, mutta harvoin hän minua nuolee. Mikään suklaalevy ei korvaa antamaani suuseksiä. Tahtoisin itse useammin suuseksiä. Kovasti olen miettinyt että mikä minussa on vialla, kun olen kuitenkin posliini (karvat eivät ole häiritsemässä), ja pesen paikkani huolellisesti ennen seksiä, joskus käytän hapanta pesuainetta. Ei kuulemma haise, maistu tai näytä mitenkään oudolta... mies on kuulemma vaan laiska. On kuulemma helpompi sormettaa minua. 

Että voi se olla naisillekin ihan yhtä tärkeää kuin miehillekin. 

Vierailija
15/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:26"]

-Mies 29v-

[/quote]

-Nainen

-Mies 29v-

-Mies 29v-
[/quote]

olen samaa mieltä!
N42

Vierailija
16/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUUUSEKSIÄÄÄÄ KAIKKI ANSTAISTEE!! VASEMMISTO EDUSKUNTAVAALIEN VOITTOKUNINGAS

Vierailija
17/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut suuseksiä aina! Eikä kun ei, ollessani teini panin kerran yhden tyypin kanssa joka ei nuollut. Mutta muuten, jokainen on mennyt ihan kyselemättä sinne alas ja tehnyt työnsä, suurin osa vieläpä aika hyvin. Kokemusta ehkä 50-60 miehestä. Samoin parisuhteessa suuseksi on aina kuulunut vahvasti kuvioon, haluan ja olen saanut sitä joka ikinen kerta.

En suostuisi suhteeseen, jossa en saa suuseksiä. Antopuolella olen huono, suuseksin antaminen miehelle ei lämmitä minua yhtään, päinvastoin se käy työstä. Mieluiten hoidankin sen kokonaan erillisenä hommana, enkä osana muuta seksiä.

Vierailija
18/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imen joka kerta, mieheni ehkä kerran kahdessa kuukaudessa. Kuivana sitten työntyy ja sattuu, haavojakin tulee.

Vierailija
20/85 |
18.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:32"]

Minä inhoan ottaa mieheltä suihin. Kondomin kanssa se on ihan ok, mutta kuka sitä haluaa? Aina pitäisi olla ilman kumia ja mielellään vielä niellä lastit. Oksettaa jo ne touhutipatkin...

[/quote]

Ei ole pakko niellä, ota naamalle. Loppuun asti kuitenkin. Vakisuhteessa kortsu on vähän karkit paperin kanssa meininkiä. Nuolen itse oikein mielelläni ja olen ooh! taitava niin en ymmärrä tuota oksettaa nilitystä. Miehiltä tulee vain lopussa, naisilta valuu nesteitä koko ajan eikä siitä itketä.