Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todella niin että jotkut eivät saa/anna suuseksiä?

Vierailija
17.01.2015 |

Tuntuisi hassulta jos tapaisin miehen joka ei nuolisi minua tai antaisi ottaa suihin.
Vaikken olekaan mikään rivoriitta niin tähän ikään mennessä (39) kaikki kumppanini ovat sekä saaneet että antaneet.
Ketjuja kun lukee niin tuntuu vaan olevan kovinkin yleistä. Empä tiedä, kertokaahan te, onko yleistä?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]Muutama nainen luulee ikuisesti, etten pidä suuseksin antamisesta. Tosiasiassa kyse on siitä, etten halua nuolla pahanhajuista pillua tai tuuheaa karvapusikkoa. Hajutonta, puhdasta ja karvatonta pillua on todella nautinto nuolla.  -mies [/quote] Et sitten voinut sanoa... !!

[/quote]

Miten kerrotaan naiselle, että hei sun pillu haisee niin pahalle etten pysty nuolemaan? Siis aiheuttamatta riitaa tai eroa...

[/quote]

Jos pillu oikeasti haisee, niin onhan siitä sanottava. Siitä jos suuttuu, niin eikö sellainen muija saa mennäkin. Vai onko se parempi, että nainen jää ilman suuseksiä kun sua pelottaa että tulee riita?! Oletko vähän keskenkasvuinen.

[/quote]

Naisen alapään ei kuuluisi haista erityisen pahalle. Pahaan hajuun on todennäköisesti kaksi syytä. Joko sitä ei ole pesty tai sitten naisella on bakteerivagionoosi, johon on olemassa lääkkeet. Jos nainen ei sitä itse tajua, kuuluu miehen kertoa hänelle hajusta.

Vierailija
42/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tekee todella paljon mieli antaa suuseksiä, mutta yhden illan suhteissa taudit pelottavat. En todellakaan halua tauteja suuhun ja kurkkuun. Mielikuva siitä inhottaa melkein enemmän kuin niiden saaminen kyrpään. Varsinkin nykyään kun monet sukupuolitaudit ovat muuttumassa antibiooteilla vastustuskykyisiksi. Muovikalvoa harvoin tulee laitettua suun ja pillun väliin vaikka pitäisi. Munan suojaksi kortsu on paljon helpompi laittaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:44"]

Suuseksin saaminen on miehelle keskimäärin paljon tärkeämpää. Tästäkin ketjusta näkee, että moni nainen ei sitä kaipaa ollenkaan. Mielestäni nämä eivät olekaan kovin verrannollisia asioita ja kaikkia asioita ei voi yksinkertaisesti 'tasa-arvoistaa'. Mies on luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa ja kiihottumaan nopeasti ja kätevästi. Naista taas ei. Nainen voi siis osoittaa arvostusta miehelle suuseksillä ilman että miehen pitäisi vastata siihen millään vastaavalla, vaan vastaavasti mies voi vaikka ostaa suklaalevyn. Ennen vanhaan tämä taisikin olla kaikille selvää, mutta nykyään ei, ja miehiset jyystärikarjutkin yrittävät väkisin ruveta lipomaan, vaikka naista lähinnä ahdistaa ajatus. 

-Mies 29v-

[/quote]

Onneksi et ole mun mies. Minut on myös luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa. Suklaalevy ei sitä korvaa.

-Nainen

[/quote]Mutta tuskin samalla tavalla kuin miestä, vaan tarvitset vakaan tunnesiteen mieheen ensin. Ja sanoinkin suuseksin olevan "keskimäärin" tärkeämpää miehille. En sanonut jokaisen naisen inhoavan sitä. 

-Mies 29v-

Vierailija
44/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:26"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:56"]En haluaisi seksiä ilman suuseksiä. [/quote] Samoin!

[/quote]

Kuin myös. Suuseksi on ihanaa, tykkään olla sekä saavana että antavana osapuolena. Sormetus ei oo mun juttu ja suoraan asiaan käyminen suorastaan kamala ajatus. Mä pidän normaalina sitä että tykkää suuseksistä, mutta osa ei ilmeisesti tykkää. Hienointa olisi, jos nämä suuhoidoista tykkäävät löytäisivät toisensa ja sitten taas yhdyntäkeskeiset seukkaisivat keskenään. Ei tulis kellekään paha mieli siitä ettei saa sängyssä sellaista seksiä kuin haluaa. 

Vierailija
45/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:18"]

Suuseksin saaminen on miehelle keskimäärin paljon tärkeämpää. Tästäkin ketjusta näkee, että moni nainen ei sitä kaipaa ollenkaan. Mielestäni nämä eivät olekaan kovin verrannollisia asioita ja kaikkia asioita ei voi yksinkertaisesti 'tasa-arvoistaa'. Mies on luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa ja kiihottumaan nopeasti ja kätevästi. Naista taas ei. Nainen voi siis osoittaa arvostusta miehelle suuseksillä ilman että miehen pitäisi vastata siihen millään vastaavalla, vaan vastaavasti mies voi vaikka ostaa suklaalevyn. Ennen vanhaan tämä taisikin olla kaikille selvää, mutta nykyään ei, ja miehiset jyystärikarjutkin yrittävät väkisin ruveta lipomaan, vaikka naista lähinnä ahdistaa ajatus. 

-Mies 29v-

[/quote]

Onneksi et ole mun mies. Minut on myös luotu nauttimaan hyväilystä tilanteessa kuin tilanteessa. Suklaalevy ei sitä korvaa.

-Nainen

[/quote]Mutta tuskin samalla tavalla kuin miestä, vaan tarvitset vakaan tunnesiteen mieheen ensin. Ja sanoinkin suuseksin olevan "keskimäärin" tärkeämpää miehille. En sanonut jokaisen naisen inhoavan sitä. 

-Mies 29v-

[/quote]

Olet todella hakoteillä! Tuolla ajattelutavalla keskimäärin naiset haluavat kiertää sinut kaukaa. Tämän täytyy olla provo.

Vierailija
46/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 23:18"]

-Mies 29v-

[/quote]

-Nainen

-Mies 29v-

[/quote]ei jumalauta sä olet sekasin!! :D mitään helvetin tunnesiteitä siinä tarvita!! Pano on panoa, seksi on seksiä, kunnon esileikit suusekseineen on parasta. Mun miehelle seksi ei ole mitenkään tÄrkeetä, suuseksiä en saa ikinä. Luopuisin vaikka kuinka monesta asiasta, jos vaan saisin kunnollista PILLUNNUOLENTAA!!!!! Mies saa pillua aina kun haluaa, suihinottoa ei enää saa, koska en ikinä saa vastapalvelusta. 

Vierailija
47/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja ei. Vaikea sanoa kun pitäisi oikeastaan kysyä vähintään tuhannelta että saisi edes jonkinlaista pohjaa.

Mietin muuten että jokuhan voi tietämättään kärsiä vaikka jostain haju/makuvaivasta eikä kukaan koskaan sano siitä. Sitten kuvittelee ettei kukaan harrasta suuseksiä.

Vierailija
48/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se kuuluu jokaisen pariskunnan seksikäyttäytymiseen. Siltikin voi olla järisyttävä seksielämä.

Vierailija
49/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi seksiä ilman suuseksiä.

Vierailija
50/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v. nainen ja todella epäonninen tässä suhteessa. Yksikään poikaystävistäni ei ole ollut "nuolija", vaikka minä olen ottanut suihin usein ja kertonut, että nauttisin kovasti suuseksin saamisesta. Jotkut eivät nuolleet ollenkaan, yksi nuoli vain jos ajoin posliiniksi (mutta into nuolemiseen meni uutuudenviehätyksen haihduttua), yksi vain suhteen alkuvaiheessa.

Lyhyissä suhteissä on kaikki nuolleet eli en usko minussa olevan mitään vikaa. Jos ei tykkää nuolla niin en voi pakottaa. Mutta sen sanon, että enää en ota sellaista, joka ei nuole!

Vierailija
51/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voiko tosiaan olla niin, että me ihmiset ollaan erilaisia ja tykätään eri asioista? Ei kai niin voi olla? En usko, kyllä kaikki varmaan on ihan samanlaisia kuin ap. Kyllä se olis aika hassua jos joku olis erilainen. Vaikea sellaista olis kuvitella.

Vierailija
52/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mielelläni suuseksiä miehelle, mutta en halua että minua nuollaan. Meille sopii näin.

Vierailija
53/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa enkä saa antaa. Minkäs teet - paska mäihä.

Vierailija
54/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:57"]Olen 34v. nainen ja todella epäonninen tässä suhteessa. Yksikään poikaystävistäni ei ole ollut "nuolija", vaikka minä olen ottanut suihin usein ja kertonut, että nauttisin kovasti suuseksin saamisesta. Jotkut eivät nuolleet ollenkaan, yksi nuoli vain jos ajoin posliiniksi (mutta into nuolemiseen meni uutuudenviehätyksen haihduttua), yksi vain suhteen alkuvaiheessa.

Lyhyissä suhteissä on kaikki nuolleet eli en usko minussa olevan mitään vikaa. Jos ei tykkää nuolla niin en voi pakottaa. Mutta sen sanon, että enää en ota sellaista, joka ei nuole!
[/quote]

Mitä ne miehet sanoivat syyksi?

Vierailija
55/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut....

voitte kuvitella miten hyvältä tuntui kun vieras nuoli...

Vierailija
56/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä annan mutta en itse saa. näin on menty 10v. vituttaa.

Vierailija
57/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut....

[/quote]

Oletko ehdottanut ukollesi koskaan?

Vierailija
58/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaa saada suuseksiä ja annan sitä hänelle mielelläni ja nautin sen antamisesta. Hän antaisi minullekin -ja muutaman kerran tämän 10 vuoden aikana olen suostunut siihen- mutta en pidä sitä erityisen nautinnollisena. Miksi suostua sellaiseen, kun parempaakin on tarjolla ja mun kohdalla se on sisään saatua tavaraa.

Vierailija
59/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut....

[/quote]

Oletko ehdottanut ukollesi koskaan?
[/quote]
no en...ei se noin kuulu mennä mä haluun että mut heitetään sängylle ja aletaan nuolemaan ilman kyselyjä.

Vierailija
60/85 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi miehen kanssa joka ei nuolisi. myöskään en ihmettelisi, jos mies ei olisi naisen kanssa joka ei ottaisi suihin. olisi myös tosi kurjaa jos mies ei antaisi ottaa häneltä suihin, ehkä en olisi sellaisenkaan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi