Onko todella niin että jotkut eivät saa/anna suuseksiä?
Tuntuisi hassulta jos tapaisin miehen joka ei nuolisi minua tai antaisi ottaa suihin.
Vaikken olekaan mikään rivoriitta niin tähän ikään mennessä (39) kaikki kumppanini ovat sekä saaneet että antaneet.
Ketjuja kun lukee niin tuntuu vaan olevan kovinkin yleistä. Empä tiedä, kertokaahan te, onko yleistä?
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:02"]Mieheni haluaa saada suuseksiä ja annan sitä hänelle mielelläni ja nautin sen antamisesta. Hän antaisi minullekin -ja muutaman kerran tämän 10 vuoden aikana olen suostunut siihen- mutta en pidä sitä erityisen nautinnollisena. Miksi suostua sellaiseen, kun parempaakin on tarjolla ja mun kohdalla se on sisään saatua tavaraa.
[/quote]
Mitä sitten esileikiksi?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:57"]Olen 34v. nainen ja todella epäonninen tässä suhteessa. Yksikään poikaystävistäni ei ole ollut "nuolija", vaikka minä olen ottanut suihin usein ja kertonut, että nauttisin kovasti suuseksin saamisesta. Jotkut eivät nuolleet ollenkaan, yksi nuoli vain jos ajoin posliiniksi (mutta into nuolemiseen meni uutuudenviehätyksen haihduttua), yksi vain suhteen alkuvaiheessa. Lyhyissä suhteissä on kaikki nuolleet eli en usko minussa olevan mitään vikaa. Jos ei tykkää nuolla niin en voi pakottaa. Mutta sen sanon, että enää en ota sellaista, joka ei nuole! [/quote] Mitä ne miehet sanoivat syyksi?
[/quote]
Ei oikein mitään. Kaikki yleensä hoki sitä, että "mä teen ihan mitä sä haluat", mutta hetki kun koitti, niin sitä munaa vaan tungettiin joka läpeen ja unohtui minun toiveeni. Ja tuo yksi tosiaan sanoi että posliini vaan kelpaa (vaikkei ollut mikään puska ennestäänkään). Muutaman viikon se jaksoi innostaa, mutta sitten ei sekään auttanut. Kysyin ihan suoraan, että haisenko tai maistunko niin pahalta. Kukaan poikaystävistä ei ainakaan kehdannut tunnustaa. Ja sitten kun muille miehille on pimppi maistunut, niin en minä voi uskoa, että vika olisi minussa.
Itse aion laittaa kielihoidot tauolle siihen saakka kunnes vaimo ottaa poskeen. Muuten sitä tapahtuu ehkä kerran vuodessa 2 minuuttia. Ja saa sitten imeäkin ekaa kertaa loppuun asti.
Muutama nainen luulee ikuisesti, etten pidä suuseksin antamisesta. Tosiasiassa kyse on siitä, etten halua nuolla pahanhajuista pillua tai tuuheaa karvapusikkoa. Hajutonta, puhdasta ja karvatonta pillua on todella nautinto nuolla.
-mies
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]
Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut.... voitte kuvitella miten hyvältä tuntui kun vieras nuoli...
[/quote]
Voin kuvitella kuinka hyvältä tuntui nuolla pilluasi. 41v m
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut....
voitte kuvitella miten hyvältä tuntui kun vieras nuoli...
[/quote]
Oletko ehdottanut ukollesi koskaan?
[/quote]
no en...ei se noin kuulu mennä mä haluun että mut heitetään sängylle ja aletaan nuolemaan ilman kyselyjä.
[/quote]
No mistä se voi tietää jos et sano?
[/quote]
no jos se säikähtää sitä että mun käsi on sen kalulla ja vastaus "ota se pois"...niin epäilen kyllä...tosimies ei kysy vaan käy hommiin
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]Muutama nainen luulee ikuisesti, etten pidä suuseksin antamisesta. Tosiasiassa kyse on siitä, etten halua nuolla pahanhajuista pillua tai tuuheaa karvapusikkoa. Hajutonta, puhdasta ja karvatonta pillua on todella nautinto nuolla.
-mies
[/quote]
Et sitten voinut sanoa... !!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:57"]
Olen 34v. nainen ja todella epäonninen tässä suhteessa. Yksikään poikaystävistäni ei ole ollut "nuolija", vaikka minä olen ottanut suihin usein ja kertonut, että nauttisin kovasti suuseksin saamisesta. Jotkut eivät nuolleet ollenkaan, yksi nuoli vain jos ajoin posliiniksi (mutta into nuolemiseen meni uutuudenviehätyksen haihduttua), yksi vain suhteen alkuvaiheessa.
Lyhyissä suhteissä on kaikki nuolleet eli en usko minussa olevan mitään vikaa. Jos ei tykkää nuolla niin en voi pakottaa. Mutta sen sanon, että enää en ota sellaista, joka ei nuole!
[/quote]
Sitten kun on käynyt ilmi, että mies ei nuole, et kai sinäkään enää ota suihin???? Todella itsekästä olisi mieheltä edes odottaa suullisia palveluksia mikäli ei ole halukas antamaan niitä itsekin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut....
[/quote]
[/quote]
no en...ei se noin kuulu mennä mä haluun että mut heitetään sängylle ja aletaan nuolemaan ilman kyselyjä.
[/quote]
[/quote]
no jos se säikähtää sitä että mun käsi on sen kalulla ja vastaus "ota se pois"...niin epäilen kyllä...tosimies ei kysy vaan käy hommiin
[/quote]
No mitä jos joskus ihan juttelisitte aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]
Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut.... voitte kuvitella miten hyvältä tuntui kun vieras nuoli...
[/quote]
Voin kuvitella kuinka hyvältä tuntui nuolla pilluasi. 41v m
[/quote]
jaa ikä täsmää..jos sä oletkin se nuolija ;) kyllä siinä elämäni parhaat orkut tuli...olis taas kielelle tarvetta :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:12"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut....
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No mitä jos joskus ihan juttelisitte aiheesta?
[/quote]
no mä olen luovuttanut sen suhteen. Viime kerrasta taitaa olla jo 7 vuotta
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:02"]Mieheni haluaa saada suuseksiä ja annan sitä hänelle mielelläni ja nautin sen antamisesta. Hän antaisi minullekin -ja muutaman kerran tämän 10 vuoden aikana olen suostunut siihen- mutta en pidä sitä erityisen nautinnollisena. Miksi suostua sellaiseen, kun parempaakin on tarjolla ja mun kohdalla se on sisään saatua tavaraa. [/quote] Mitä sitten esileikiksi?
Eikö ole muuta tapaa lämmitellä kuin katsoa miehen päälakea jalkovälistään? Mulla loppuu halut siihen, jos mies vetäytyy sinne alas lipomaan. Tulee kylmä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]Muutama nainen luulee ikuisesti, etten pidä suuseksin antamisesta. Tosiasiassa kyse on siitä, etten halua nuolla pahanhajuista pillua tai tuuheaa karvapusikkoa. Hajutonta, puhdasta ja karvatonta pillua on todella nautinto nuolla. -mies [/quote] Et sitten voinut sanoa... !!
[/quote]
Miten kerrotaan naiselle, että hei sun pillu haisee niin pahalle etten pysty nuolemaan? Siis aiheuttamatta riitaa tai eroa...
[quote author="Av Mamma" time="17.01.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:57"]
Olen 34v. nainen ja todella epäonninen tässä suhteessa. Yksikään poikaystävistäni ei ole ollut "nuolija", vaikka minä olen ottanut suihin usein ja kertonut, että nauttisin kovasti suuseksin saamisesta. Jotkut eivät nuolleet ollenkaan, yksi nuoli vain jos ajoin posliiniksi (mutta into nuolemiseen meni uutuudenviehätyksen haihduttua), yksi vain suhteen alkuvaiheessa.
Lyhyissä suhteissä on kaikki nuolleet eli en usko minussa olevan mitään vikaa. Jos ei tykkää nuolla niin en voi pakottaa. Mutta sen sanon, että enää en ota sellaista, joka ei nuole!
[/quote]
Sitten kun on käynyt ilmi, että mies ei nuole, et kai sinäkään enää ota suihin???? Todella itsekästä olisi mieheltä edes odottaa suullisia palveluksia mikäli ei ole halukas antamaan niitä itsekin.
[/quote]
Minä en ala kiristämään. Pidän suihinotosta enkä halua bannata sitä.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:56"]En haluaisi seksiä ilman suuseksiä.
[/quote]
Samoin!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:08"]Muutama nainen luulee ikuisesti, etten pidä suuseksin antamisesta. Tosiasiassa kyse on siitä, etten halua nuolla pahanhajuista pillua tai tuuheaa karvapusikkoa. Hajutonta, puhdasta ja karvatonta pillua on todella nautinto nuolla. -mies [/quote] Et sitten voinut sanoa... !!
[/quote]
Miten kerrotaan naiselle, että hei sun pillu haisee niin pahalle etten pysty nuolemaan? Siis aiheuttamatta riitaa tai eroa...
[/quote]
Jos pillu oikeasti haisee, niin onhan siitä sanottava. Siitä jos suuttuu, niin eikö sellainen muija saa mennäkin. Vai onko se parempi, että nainen jää ilman suuseksiä kun sua pelottaa että tulee riita?! Oletko vähän keskenkasvuinen.
Miten voi sanoa miehelle kauniisti, etten pidä suuseksistä. Kyse ei ole hänen taidoistaan tai haluttomuudestaan, on todella taitava ja tekee kaiken huolella. Nuoltavana oleminen ei vaan kiihota mua ja mitä enemmän siinä mietin, että tästä pitäisi tykätä, niin sitä kauemmaksi nautinto loittonee.
Saan kyllä muilla tavoilla helposti orgasmeja.
Pari kertaa olen yrittänyt kokeilla ja molemmilla kerroilla meinasi oksennus tulla, joten yök ja ei kiitos! Minuakaan ei tarvitse nuolla. On vaivaannuttavaa ja ajan haaskausta. Ei ole mun juttuni!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:59"]Täällä. 20v yhteiseloa.kertaakaan ei ukon kalu suussani ole käynyt...enkä hältä ole nuolentaa saanut....
[/quote]
[/quote]
[/quote]