Jahas, "uusi" Katja Bonusfamiljen-sarjassa.
Kommentit (25)
Katjan oikea esittäjä sairastui koronaan eli pakkorako.
Vierailija kirjoitti:
Katjan oikea esittäjä sairastui koronaan eli pakkorako.
Gud bevare mig!
Terapeuttipariskunta on rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Terapeuttipariskunta on rasittava.
Hyvin osuva.
Harmi, mä tykkään Petrasta. En oo vielä katsonut uutta kautta niin tää oli mulle uus tieto.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, mä tykkään Petrasta. En oo vielä katsonut uutta kautta niin tää oli mulle uus tieto.
Sijainen joutui vielä hyppäämään nopeasti rooliin. Petra on ihan huippu tässä.
Tykkään uudesta Katjasta enemmän. Hyvin on entisen Katjan ilmeet eleet hallussa uudella.
Ihanaa, että saatiin uusi kausi tästä. Innolla odotan.
Pojat (William ja Eddie) on yhtäkkiä niin isoja.
Vasta 4. tuotantokauden ykkösjakso on Areenassa. Olisi kiva katsoa nyt heti kaikki muutkin jaksot, mutta en viitsi hommata Netflixiä sen takia. Hyvää kannattaa useimmiten odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vasta 4. tuotantokauden ykkösjakso on Areenassa. Olisi kiva katsoa nyt heti kaikki muutkin jaksot, mutta en viitsi hommata Netflixiä sen takia. Hyvää kannattaa useimmiten odottaa.
Ei Netflixissä ole neloskaudesta yhtään jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
E ole netflixissä vielä tätä uutta kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se sitten on muualla kuin esim. SVT:ssä? Suomesta käsin ei pääse katsomaan Ruotsin Televisiossa näytettäviä televisiosarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se sitten on muualla kuin esim. SVT:ssä? Suomesta käsin ei pääse katsomaan Ruotsin Televisiossa näytettäviä televisiosarjoja.
No ei se siellä ainakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
https://www.svtplay.se/video/32889111/bonusfamiljen/bonusfamiljen-sason…
Katsottavissa vain Ruotsissa.
Missä uusi kausi näkyy?
Ja mun mielestä terapeuttipariskunta on huippuhyvä.
Tykkään sekä vanhasta että uudesta Petrasta, mikä on yllättävää. Yleensä olen aina pettynyt näyttelijän vaihduttua toiseen.
Olen jo tottunut mutta hienosti poisti Patrik-ope rasittavan Alex-oppilaan luokasta. Tosin meillä tulisi varmaan monoa sellaisesta.