Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako palkkatukipaikkoja kysellä sähköpostilla

Vierailija
17.01.2015 |

vai onko järkevämpää soittaa yritykseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevämpää aina soittaa eka, ja sopia että laitat sähköpostin perästä. Itsestään selvä juttu, ja eikö ensisijaisesti kannata hakea ihan oikeaa työtä ja sitten vasta ehdotella palkkatukea jos oikea työ ei sillä hetkellä yritykselle sovi?

Vierailija
2/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun olen hakemassa palkkatukipaikkoja, koska on oikeus täyteen palkkatukeen, paremmat mahdollisuudet päästä tekemään edes jotain. Onko sähköposti aivan huono lähestymistapa sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti on huono tapa lähestyä aivan puskista uuden asian kanssa. Ei ihme että ei työpaikkoja löydy jos työnhakutaidot on tätä luokkaa ...

Vierailija
4/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ensin työkokeilussa kuukauden ja sen jälkeen minut palkattiin palkkatuella.

Vierailija
5/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alani on sellainen, että sillä ei edes kauheasti ole töitä ja ne firmat on niin pieniä, että suurimmalla osalla tuskin on mahdollisuutta palkata siihen tehtävään ketään. Eikö se paljon nolompaa ole niille yrityksille vastata kymmeniin soittoihin ja sanoa aina ei oota. Itse en ainakaan yrityksen toimitusjohtajana jaksaisi aina vastata pirteisiin puhelinsoittoihin, joissa joku kaupittelee itseään.

Vierailija
6/6 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nimenomaan palkkatukipaikkoja hakeneiden kokemuksia kyselen, en niiden, joilla on työpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi