Äitini sai pari päivää tehosterokotteen jälkeen pahan päänsärkykohtauksen ja huimausta, kun kirjoitin täst Faceen ja mainitsin "olen nyt varma e
"Etten rokotetta ota" niin jouduin ihan järkeviltä vaikuttaneiden ystävien ja tuttavien lynkkauksen kohteeksi.
Sori mahdolliset virheet, alkaa itkettää kun lääkärit ei tiedä mikä äidin on (puhe pätkii, huomaa, vatsakipja) ja sain virtuaalisesti turpaan ihmisiltä, joita pidin ystävinä.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat äitisi tilanteesta faceen ja vielä käytät sitä röyhkeästi rokotevastaiseen mielipidevaikuttamiseen? Olet törkeä. Keskity nyt siihen äitiisi...
Onko vaikeneminen ongelmista uusi normaali?
Rokotteiden puolustajilta hyväksytään painostus, uhkailu väkivallalla, yms. yms. yms. ja se on hyväksyttävää.
Katso peiliin, mitä siellä näet?
Vierailija kirjoitti:
Olen näitä huimaus- ja pyörtyilyreaktioita kuullut enemmän vanhemmilta ihmisiltä kuin nuorilta. Oma perheenjäsen (70 v) pyörtyi ensimmäisen kerran elämässään viikko tehosteen jälkeen. Yhdellä toisella tuttavalla (64 v) alkoi pari päivää tehosteen jälkeen huimaus, joka jatkuu edelleen. Ei uskalla enää edes pyöräillä.
Mietin vain miten tällaisten kohdalla toimitaan kolmannen rokotteen kanssa. Annetaanko samaa lisää vai jotain toista?
Piti vielä sanoa, että vielä huimausta edeltävänä päivänä tuo 64-vuotias pyöräili 20 km.
Älä ole junttien kanssa enää missään tekemisissä.
Onpas ylläri että tähänkin heti ilmestyy näitä iva-viestejä mistä ap juuri kertoi. Vihapuheesta ja kiusaamisesta niin kovasti puhutaan nykyään ja oikein poliisikin puuttuu siihen mutta toista suomalaista saa repiä ja raapia miten paljon huvittaa.
Ottaisin silti rokotteen vaikka voi tulla haittavaikutuksia.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ylläri että tähänkin heti ilmestyy näitä iva-viestejä mistä ap juuri kertoi. Vihapuheesta ja kiusaamisesta niin kovasti puhutaan nykyään ja oikein poliisikin puuttuu siihen mutta toista suomalaista saa repiä ja raapia miten paljon huvittaa.
Ei siihen voi olla mitään muuta syytä kuin tuo mitä joku jo mainitsikin, suojellaan omaa mieltä siltä, että se omaan kroppaan piikitetty aine voisi tehdä jotain vahinkoa. Silti voisi kyllä olla ystävällisempi ja kunnioittaa toistensa pelkoja puolin ja toisin.
Itse en pelkää koronaa, vaan juurikin rokotetta. Pelkohan se ajaa ihmiset toimimaan ns. liskomielestä käsin, alkuihmisen tavoin, puolin ja toisin. Mutta koronaa pelkäävien pelkoa kunnioitan siinä mielessä, että pidän välimatkaa ja "kuulostelen" miten ko. ihminen haluaa, että hänen lähellään käyttäydytään, esim. haluaako hän, että maskia käytetään? Se on ok, voin käyttää.
N33, rokottamaton
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla aamulla jalka aivan puuduksissa aamulla herätessä, ei voinut seistä sillä. Tämö tehosterokotuksen jälkeen. Tiedä sitten, mutta kyllä minuakin kammottaa. Ja olen siis iysekin ottanut kaksi rokotetta. Ymmärrän, että ihmiset pelkää. Tsemppiä Ap:n äidille.
Mullakin on aamuisin monesti "jalka" puutunut, sitä kun hetken hakkaa niin tulvahtaa hyvää oloa ja puutuminen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkaverilla aamulla jalka aivan puuduksissa aamulla herätessä, ei voinut seistä sillä. Tämö tehosterokotuksen jälkeen. Tiedä sitten, mutta kyllä minuakin kammottaa. Ja olen siis iysekin ottanut kaksi rokotetta. Ymmärrän, että ihmiset pelkää. Tsemppiä Ap:n äidille.
Mullakin on aamuisin monesti "jalka" puutunut, sitä kun hetken hakkaa niin tulvahtaa hyvää oloa ja puutuminen loppuu.
Eli sinäkin pystyt yhdistämään tämän yhtäkkiä alkaneen puutumisen johonkin tiettyyn asiaan. Ennen asiaa ei ollut, asian jälkeen on. Mielenkiintoista, saanko kysyä minkä asian jälkeen sinulla alkoi yleensä aamuisin puutua jalka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu, mutta miten tuo liittyy rokotukseen?
Rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Ei kai tätä tarvi enää 2021 tulla erikseen sulle kertomaan 🤦♀️
Niin, rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Yleensä lieviä ja ohimeneviä. Harvinaisena vakavampia, jotka johtuvat jo olevista perussairauksista. Kirjoittaja ei mitenkään selvittänyt, että äitinsä sairaus olisi todettu rokotteesta johtuvaksi. Ainoastaan hysteerinen rokotepelko ja mutu suhtautuminen kirjoituksesta huokuu.
Sitä kuitenkin rokotevastaisten ulostulot antavat ymmärtää, että ilman koronarokotetta kaikki infarktit, tulehdukset, lapsettomuus, kuukautishäiriöt, kivut ja muut vaivat, joista nyt rokotetta syytätte, olisivat jääneet tulematta. Kaikki nämä rokotuksen jälkeen tulleet sairastumiset ovat heidän agendallaan vain ja yksin rokotuksesta johtuvia ja rokotuksen syy.
Missä menee haitallisen toiminnan ymmärtämisen rajat? Moni pedokin osaa kyllä kauniisti perustella tekojaan jne, mutta ei pedon on hankala ymmärtää näitä perusteluita. Myönnän hiukan kärjistetty esimerkki, mutta ihan samasta asiasta loppujen lopuksi kyse.
Pitää muistaa, että nyt kun noin 4/5 suomalaisesta onnsaanut reilun puolen vuoden aikana rokotteen, niin valitettavasti koronarokote ei estä syöpiä (n. 35 000/vuosi), sydänkohtauksia (n. 22 000/vuosi), veritulppia (n. 5500 - 11000/vuosi), nivelreumaa (n. 1700/vuosi), MS-tauti (n. 200-250/vuosi), diabetes (n. 25 000/vuosi)...
...ja kuolemia (n. 55 000/vuosi), ihan normaalistikin.
Kun sanotaan että ihmisiä on kuollut koronatokotteen jälkeen, niin on ihmisiä kuollut esim. kampaamokäynnin, suihkussa käynnin, kirjan lukemisen, leivän voitelun tai tv:n katselun jälkeen. Kun rokotetaan ikäluokkaa 70+ niin on hyvin todenäköistä että joku rokotettu menehtyy pian rokotuksen jälkeen - mutta todennäköisesti sama tyyppi olisi menehtynyt jo muutenkin.
Sain ensimmäisestä rokotteesta todella pahan seurallinen migreenin seuraavana päivänä. Päänsärky oli pahempi kuin ikinä aiemmin eikä lähtenyt lääkkeillä. Lisäksi oksentelin kaaressa ja minulla oli vaikeuksia tuottaa selkeää puhetta. Sinällään itselleni tyypillisiä migreenin oireita, mutta uskon rokotteen kaukaiseen migreenin.
Kaverisi suhtautuu kieltävästi koska moni heistä on luultavasti ottanut itsekin rokotteen. Puolustus ja kieltäminen on normaaleja ihmismielen psykologisia keinoja suojella mieltä epämiellyttäviltä totuuksilta ja asioilta.
Lisäksi pitää kuitenkin huomioida ettei äitisi tilanne ole välttämättä rokotteesta johtuvaa vaikka ajallisesti osuikin rokotteen hujakoille. On siis aika rohkeaa tehdä oletuksia ja vielä julkisesti. Oikea paikka keskustella mahdollisesta rokotteen yhteydestä ensisijaisesti on lääkäri eikä oma facebook-seinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu, mutta miten tuo liittyy rokotukseen?
Rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Ei kai tätä tarvi enää 2021 tulla erikseen sulle kertomaan 🤦♀️
Niin, rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Yleensä lieviä ja ohimeneviä. Harvinaisena vakavampia, jotka johtuvat jo olevista perussairauksista. Kirjoittaja ei mitenkään selvittänyt, että äitinsä sairaus olisi todettu rokotteesta johtuvaksi. Ainoastaan hysteerinen rokotepelko ja mutu suhtautuminen kirjoituksesta huokuu.
Sitä kuitenkin rokotevastaisten ulostulot antavat ymmärtää, että ilman koronarokotetta kaikki infarktit, tulehdukset, lapsettomuus, kuukautishäiriöt, kivut ja muut vaivat, joista nyt rokotetta syytätte, olisivat jääneet tulematta. Kaikki nämä rokotuksen jälkeen tulleet sairastumiset ovat heidän agendallaan vain ja yksin rokotuksesta johtuvia ja rokotuksen syy.
Lihavoimani lause on tyypillinen esimerkki itselleen vakuuttelusta. Ja varsinkin tuo johtuvat jo olevista perussairauksista on ihan vailla lähdettä, pelkkää vakuuttelua itselleen siitä, että vakavaa haittaa ei voi tulla, koska ei ole perussairautta. Ihan on tullut perusterveille ihmisille järkyttäviä haittoja. Mutta annan sinun lillua kuplassasi, jossa niitä tulee vain muutenkin sairaille.
Uskottelenhan minäkin itselleni, että vakava korona tulee tyypillisesti vain perussairaille, ja kaltaiseni perusterve normaalipainoinen tupakoimaton sairastaa koronan nuhakuumeena. Silti olen nähnyt uutisia, että joillekin käy huonosti. Uskottelen olevani yksi niistä joille ei käy. Rokotteen kanssa en tule ottamaan riskiä.
N33
Ja kuukautishäiriöt muuten johtuivat rokotteesta
Vierailija kirjoitti:
Olen näitä huimaus- ja pyörtyilyreaktioita kuullut enemmän vanhemmilta ihmisiltä kuin nuorilta. Oma perheenjäsen (70 v) pyörtyi ensimmäisen kerran elämässään viikko tehosteen jälkeen. Yhdellä toisella tuttavalla (64 v) alkoi pari päivää tehosteen jälkeen huimaus, joka jatkuu edelleen. Ei uskalla enää edes pyöräillä.
Mietin vain miten tällaisten kohdalla toimitaan kolmannen rokotteen kanssa. Annetaanko samaa lisää vai jotain toista?
Minäkin pyörryin ensimmäistä kertaa elämässäni 69 vuotiaana. Tilanne oli pelottava ja tutkimusten jälkeen selvisi, että verenpaineet olivat todella korkeat, vaikka olen hoikka, terve ja liikunnallinen. ai, niin mutta tämä tapahtui ennen koronaa ja koronapiikkejä, mutta kuitenkin...
Siis jengi ottaa näitä vieläkin vaikka niistä tulee vaan aivan järkyttäviä oloja. Mitä ihmettä teette itsellenne ihmiset :DDD Itse chillaan mielenrauhassa ilman mitään paineita että pitää pelätä koronaa tai mitään. Ei todellakaan tarvi. Rohkeesti ulos ilman maskeja ja rokotteet voi jättää rikollisille.
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisestä rokotteesta todella pahan seurallinen migreenin seuraavana päivänä. Päänsärky oli pahempi kuin ikinä aiemmin eikä lähtenyt lääkkeillä. Lisäksi oksentelin kaaressa ja minulla oli vaikeuksia tuottaa selkeää puhetta. Sinällään itselleni tyypillisiä migreenin oireita, mutta uskon rokotteen kaukaiseen migreenin.
Kaverisi suhtautuu kieltävästi koska moni heistä on luultavasti ottanut itsekin rokotteen. Puolustus ja kieltäminen on normaaleja ihmismielen psykologisia keinoja suojella mieltä epämiellyttäviltä totuuksilta ja asioilta.
Lisäksi pitää kuitenkin huomioida ettei äitisi tilanne ole välttämättä rokotteesta johtuvaa vaikka ajallisesti osuikin rokotteen hujakoille. On siis aika rohkeaa tehdä oletuksia ja vielä julkisesti. Oikea paikka keskustella mahdollisesta rokotteen yhteydestä ensisijaisesti on lääkäri eikä oma facebook-seinä.
mullekin tuli 3 päivää ekasta rokotteesta kaamea migreeni, oksentelin koko päivän. Ja tosiaan, olen elämässäni kokemut lievempiä oksentelumigreenejä ehkä noin 2.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjoitat läheisen sairastumisesta someen?
Ja miten tuo rokote tähän liittyy.
Samaa olin tulossa kysymään. Miksi tilität äitisi henkilökohtaisia asioita somessa ja sitten vielä liität sen omaan rokotevastaiseen vendettaasi? Tietääkö äitisi tekemisistäsi? Hyväksyykö hän sen?
Mulla tuli jalat kipeiksi muuton jälkeen ja on rokotukset ☹️
Vierailija kirjoitti:
Minä ryöstin Salen kaksi päivää rokotuksen jälkeen. Eivät uskoneet kun sanoin että kävin juuri rokotuksella. Toista piikkiä en ota. Herätkää!
:D