Olen sinkku koska
En harrasta liikuntaa ja olen mielestäni ruma. Tyydyn olemaan sinkku koska mun oma moka kun en tee asialle mitään että edes näyttäisin paremmalta.
Kai meitä tällaisiakin tarvitaan, jotka ei pyöri salilla saati muuallakaan. Olen silti ihan mukava mutta se ei taida riittää.
Olen juuri se, jota muut naiset arvostelee säälien kuinka en ole saanut miestä itselleni ja se on ihan fine, olen ansainnut sen.
T.itsetunto nolla
Kommentit (15)
Sama homma, tosin en nyt usko että se salilla käyminen auttaisi asiaa. Siitä on vaan tullut joku ihme uskonto että kun nostelee painoja niin kaikki ongelmat ratkeaa. Aina on ollut vanhojapiikoja, minä, siskoni, tätini ja isotätini esim.
Olen sinkku koska yksinäisyys on ihmisen parasta aikaa.
M45
Vierailija kirjoitti:
Vitunluuseri
Sepä just. Kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Vitunluuseri
Luuseri kun on sinkku? Ootko tosissasi? Painu v*tuun!
täsmälleen sama, ap, täsmälleen sama
elämä on aika mukavaa näinkin
Sinkku = vapaus, akka ei mäkätä, kukaan ei vaadi mitään. oma kellonaika.
Minäkään en harrasta säännöllisesti liikuntaa, mutta en ole mielestäni ruma, enkä ole sinkku. Suomalaisista ja ihmisistä ylipäänsä aika harva harrastaa suositusten mukaisen määrän liikuntaa, ja silti useimmilla on parisuhteita.
Välillä olisi mukava olla jonkun kainalossa, mutta muuten tämä sinkkuus on mahtavaa.
Tämä selvä mutta lopeta nirsoilu ja ala niitä tavis miehiä iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku koska viihdyn yksin.
Ihanaa tämä vapaus!
Vierailija kirjoitti:
Tämä selvä mutta lopeta nirsoilu ja ala niitä tavis miehiä iskemään.
En tietenkään. Tavis miehet katselee muita koska eivät saa parempaakaan. Joutuvat tyytymään minuun.
Siihen en rupea että kuljen mieheni kanssa jossain ja hän katselee muita. Pysyn siis sinkkuna etten riko itseäni!
Olen sinkku koska viihdyn yksin.