Äitini sai pari päivää tehosterokotteen jälkeen pahan päänsärkykohtauksen ja huimausta, kun kirjoitin täst Faceen ja mainitsin "olen nyt varma e
"Etten rokotetta ota" niin jouduin ihan järkeviltä vaikuttaneiden ystävien ja tuttavien lynkkauksen kohteeksi.
Sori mahdolliset virheet, alkaa itkettää kun lääkärit ei tiedä mikä äidin on (puhe pätkii, huomaa, vatsakipja) ja sain virtuaalisesti turpaan ihmisiltä, joita pidin ystävinä.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näitä huimaus- ja pyörtyilyreaktioita kuullut enemmän vanhemmilta ihmisiltä kuin nuorilta. Oma perheenjäsen (70 v) pyörtyi ensimmäisen kerran elämässään viikko tehosteen jälkeen. Yhdellä toisella tuttavalla (64 v) alkoi pari päivää tehosteen jälkeen huimaus, joka jatkuu edelleen. Ei uskalla enää edes pyöräillä.
Mietin vain miten tällaisten kohdalla toimitaan kolmannen rokotteen kanssa. Annetaanko samaa lisää vai jotain toista?
Piti vielä sanoa, että vielä huimausta edeltävänä päivänä tuo 64-vuotias pyöräili 20 km.
ei saisi harrastaa rankkaa liikuntaa pariin päivään rokotuksen jälkeen. Sanoisin, etät mitä vanhempi tai sairaampi ihminen, sitä pidempi lepoaika pitää pitää.
Totta. Häntä ei kuitenkaan oltu neuvottu lepäämään. Eikä tuo ole mikään hiki hatussa urheilija, vaan pyöräilee 10 km yhteen suuntaan kaupassa käydessään. Tai siis pyöräili ennen, nykyään käy sukulaisen autokyydillä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas ylläri että tähänkin heti ilmestyy näitä iva-viestejä mistä ap juuri kertoi. Vihapuheesta ja kiusaamisesta niin kovasti puhutaan nykyään ja oikein poliisikin puuttuu siihen mutta toista suomalaista saa repiä ja raapia miten paljon huvittaa.
Jos näkee, että toinen tekee päättelyvirheitä vain siksi, että haluaa elää vahvistusharhassa eikä kuunnella kaikkia mahdollisia näkökantoja, niin helposti tulee tulkituksi ns. rokotekielteiseksi hörhöksi. Eihän niin pitäisi tehdä, mutta niin tehdään, koska rokotekriittiset aloittivat tämän rokotesodan jo kauan ennen kuin rokotetta oli edes kehitetty. Suosittelisin ap:ta puhumaan äitinsä lääkärille asiallisesti ja kysymään onko tutkittu tai voidaanko tutkia johtuiko oireet rokotteesta ja kertomaan samalla lääkärille, että ap kyllä ymmärtää, että vanhukselle voi tulla tuollaisia oireita muutenkin, mutta ap haluaisi, että saadaan tietää rokotteen yhteys siihen. oliko rokote syyllinen vai esimerkiksi laukaiseva tekijä. Se voisi helpottaa paniikissa ja pelossa. Mitä rokotteeseen ja sen ottamiseen tulee, niin ap tehkööt itse sen päätöksen ja kantakoot siitä itse myös vastuun. Jos on luulosairautta yhtään, ei varmasti kannata tässä vaiheessa ottaa rokotetta, koska sitten alkaa pelätä kaikenlaisia pikku nipaisuja ja niiden yhteyttä rokotteeseen. Jos päättää kohdata pelkonsa ja ottaa rokotteen, voikin käydä niin, että huomaa, että pelkäsi turhaan.Valinta pitää kuitenkin tehdä itse, koska sen kanssa pitää sitten elää jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan raivohulluja monet rokotetut,otetaan piikkiä piikin perään vaikka kuinka tulisi neurologisia vaivoja:D mutta kun THL käskee että piikille mars mars niin pakkohan se on ottaa 😂
Kyllä, piikkiä piikin perään. Ensimmäinen ja toinen.
Kyllä on kamalaa.Nyt on jo kolmas,kohta neljäs,sitten viides,kuudes...ja ihmiset kilttinä lampaina juoksee piikittämään itseään.
Ihan niin kuin järkevät ihmiset tekevät, kun he haluavat välttää esim. hepatiitin, jäykkäkouristuksen ja kausi-influenssan. Kaikkia näitä vastaan olen suojautunut ilman yhtään sivuvaikutuksia.
Ai niin, yksi on: olen terve!
Samaa mieltä. Kaikki rokotukset olen ottanut, ja otan kolmannen koronarokotteen heti, kun sitä tarjotaan.
Influenssarokote on varattu ensi viikolle. Mitään sivuoireita ei ole tullut, paikallista lihaksen arkuutta lukuunottamatta.
Pidän myös maskia paikoissa, missä on paljon ihmisiä ts bussissa, metrossa ja kaupoissa.
En halua sairastua, suojelen itseäni ja läheisiäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan raivohulluja monet rokotetut,otetaan piikkiä piikin perään vaikka kuinka tulisi neurologisia vaivoja:D mutta kun THL käskee että piikille mars mars niin pakkohan se on ottaa 😂
Kyllä, piikkiä piikin perään. Ensimmäinen ja toinen.
Kyllä on kamalaa.Nyt on jo kolmas,kohta neljäs,sitten viides,kuudes...ja ihmiset kilttinä lampaina juoksee piikittämään itseään.
Ihan niin kuin järkevät ihmiset tekevät, kun he haluavat välttää esim. hepatiitin, jäykkäkouristuksen ja kausi-influenssan. Kaikkia näitä vastaan olen suojautunut ilman yhtään sivuvaikutuksia.
Ai niin, yksi on: olen terve!Samaa mieltä. Kaikki rokotukset olen ottanut, ja otan kolmannen koronarokotteen heti, kun sitä tarjotaan.
Influenssarokote on varattu ensi viikolle. Mitään sivuoireita ei ole tullut, paikallista lihaksen arkuutta lukuunottamatta.
Pidän myös maskia paikoissa, missä on paljon ihmisiä ts bussissa, metrossa ja kaupoissa.
En halua sairastua, suojelen itseäni ja läheisiäni.
Ihmeellistä tämä nykyinen piikkikoukku mikä jengillä on. Ihan niinkuin aivopesty hakemaan robottina kaikki rokotteet, jotka nykytiedon valossa aiheuttavat paljon ongelmia. Menkää internetistä pois jos haluatte hyvän olon ja lopettakaa piikkien haku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu, mutta miten tuo liittyy rokotukseen?
Rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Ei kai tätä tarvi enää 2021 tulla erikseen sulle kertomaan 🤦♀️
Niin, rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Yleensä lieviä ja ohimeneviä. Harvinaisena vakavampia, jotka johtuvat jo olevista perussairauksista. Kirjoittaja ei mitenkään selvittänyt, että äitinsä sairaus olisi todettu rokotteesta johtuvaksi. Ainoastaan hysteerinen rokotepelko ja mutu suhtautuminen kirjoituksesta huokuu.
Sitä kuitenkin rokotevastaisten ulostulot antavat ymmärtää, että ilman koronarokotetta kaikki infarktit, tulehdukset, lapsettomuus, kuukautishäiriöt, kivut ja muut vaivat, joista nyt rokotetta syytätte, olisivat jääneet tulematta. Kaikki nämä rokotuksen jälkeen tulleet sairastumiset ovat heidän agendallaan vain ja yksin rokotuksesta johtuvia ja rokotuksen syy.
Minulla kuukautishäiriön syy oli rokote ja sen lääkärikin vahvisti. Tuli jo 1. rokotteesta. Se ei saanut minua jättämään ottamatta toaista rokotetta, koska tutkin asiaa ja ymmärsin miksi kyseinen ilmiö voi tapahtua. Että toki ihminen voi itsekin osua oikeaan, kun epäilee jonkun oireen tulevan rokotteesta, mutta henk. koht. suosittelisin aina konsultoimaan niistä lääkäriä - ihan oman mielenrauhan vuoksi: tietääpähän sitten, että se johtui vain rokotteesta eikä mistään vakavammasta. Eipä mulla muuta.
AP: juttele äitisi lääkärin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen näitä huimaus- ja pyörtyilyreaktioita kuullut enemmän vanhemmilta ihmisiltä kuin nuorilta. Oma perheenjäsen (70 v) pyörtyi ensimmäisen kerran elämässään viikko tehosteen jälkeen. Yhdellä toisella tuttavalla (64 v) alkoi pari päivää tehosteen jälkeen huimaus, joka jatkuu edelleen. Ei uskalla enää edes pyöräillä.
Mietin vain miten tällaisten kohdalla toimitaan kolmannen rokotteen kanssa. Annetaanko samaa lisää vai jotain toista?
Piti vielä sanoa, että vielä huimausta edeltävänä päivänä tuo 64-vuotias pyöräili 20 km.
Itse olin marjastanut monta tuntia ja tarponut metsässä päivittäin usean viikon aikana ja pyörryin ensimmäisen kerran elämässäni kotiovella. Tuttavani, (myös 64 v.) ui pitkiä matkoja ja käy kuntosalilla pari kertaa viikossa ja pyörtyi hänkin ensimmäisen kerran elämässään. Kumpaakaan meistä ei silloin vielä oltu rokotettu, joten rokotteesta pyörtymiset eivät voineet johtua. Olisikohan iällä ja sen mukanaan tuomilla "sivuoireilla"jotain tekemistä asian kanssa.
Niin siis tuo 64-vuotias tuttava ei pyörtynyt, vaan häntä huimaa jatkuvasti. On käynyt asiasta jo useamman kerran lääkärillä, kokeita on otettu ja tutkimuksia tehty, mutta mitään selitystä huimaukselle ei löytynyt.
Huimaus voi johtua lukemattomista syistä ja aina syy ei selviä lainkaan ja toisinaan, jos huimaus jatkuu pidempään, syy voi löytyä tutkimuksissa. Huimausta on esim. hyvänlaatuinen asentohuimaus, ortostaattinen huimaus, myös stressi ja ahdistus voivat aiheuttaa huimausta. Sairaus missä tahansa tasapainoa säätelevässä elimessä voi johtaa huimaustuntemukseen. Jos vaiva jatkuu, pitää mennä uudelleen lääkäriin, eikä vain uskotella itselleen sen johtuvan koronarokotteesta. Syynä voi myös olla vakavampikin sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vain osoittaa että suomalaisten päässä on pahasti jotain vialla. Käydään heti omien kimppuun pienenkin syyn takia, sanot pahan (fakta) sanan esim rokotteiden haitoista tai suomalaisen kulttuurin tuhoamisesta niin jopa ystäväsi ovat sinua kivittämässä. Olen oikeasti järkyttynyt mitä suomalaisille on tapahtunut, kuin jotain aivopestyjä robotteja.
Toivon että äitisi paranee pian, ei ole ensimmäinen tapaus kun ilmaantuu tuonlaisia oireita. Pidä äitiäsi silmällä ja vaadi tutkimuksia jos pahenee.
Noilla oireilla varmasti on tutkimuksissa. Ja "fakta" on nykyään mustatuntuu pohjalla. Kaikki tiet vievät rokotuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Ei kai tätä tarvi enää 2021 tulla erikseen sulle kertomaan 🤦♀️
Niin, rokotteista voi ilmetä haittavaikutuksia. Yleensä lieviä ja ohimeneviä. Harvinaisena vakavampia, jotka johtuvat jo olevista perussairauksista. Kirjoittaja ei mitenkään selvittänyt, että äitinsä sairaus olisi todettu rokotteesta johtuvaksi. Ainoastaan hysteerinen rokotepelko ja mutu suhtautuminen kirjoituksesta huokuu.
Sitä kuitenkin rokotevastaisten ulostulot antavat ymmärtää, että ilman koronarokotetta kaikki infarktit, tulehdukset, lapsettomuus, kuukautishäiriöt, kivut ja muut vaivat, joista nyt rokotetta syytätte, olisivat jääneet tulematta. Kaikki nämä rokotuksen jälkeen tulleet sairastumiset ovat heidän agendallaan vain ja yksin rokotuksesta johtuvia ja rokotuksen syy.
Minulla kuukautishäiriön syy oli rokote ja sen lääkärikin vahvisti. Tuli jo 1. rokotteesta. Se ei saanut minua jättämään ottamatta toaista rokotetta, koska tutkin asiaa ja ymmärsin miksi kyseinen ilmiö voi tapahtua. Että toki ihminen voi itsekin osua oikeaan, kun epäilee jonkun oireen tulevan rokotteesta, mutta henk. koht. suosittelisin aina konsultoimaan niistä lääkäriä - ihan oman mielenrauhan vuoksi: tietääpähän sitten, että se johtui vain rokotteesta eikä mistään vakavammasta. Eipä mulla muuta.
Jos äiti hoitaa itse asioitaan, ei ap voi keskustella niistä äidin lääkärin kanssa - lääkärillä on vaitiolovelvollisuus myös lapsiin.
Huvittavaa tässä on ollut se, että itse en hyväksyisi lapseni huutelevan asioitani facessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku Räme sano, että johtuu siitä helpotuksen tunteesta ne teidän kuukautisongelmat korona rokotteista? Hmm ok. Testaappa pystytkö tekemään lapsia enää tai tuleeko niistä edes terveitä jos onnistut.
Vierailija kirjoitti:
Missä menee haitallisen toiminnan ymmärtämisen rajat? Moni pedokin osaa kyllä kauniisti perustella tekojaan jne, mutta ei pedon on hankala ymmärtää näitä perusteluita. Myönnän hiukan kärjistetty esimerkki, mutta ihan samasta asiasta loppujen lopuksi kyse.
Tämä oli pitkästä aikaa uusi ja todella hyvä vertaus! Rokotefanaatikko ja ped0fiili kieltämättä ovat hyvinkin sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤦♀️Kaikista lääkkeistä ja toimenpiteistä voi. Ap:n äiti sairastaa jotain ihan muuta kuin rokotteen sivuoireita. 🤦♀️.
Miten sinulla on noin varmaa tietoa asiasta? Oletko selvännäkijä? Kerro se todellinen syy sitten, aloittajakin varmasti haluaisi tietää syyn.
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisestä rokotteesta todella pahan seurallinen migreenin seuraavana päivänä. Päänsärky oli pahempi kuin ikinä aiemmin eikä lähtenyt lääkkeillä. Lisäksi oksentelin kaaressa ja minulla oli vaikeuksia tuottaa selkeää puhetta. Sinällään itselleni tyypillisiä migreenin oireita, mutta uskon rokotteen kaukaiseen migreenin.
Kaverisi suhtautuu kieltävästi koska moni heistä on luultavasti ottanut itsekin rokotteen. Puolustus ja kieltäminen on normaaleja ihmismielen psykologisia keinoja suojella mieltä epämiellyttäviltä totuuksilta ja asioilta.
Lisäksi pitää kuitenkin huomioida ettei äitisi tilanne ole välttämättä rokotteesta johtuvaa vaikka ajallisesti osuikin rokotteen hujakoille. On siis aika rohkeaa tehdä oletuksia ja vielä julkisesti. Oikea paikka keskustella mahdollisesta rokotteen yhteydestä ensisijaisesti on lääkäri eikä oma facebook-seinä.
Mitäs jos apn kaverit suhatuvat hönen kertomaansa kieltävästi, koska he tuntevat apn ja tietävät hänen olevan hypokondrikko tai koska he tuntevat apn ja tietävät ettei hän osaa ajatella järkevästi ja loogisesti?
Koronarokote on siitä jännä, että mikään haittavaikutus ei voi missään nimessä johtua rokotteesta. Siitä voi tulla vain lihaskipua pistoskohtaan, vähän kuumetta ja päänsärkyä.
Kaikille muille rokotteille erilaiset, harvinaisetkin haitat hyväksytään. Koronarokotteen haitat taas johtuvat mm. siitä, että yksinkertaiset naiset rentoutuvat saatuaan rokotteen.
Olen siis itse ottanut kaksi rokotetta, mutta tuntuu käsittämättömältä miten kaikki haitat pyritään peittämään ja kieltämään.
Tämä rokote ei ole riittävän tehokas. Jos olisi tehokas, niin ottaisin riskin rokotehaitoista. Mutta kun ei ole tehokas, niin en ota riskiä. Jos kaupungin rokotekattavuus on liki 100% ja korona riehuu silti pahemmin kuin koskaan, niin eihän se rokote silloin riitä vaan tarvitaan parempi rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vain osoittaa että suomalaisten päässä on pahasti jotain vialla. Käydään heti omien kimppuun pienenkin syyn takia, sanot pahan (fakta) sanan esim rokotteiden haitoista tai suomalaisen kulttuurin tuhoamisesta niin jopa ystäväsi ovat sinua kivittämässä. Olen oikeasti järkyttynyt mitä suomalaisille on tapahtunut, kuin jotain aivopestyjä robotteja.
Toivon että äitisi paranee pian, ei ole ensimmäinen tapaus kun ilmaantuu tuonlaisia oireita. Pidä äitiäsi silmällä ja vaadi tutkimuksia jos pahenee.
Uik uik.
Saiko äiti oireita ensimmäisestä rokotteesta?
En nähnyt asiasta mainintaa.
Hienosti kirjoittaja vihjaa, että rokote on tehnyt suomalaisista aivopestyjä robotteja ihmetellessään, että "mitä suomalaisille oikein on tapahtunut.?" Että ystävätkin kivittää ja kulttuuri tuhotaan ilmeisesti jostain suuresta salaisesta tuhoamissuunnitelmasta johtuen. Siis aivopesuainettako rokotteissa on? Älkää nyt viitsikö.
Ihmiset ovat kyllä täysin sekaisin.
Rokotteen täytyisi suojata rokotettua juurikin rokottamattomilta, joten en ymmärrä vihaa jos joku ei ota rokotetta. Vai eikö rokote sittenkään toimi?
Ja sitä ihmettelen, että kuinka rokotetut voivat olla rokottamattomien vankeina. :D
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote on siitä jännä, että mikään haittavaikutus ei voi missään nimessä johtua rokotteesta. Siitä voi tulla vain lihaskipua pistoskohtaan, vähän kuumetta ja päänsärkyä.
Kaikille muille rokotteille erilaiset, harvinaisetkin haitat hyväksytään. Koronarokotteen haitat taas johtuvat mm. siitä, että yksinkertaiset naiset rentoutuvat saatuaan rokotteen.
Olen siis itse ottanut kaksi rokotetta, mutta tuntuu käsittämättömältä miten kaikki haitat pyritään peittämään ja kieltämään.
Tämä! 😄 Siis niin hyvin kiteytetty! Juuri tuota on meno ja kyllä ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Näin median ja hallituksen vaikutuksesta ystävät ja perheenjäsenet kääntyy vastaan, jotakin siinä rokotteessa on että ne ketkä ei saa mitään oireita,niin rupeaa erittäin häijyksi ja pahaksi ja toivoo kuolemaa niille jotka ei suostu lääkeyhtiön koekaniiniksi,tämä rokote on edelleen kokeellinen ja nyt jo lapsia otettu koekaniineiksi, nyt jo 5-11 vuotiaille testataan miten käy, julmaa,mutta tällä rokotteella edelleen tarkotus vähentää väestöä ja on biologinen sotaan käytettävä "ase".
mitäs jos se väestönvähennys tehdäänkin siitä leiristä, joka rokotteesta kieltäytyy?
en usko itse noin, mutta olen aina ihmetellyt noita salaliittoteoreetikkoja, jotka uskovat olevansa oikeassa leirissä. Jos virus olisi ollut man made ja sen tarkoitus olisi ollut orjuuttaa ihmiset ja vähentää väestöä siten, että sirppi käy rokottautuneissa ja loput jäävät orjiksi rikkaille, niin ainakin itse tekisin silloin kaikkeni saadakseni sen rokotteen - koska orjaksi en aio jäädä. Mutta jos näin, niin sitten pitää muistaa, että on mahdollista, että voi olla toisinkin päin. Että halutaan poistaa maan päältä ihmise,t jotka eivät osaa erottaa faktoja fiktiosta ja kun heitä on yllivoimaisesti suurin osa rokotekielteisen leirissä, niin sirppi käykin siellä.
Tarinan opetus: älä usko salaliittoteorioihin. Tee itse valintasi. Jos olet pelko-ohjautuva, älä lue nettiä. Sivistä itseäsi. Jos sinusta tuntuu, että rokotteessa on jotain mätää, opiskele itse nettiä hyväksikäyttäen miten rokoteita valmistetaan, miten rokotteet toimivat, miten niiden haittoja voi tutkia jne. ja siinä vaiheessa kun opiskelet, pidä huolta ettet lue fanaatikkojen sivuja. Niitä voi lukea sitten, kun oma sivistyspohja on kunnossa ja osaa erottaa faktat ei-faktoista.
https://www.facebook.com/watch/?v=1261330021006482
Katsokaa tuo video, uudet laadukkaat tutkimukset näyttää, että tuplarokotetut sairastuu paljon herkemmin ja ovat sairaampia. Miettikää vielä tarkasti päätöstänne.
Ja tulisko nyt taas, kun on nuo kahdet pyhätkin? Rokote ja kaksoispyhät, paha yhdistelmä.