mitä...taas HOUM keskustelu poistettu?!
Tosi reilu ja avoin meininki tällä uudella SOME-seurakunnala kun avointa keskustelua ei heistä saa käydä netissä? miksiköhän taas poistettiin jo KOLMAS asiallinen keskustelu :( vai tuliko sinne yön pimeinä tunteina asiattomuuksia?
Kommentit (131)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:26"]
Siis pullahöttöä!
[/quote]
Ajattelin että kirjoitit tarkoituksella pullshöttöä, bullshittiä. Sanaleikkinä vain, en väitä että kenenkään iltamat sitä olisivat, mutta kieltämättä sitä ihmettelee, ettei enempää sisältöä julkaista vaikka somessa näkyvästi ollaankin.
Kiva kun joku oli käynyt ja kertoi, mitä niissä houm- kokouksia tapahtuu... Ei kuulostanut ihan mun tyyppiseltä touhulta, mutta jos joku siellä tykkää käydä, niin mikäs siinä.
" teilataan houmilaiseksi"... Ei kai se mikään haukkumasana ole?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:01"]Kokemuksissa on aina hyvä muistaa se, että ne eivät ole minkäänlaisessa auktoriteetin asemassa, kun kristinuskosta on kyse. Tietetenkin houmissa halutaan antaa hyvä kokemus, kun koko heidän ideologiansa perustuu aika pitkälti ensivaikutelman saamiselle ja viihtymiselle. Ennemmin olisin kiinnostunut siitä laajemmasta teologisesta ym. kontekstista, jossa he toimivat.
[/quote]
Samaa mieltä! Olen itse nuorempana ollut tuollainen kokemuksen metsästäjä uskon asioissa. Ja tunne- elämyksien varassa ei pitkälle pötkitä..
Ärsyttää, ettei some- seurakunta Houm a) päivitä ahkerammin kotisivujensa blogia/ uutisia b) Laita puheita nettiin niinkuin Helsingin Suhe.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 02:04"]Sen jälkeen oli vielä muutama kappale ja lopuksi kysyttiin kuinka moni haluaa tulla ekaa kertaa uskoon! Istuin taaempana joten mä laskin noin 16 kättä, saatto olla enemmänki ku oli vähä pimeä sali. Näille kaikille annettiin joku lahja tilaisuuden jälkeen.
[/quote] Eli tämmöstä ratkaisukristillisyyttä. Ei ehkä mun juttu, käyn mieluummin körttiseuroissa.
No ehkä seurakunta itse ei tuosta diilistä rahallisesti hyödy, mutta voisin ajatella että esim. itse "pastorit" kyllä hyötyvät diilistä ilmaiset ruuat. Tämä on siis arvaus, ei tietoa...
Lukekaa hässs, mieskissat. siellä jatkuu
Kiva, että houm tuli nyt ihan nimellä keskusteluun. Varmaan tajuatte, että haluamanne somejulkisuus tuo mukanaan myös sitä, että teidän porukan kiusaamaksi tulleet kertovat kokemuksistaan siellä teidän toivomassanne somessa. Jos tyypit kirjoittelee toisilleen pinnallisia, homoeroottisia kommentteja ja useat kertovat tulleensa samojen tyyppien syrjimäksi/rumaksi haukutuksi, niin kyllä se nyt vaan herättää keskustelua, että mitä ihmeen sakkia tuo on. Ei varmaan juuri kellekkään tulis mieleen mennä PASTORIN kuvia kommentoimaan sanoilla "kuuma, sexy, komea" yms. Ja harva pastori myöskään haluaa poseerata kuuman näköisenä, tosin. Mikä teitä siellä vaivaa? Minunkin kaverilleni on Sjoen hellarit nauraneet, ja tulleet multa kysymään jälkeenpäin, kuka se juntti oli, jonka kanssa olin liikenteessä. Olisko puhuttelun paikka siellä seurakunnassa? Hässs ja pure sex kaikille ja Jeesus rules
vaikka huvittunein tuntein luenkin noita puresex sexy mieskissa häss sexy timantti kommentteja niin en silti nyt mitään poliisitutkintaa menis tekeen :D kuka tahansa saa perustaa uuden kirkon ja uusista seurakunnista tulisi tietysti käydä avointa keskustelua ja avointa pohdintaa, mutta mieskissojen markkinointitiimi on kyllä nopeesti laittanut stopin kaikelle keskustelulle. Toki se on AV joka keskustelut poistaa mut ei ne poista ellei ilmianna.
miksi häss mieskissat keskustelu ilmiannettiin???
Nyt mää sen kekkasin: HOUM onkin oikeasti HOUMOU ja koska lopussa on "mou", joka kuulostaa kollikissan kiimaiselta naukumiselta, kutsuvat toisiaan mieskissoiksi! Eli koodikielestä kyse!
Sitä ihmettelen, et miksi superasialliset HOUM:n markkinointitiimin vastaukset oli poistettu täältä.
Sen kyl ymmärrän, et ne kommentit joissa joku uhosi ilmoittavansa HOUM:sta poliisille (miksi ihmeessä? :D) poistettiin.
2