Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa viimeisillään raskaana olevan tekemään itsarin?

Vierailija
17.01.2015 |

Onko syy vain masennus ja mitään ei olisi voinut tehdä? Ei ymmärrä. On työ, parisuhde jne.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa töistä sitä tekemisen iloa, pomo tai kollegat mulkkuja tai perusteltu ylennys jäänyt saamatta ja tehtävä vastenmielinen. Puoliso narsisti, väkivaltainen tai muuten huono... Näitä asioita ei useinkaan ulkopuolisille puhella jos on luonteeltaan pelokas tai ujo.

Vierailija
42/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde oli kunnossa ja työkin, masennusta oli sairastanut. Lasta yritetty pitkään ja sitten kävi näin. Olen niin surullinen.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap :(

Vierailija
44/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat asiat kuin ei-raskaana olevan..jostain syystä ei koe elämäänsä elämisen arvoiseksi. Ei siinä auta se, että se on muiden mielestä hyvää/arvokasta.. :/

Vierailija
45/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa!!! Syynä varmaan syvä masennus. Lapsikin siis varmaan menehtyi? En voi sille mitään, mutta mielestäni itsekäs teko, kun vielä raskaanakin.. ! Kukaan ulkopuolinen ei tietenkään voi tietää toisten parisuhde ongelmista.. Vaikka päällisin puolin näyttäisi, että kaikki olisi hyvin.

Vierailija
46/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menehtyi myös, oli juuri aloittanut äitiysloman. T.ap

Vierailija
47/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ja parisuhde ei todista mitään. Ihmisen elämä on täynnä kriisejä, joista selviäminen kasvattaa ihmistä henkisesti. Ehkäpä hän koki tulevan taakan liian suureksi eikä päässyt siitä ylitse. 

Vierailija
48/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lukenut av-palstaa ja tajuaa että ei voi koskaan antaa lapselleen ihmisarvoista elämää koska oli ajatellut käyttää markettivaatteita. Sisustuskin on väärä ja auto ja laukku.

Vierailija
49/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskautuminen on niin ihanaa.

Vierailija
50/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riitti pelkkä masennus, jota pahensi se, että puoliso ei huomioinut minua, huusi vain. En kokenut itseäni rakastetuksi tai halutuksi. Jäin kumminkin eloon ja vauva myös.

Vierailija
51/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyspelko? Tai ehkä ei kuitenkaan, kun kerroit että lasta oli yritetty pitkään. Mutta halusiko nainen itse lasta, vai oliko se vain miehen toive?

Vierailija
52/52 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse sitä lasta halusi. T.ap