Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin yö elämä apuja!! kaiku klubi millanen paikka

Vierailija
19.09.2014 |

Entä lebonk? Onko muita kolmekymppisille sopivaa mestaa? Haussa siis tanssittavaa musaa esim housea jne ja ei teinipissiksiä!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö kukaan mammoista käy reivaamassa? ;)

Vierailija
2/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Le bonkissä käy mielestäni vähän nuorempaa porukkaa kun kolmekymppisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adams on mun lempipaikka reivaamiseen :) Tekno- ja dancemusan ystävä olen. Mutta voin kyllä käydä ihan missä vaan jos huvittaa, vaikka olenkin 40 v. Ei mua teinipissikset haittaa, eikä niitäkään näköjään minä.

Vierailija
4/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tää adams sijaitsee ja minkä ikästä porukkaa? Onko mamu paikka?

Vierailija
5/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 16:11"]

Missä tää adams sijaitsee ja minkä ikästä porukkaa? Onko mamu paikka?

[/quote]

Erottajalla sijaitsee. On kaikenikäistä porukkaa minusta, 20-40 v löytyy kaikkea siltä väliltä. En ole sielllä erityisemmin mamuja paljoa huomannut. http://www.ravintola-adams.fi/

Vierailija
6/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiku on ehkä hiukan enemmän.... hipstereille viikonloppuisin?:D Dusk and dawn, uusi menomesta... Namu on tykätty kaiken ikäisten keskuudessa, ehkä pintaliitäjiä siellä enemmän ...

Vierailija
7/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tuttavapiirini keskuudessa noi on suosittuja paikkoja ja olen 20 että about sen ikästä porukkaa noissa liikkuu. Le bonkista en tykkää yhtään, hirveen kallis ja muutenki jotenki ikävät tilat. En muista millasta musaa siellä on kai aika perus kulbimusaa. Siellä on kyllä ehkä vähän vaihtelevamman ikästä porukkaa kun kaiussa mutta teinipissiksiä löytyy.
Kaiku on hyvä jos haluu just tanssia. Viikonloppuisin siel sattaa olla hyviä dj:itä. Aika pieni paikka se on ja poket on erittäin vittumaisia.
Mutta niin kuten sanottu oon 20 joten paha sanoa onko 30 vuotiaalle sopivia paikkoja. Eiköhän enemmistö molemmissa paikoissa ole kaksikymppisiä.

Vierailija
8/9 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle torstaina

Vierailija
9/9 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista! lisää vinkkejä kolmekymppisten menomestoista ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan