Oletko koskaan kuvitellut itsestäsi liikoja
Kommentit (17)
Vain ihmisiltä jotka kuvittelevat itsestään liikoja.
Olen, ja olen tullut alas lujaa. Ikä tuo onneksi viisautta.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut palautetta, omassa mielessäni kuvittelin nuorena olevani suurin piirtein taivaan lahja miehille 😂😂 ihan tavan pulliainen minä olin ja olen.
Kerran eräs nuori harjoittelija sanoi minulle ensimmäisenä päivänään, että naiset yleensä inhoaa häntä, kun hän on aina niin paljon miesten mieleen...😬😬 Just just 😅
Ei liity omiin kuvitelmiini mutta eräs työkaveri kertoi joskus, että häneen oli joku vanhempi nainen suhtautunut työhaastattelussa oudosti. Haastattelija oli alkanut kertoa, kuinka hänen miehensä on lääkäri. Ymmärsin, että työkaveri koki sen johtuvan siitä, että on itse niin kaunis ja nuori.
No täällä on juuri parhaillaan tuo ketju "Miten saan miehet olemaan näkemättä minua seksiobjektina"...
Olen kuvitellut itsestäni liikoja ainakin ekat 35 vuotta elämästäni. Palautettakin tuli joskus, mutta ei kovin paljon.
Olen. Teini-ikäisenä.
Sen jälkeen tulin pilvilinnoista alas.
T: tuntematon
Ilmeisesti, mutta toisaalta on toiseen suuntaan latistavaa, kun ehdotetaan pullonkeräysautomaatilla työskentelyä tai ostoskärryjen keräämistä sopivaksi työksi. Suorastaan pahantahtoista ja latistavaa.
Nuorena ajattelin, että musta tulee isona maailmaan kuulu laulaja. (en osaa laulaa)
Kokoajan. Kuvittelen että olen ollut gang stalkingin kohde usean vuoden ajan. Lisäksi kuvittelen, että olen kauniimpi ja fiksumpi kun jotkut tapaamani henkilöt.
En ole kuvitellut itsestäni liikoja. Muut ovat olettaneet väärin. Halusin kuolla noin 25 vuotta elämästäni johtuen puutostiloista.
Nyt elän elämäni parasta aikaa enkä kuvittele vieläkään itsestäni liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena ajattelin, että musta tulee isona maailmaan kuulu laulaja. (en osaa laulaa)
No ei sekään vaikka olisi opiskellut ammattimielessä laulamista, takaa maailmanlaajuista kuuluisuutta. Muusikkoudessa olisi kyllä ollut muitakin ihania puolia, kuin musiikin ilo, kuten elämän vaihtelevuus ja reissaaminen. Harva yltää maailman kuuluksi, mutta tienaa silti elantonsa musiikilla ja laulamalla, saaden työskennellä intohimoammatissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan. Kuvittelen että olen ollut gang stalkingin kohde usean vuoden ajan. Lisäksi kuvittelen, että olen kauniimpi ja fiksumpi kun jotkut tapaamani henkilöt.
Aika suuri ero jotkut ja kaikki sanalla sitten.
Hieman vaikea lajitella ihmisiä adjektiiveillä tavallinen tai erikoinen tai kuvitteleeko liikoja. Realistisuuteen kuuluu myös se, että osaa arvioida oikein sekä hyvässä, että pahassa. Totuus on että ihmisiä voi lajitella myös jonkinlaisiin paremmuuskategorioihin esim ulkonäöllisesti tai sitten koko pakettina, johon liittyy kaikki ja tietenkin nuo ovat myös subjektiivisia.
On hyvä tietenkin saada palautetta myös muilta ja ihan kiva saadakin henkilöiltä, jotka ovat rehellisiä ja kriittisiä.
Esim. kaverini kanssa arvostelimme joskus jotain naisia ja joskus kun kehuin jotain kauniiksi kaverini sanoi että sä olet kyllä mun mielestä kauniimpi ja oli kyllä sen tyylinen, että olisi uskaltanut sanoa myös toisin eli ei mikään mielistelijä, eikä siis mikään seurustelusuhde ollut.
Joskus lapsena luulin voittavani jossain hällä-väliä-kilpailussa. En voittanut. Se palautti maan pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
No täällä on juuri parhaillaan tuo ketju "Miten saan miehet olemaan näkemättä minua seksiobjektina"...
No eikö se ole se musta säkki päälle. Muuten, mun mielestä naiseen suhtaudutaan eri tavalla myös toisten naisten puolelta, jos on pukeutunut esim. avoimen antavaan mekkoon vs. tiukka ylösasti napitettu.
Ensimmäisellä vaatteella jos pukeutuu menee varmaan läpi" "Meerillä on huono itsetunto ja haluaa hyväksyntää miehiltä seksikkyydellä, kun taas jälkimmäisellä pukeutumisella Meeristä ei sanota mitään.
En ole saanut palautetta, omassa mielessäni kuvittelin nuorena olevani suurin piirtein taivaan lahja miehille 😂😂 ihan tavan pulliainen minä olin ja olen.
Kerran eräs nuori harjoittelija sanoi minulle ensimmäisenä päivänään, että naiset yleensä inhoaa häntä, kun hän on aina niin paljon miesten mieleen...😬😬 Just just 😅