Thaimaassa ja virun täällä hostellilla
Stressaa ja ahdistaa kun olen täällä Thaimaassa ja lorvailen vaan täällä hostellilla. Käyn toki välillä kävelyllä, syömässä ulkona, jossain hieronnassa mut en jaksa maata rannalla tai käydä retkillä (rahaa vähän ja en Suomessakaan mene minnekään eräretkille ym). No olen tulossa Australiasta jossa olin kymmenen kuukautta joten ei tuo lämpö niin ihmeellinen juttu tällä hetkellä. Pääsispä jo Suomeen. Ihana tulla sinne muutaman päivän päästä! Kaipaan niin lunta ja kylmää
Kommentit (12)
Kaipaat kylmään ja pimeään? No comprendo.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:15"] Kaipaat kylmään ja pimeään? No comprendo.
[/quote]
No itse en taas ymmärrä sitä vouhotusta ja kitinää lämpimästä. On se ihan ok mut ei minua kylmä haittaa. No pimeys on ärsyttävää kieltämättä. Ja kohta on taas suomessa valoisa aika yhtä pitkä thaimaan kanssa tai Australian. Mikäs se sellainen kesä on kun tulee pimeetä joskus yhdeksältä?
Itse kun lähden ulkomaille istun aina vaan hotellissa huoneessa. Paitsi silloin kun käyn siellä hotellin ravintolassa syömässä. Ulkomailla on niin mukava olla. Näkee niin paljon erilaisia ihmisiä siellä hotellin ravintolassa. Matkailu todella avartaa! Kerran kun olin Brasiliassa kävin kerran juomassa soodaveden siellä hotellin baarissa.
Herää kysymys: miksi olet siellä Thaimaassa?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:22"]Itse kun lähden ulkomaille istun aina vaan hotellissa huoneessa. Paitsi silloin kun käyn siellä hotellin ravintolassa syömässä. Ulkomailla on niin mukava olla. Näkee niin paljon erilaisia ihmisiä siellä hotellin ravintolassa. Matkailu todella avartaa! Kerran kun olin Brasiliassa kävin kerran juomassa soodaveden siellä hotellin baarissa.
[/quote]
Onko nuo olleet työ- vai lomamatkoja?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 09:23"]Herää kysymys: miksi olet siellä Thaimaassa?
[/quote]
No aattelin tässä matkalla pysähtyä muutamaksi päiväksi. Siis tykkään tästä maasta, ruuasta, ihmisistä, mut en jaksa olla koko aikaa jossain rannalla ja jotain elefantti farmeja kun en sellaista suomessakaan tekisi. Mut silti stressaa et olis pakko nyt nauttia auringosta...
Virossa ollaan ja Virun hotellissa.
Tästä ap:n tilanteesta voi ainakin sanoa: first world problem :)
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 10:09"]
Tästä ap:n tilanteesta voi ainakin sanoa: first world problem :)
[/quote]
Väärin. Koska hän on kehitysmaassa, third world problems.
Tsemppiä! :)