Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle, että otan kierukan 2v päästä pois ja mies laittakoon piuhat kii jos ei halua enempää lapsia

Vierailija
04.11.2021 |

5 vuoden aikaraja kierukalle. Haluan toista lasta ja mies epävarma. Mies suuttui. Eikö ole varmin tapa varmistaa, ettei saa lapsia laittamalla piuhat kiinni? Miksi suuttui? Mielestäni keksin just ratkaisun miehelle.

Kommentit (235)

Vierailija
181/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap voi ottaa suihin ja tarjota pelkkää anaalia niin ei ehkäisyä tarvita

Anaalissakin voi tulla raskaaksi! Koska millä estät sen, ettei yksikään siittiö pääse emättimen suulle?

Miten uskallatte käydä paskalla, koska sitähän on toosa sitten täynnä.

Sperma on nestettä. Ja kyllä, jos on ripuli, sitä kakkaa voi olla siinä emättimen tienoillakin pyyhkiessä. Ja seksin jälkeen ei olla välttämättä takapuoli pitkällään ulostamisasennossa vaan sitä spermaa valuskelee miten sattuu. Pitääkö tämäkin vääntää jollekin yli kymmenenvuotiaalle rautalangasta!? Koen tämän tarpeelliseksi yleishyödylliseksi ehkäisyvalistukseksi, jos joku ihan oikeasti kuvittelee, että kakkoseen laukeaminen on lisääntymisen kannalta vaaratonta. 

Vierailija
182/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks Ap:n mies tulee löytämään itselleen vielä viisaamman ja kauniimman luonteen omaavan naisen, joka ei painosta miestä omiin mielitekoihin, joita mies ei tahdo.

Täällä naiset valittaa, kun miestä ei lapset kiinnosta tai lasten myötä erotaan tai mies ei halua osallistua lapsen elämään. Silti akat on tekemässä ukkojensa kanssa kakaroita ja painostavat kumppaniaan sen minkä kerkiää.

Jos parisuhteessa täytyy alkaa painostamaan, niin sillon erotaan.

Ja miehen mielitekojen pitää mennä toisen vartalon yli. Niinpä. Sellaisella miehelläpä sitä ei mitään teekään.

Mmmutku minä naisena haluan. Onneksi naisia maailmassa riittää, tekee AP sitten lisää lapsia jonkun muun tossukan kanssa.

Niin riittää, mutta miehen pitää silti huolehtia omalta osaltaan ehkäisystä, jos hän ei halua lasta. vaihdevuodet ohittanut nainen on tuon suhteen hyvä valinta, kun nainen ei tule raskaaksi mitenkään.

Tässähän on tilanne se että nainen haluaa raskaaksi, mutta mies ei halua lasta.

Nainen jättää siksi ehkäisyn pois ja kiristää miestään. Ei ole kovin vaikeaa ymmärtää mikä tässä on väärin

Ei se ole mitään kiristämistä vaan vastavuoroisuutta. Kyse on ihan samasta kuin vaikka siitä, että käy sinä kaupassa, kun minä kävin viimeksi tai nyrjäytin nilkkani enkä pääse kauppaan, joten käy sinä. Fiksu puoliso tosin sanoo, että koska sinulla on nulkka kipeä, niin minä hoidan nyt kauppareissut vuorostani.

Toinen haluaa lasta ja toinen ei. Lasta haluava jättää ehkäisyn pois ja sanoo että jos et halua lasta käytä ehkäisyä.

Eli sinun kauppareissu analogialla, minä ajan autolla kauppaan paina sinä jarrua jos haluat hidastaa.

Sopii oikein hyvin, kun autoon on asennettu opetuspolkimet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ole tajunnut, miten joku ajattelee, ettei anaaliseksissä olisi lainkaan raskauden riskiä. Siinähän ne aukot on lähekkäin eikä se sperma jää sinne anaaliin ikuiseksi ajaksi vaan valuu pois. 

Mua naisena ei ainakaan sytytä yhtään kakkosen antaminen, se on ainoa hetki seksissä, jolloin tylsistyn ja alan miettiä kauppalistaa, joten näistä kahdesta syystä en edes harkitsisi sitä ehkäisykeinona. 

Hommaa tiukempi perse, jos kauppalista tulee perseesee pannessa mieleen.

Olen hommannut miehen, jonka ei tarvitse tuupata mua takalistoon. 

Onneksi naapurin kisakireä teini antaa laittaa kakkoseen

Nämä kommentit jaksaa aina naurattaa. Oikeasti se teini ei edes vilkaise naapurin keski-ikäiseen, perheelliseen plösömieheen.

Kuitenkaan ei naurata, mistä vetoo.

Kyllä naurattaa, kun ne fantasiat on tosielämästä irrallaan, pelkkää kuvitelmaa.

Eikös fantasian kuulukin olla tosielämästä vähän irrallaan? Siksihän se on fantasia.

Juu, mutta kun nämä ressukat kertoilee niistä kuin ne olisi ihan jokapäiväistä arkea.

Missä oli kerrottu että on jokapäiväistä arkea?

Vierailija
184/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ole tajunnut, miten joku ajattelee, ettei anaaliseksissä olisi lainkaan raskauden riskiä. Siinähän ne aukot on lähekkäin eikä se sperma jää sinne anaaliin ikuiseksi ajaksi vaan valuu pois. 

Mua naisena ei ainakaan sytytä yhtään kakkosen antaminen, se on ainoa hetki seksissä, jolloin tylsistyn ja alan miettiä kauppalistaa, joten näistä kahdesta syystä en edes harkitsisi sitä ehkäisykeinona. 

Nämä kommentit jaksaa aina naurattaa. Oikeasti se teini ei edes vilkaise naapurin keski-ikäiseen, perheelliseen plösömieheen.

Kyllä naurattaa, kun ne fantasiat on tosielämästä irrallaan, pelkkää kuvitelmaa.

Eikös fantasian kuulukin olla tosielämästä vähän irrallaan? Siksihän se on fantasia.

Juu, mutta kun nämä ressukat kertoilee niistä kuin ne olisi ihan jokapäiväistä arkea.

Tässäpä sinulle kopioitu tuossa ylempänä ollut kommentti:

"Onneksi naapurin kisakireä teini antaa laittaa kakkoseen"

Vierailija
185/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siitä halutaanko lapsia vai ei ja kuinka paljon kumpikin niitä haluaa, pitäisi ehkä keskustella hieman syvällisemmin, mutta noin muutoin olen samoilla linjoilla monen muun kanssa, että on mieheltä törkeää vaatia naista huolehtimaan ehkäisystä, kun ei itse halua lapsia.

Kondomi on aina turvallinen ja hyvä vaihtoehto, jos ei lopullista ratkaisua halua tehdä.

Itse en toisen lapsen jälkeen enää halunnut lisää lapsia (kuten ei mieskään) enkä myöskään hormonaalisen ehkäksyn sivuvaikutuksia. Kyllähän tämä puolisoa harmitti ja ensin koki epäreiluksi, mutta ei hänkään nyt voinut sitä kieltää, ettei hänellä mitään oikeutta ollut vaatia minua hirmonaalista ehkäisyä käyttämään. Kondomilla mentiin vuosi mikä sopi minulle vallan mainiosti, kunnes mies sitten totesi, että ei se vasektomia varmaan olisikaan hullumpi ajatus. Päästyään yli kauhukuvista pallien leikkelystä ja käytyään toimenpiteessä on ollut erittäin tyytyväinen ratkaisuunsa.

Karskisti yleistäen valtaosa miehistä pitää itsestäänselvyytenä, että ehkäisy on naisen vastuulla vaikka ei itse lapsia haluakaan (ja näin me huijaamme yhden yön sänkykumppanitkin isäksi, kun ehkäisyn perään ei edes kysellä vaan pannaan paljaalla menemään), sitten kun siitä pitää ottaa itse vastuu, alkaa eri vaihtoehdotkin kiinnostaa huomattavasti enemmän.

Vierailija
186/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei halua vasektomiaa ja mä en halua käyttää hormonaalista ehkäisyä joten käytetään kortsua. Ei oo mies ainakaan asiasta valittanut, jos ei kortsun kanssa kiinnostaisi pelata niin joko menee vasektomiaan tai seksiä ei oo ollenkaan. Mulla ei ehdot täyty sterilisaatioon joten se ei oo vaihtoehto. Kumpikaan ei enempää lapsia haluta.

Riippuisi mitä tekosyitä miehellä on vasektomiakielteisyyteen. Ainoa oikea syy olla tekemättä sitä on kuitenkin se ettei oikeasti tiedä haluaako vielä joskus lapsia tai ei. Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia.

Kai itsensä leikkeleminen saa olla eiei - asia ilman mitään muuta syytä. Ei se ole mikään parturissa käynti, kun mennään vasektomia tekemään. Siitä saa ja pitää voida kieltäytyä mikäli itse niin haluaa, vaikka niitä lapsia ei koskaan haluaisikaan. Miehen keho. Miehen päätös.

Lukisitko loppuun asti enne kuin lainaat viestiä? Von sen sinulle nyt tähän vielä lainata jos et kykene muuten. Kirjoitin :

"Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia."

Eiei, ilman perustelua on tekosyy. 

Totaah, mää luulen nyt, et meistä kahdesta sää oot lukutaidoton. Koita lukee toi meiän ketju tosta läpi niin monta kertaa että valkenee, nii eiköhä se siitä. Sori, että sivistysvaltiossa olevalla ihmisellä, eli sulla ei lukutaito oo kohdallaan:(

Niin että toistit vain huviksesi samaa mitä minä sanoin, että jokainen päättää kohdallaan, etkä siksi ettet lukenut loppuun asti. Mutta ilmeisesti lukutaidossasikin on puutteita kun luit väärin, että kirjoitin lukutaidoton, vaikken kirjoittanut lukutaidosta mitään. Asia siis selvä. 

Syitä on hyvä jokaisen miettiä, mutta kyllä se palaa pelot ja luulomutut selvitettyä siihen ainoaan ja oikeaan syyhyn olla menemättä vasektomiaan, ja se on se että ei ole varma haluaako lapsia. 

Tietysti voi olla terveydellinen syy että ihmistä ei voi nipsaista mistään tai muuten hän kuolee, mutta jos näin olisi, ap olisi sen varmasti jo kertonut.

Vierailija
187/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä fantasia ei voisi olla jokainen arkipäivä mukana elämässä. Omassa mielessä kulkemassa muun elämän ohella.

Vierailija
188/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä olikin. Missä kohtaa tässä kerrotaan että tämä on jokapäiväinen tapahtuma? 

Vai kuvittelitko tämän kenties itse, että pääset kipakasti kirjoittamaan nettipalstalle?

Vierailija
189/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, keski-ikäistyville miehille on runsaasti tarjolla huonoissa suhteissa eläviä seksin nälkäisiä salarakkaita joilla on pilkettä silmäkulmassa ja erotiikka löytyy jälleen.

Vierailija
190/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kuka ei halua lapsia, hoitaa ehkäisyn.

...ja sitten on ne normaalit, tasapainoiset ja tasa-arvoiset parisuhteet, joissa lasten hankkimisesta sovitaan yhdessä hyvissä ajoin etukäteen ja kumpikin sitoutuu sekä ehkäisyyn että lapsentekoon.

Ap on jo hoitanut ehkäisyä, joten normaalissa, tasapainoisessa ja nimenomaan TASA-ARVOISESSA parisuhteessa mies hoitaa oman osansa.

Toki.

Mutta se ei ole normaali, tasapainoinen eikä tasa-arvoinen suhde, jossa toinen haluaa lapsen ja toinen ei, ja tämä eka alkaa kiristää.

Se on tasa-arvoista ehkäisyn hoitoa jos pariskunta yhdessä sopii esim. pillereistä tai kierukasta.

Pillereistä ja kierukasta voi olla haittaa, joten nainen voi aivan hyvin päättää luopua niistä, koska miehillekin on ehkäisyvaihtoehtoja.

Toki jokainen saa päättää itse ehkäisystään ja ylipäätään siitä, harrastaako seksiä vai ei. Lapsestaankin jokainen saa päättää itse, joskaan biologinen mies ei voi hankkia lasta ilman kohdullisen ihmisen apua.

Mutta herää kysymys, että missä määrin ihminen on parisuhteessa, jos kaikki nämä asiat päätetään itse.

-eri.

Pakko huomauttaa, koska tätä näkee nykyään kaikkialla. Mies on edelleen mies, mutta nainen on "kohdullinen ihminen". 🙄 Törkeää.

Vierailija
191/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei halua vasektomiaa ja mä en halua käyttää hormonaalista ehkäisyä joten käytetään kortsua. Ei oo mies ainakaan asiasta valittanut, jos ei kortsun kanssa kiinnostaisi pelata niin joko menee vasektomiaan tai seksiä ei oo ollenkaan. Mulla ei ehdot täyty sterilisaatioon joten se ei oo vaihtoehto. Kumpikaan ei enempää lapsia haluta.

Riippuisi mitä tekosyitä miehellä on vasektomiakielteisyyteen. Ainoa oikea syy olla tekemättä sitä on kuitenkin se ettei oikeasti tiedä haluaako vielä joskus lapsia tai ei. Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia.

Kai itsensä leikkeleminen saa olla eiei - asia ilman mitään muuta syytä. Ei se ole mikään parturissa käynti, kun mennään vasektomia tekemään. Siitä saa ja pitää voida kieltäytyä mikäli itse niin haluaa, vaikka niitä lapsia ei koskaan haluaisikaan. Miehen keho. Miehen päätös.

Lukisitko loppuun asti enne kuin lainaat viestiä? Von sen sinulle nyt tähän vielä lainata jos et kykene muuten. Kirjoitin :

"Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia."

Eiei, ilman perustelua on tekosyy. 

Totaah, mää luulen nyt, et meistä kahdesta sää oot lukutaidoton. Koita lukee toi meiän ketju tosta läpi niin monta kertaa että valkenee, nii eiköhä se siitä. Sori, että sivistysvaltiossa olevalla ihmisellä, eli sulla ei lukutaito oo kohdallaan:(

Niin että toistit vain huviksesi samaa mitä minä sanoin, että jokainen päättää kohdallaan, etkä siksi ettet lukenut loppuun asti. Mutta ilmeisesti lukutaidossasikin on puutteita kun luit väärin, että kirjoitin lukutaidoton, vaikken kirjoittanut lukutaidosta mitään. Asia siis selvä. 

Syitä on hyvä jokaisen miettiä, mutta kyllä se palaa pelot ja luulomutut selvitettyä siihen ainoaan ja oikeaan syyhyn olla menemättä vasektomiaan, ja se on se että ei ole varma haluaako lapsia. 

Tietysti voi olla terveydellinen syy että ihmistä ei voi nipsaista mistään tai muuten hän kuolee, mutta jos näin olisi, ap olisi sen varmasti jo kertonut.

Sori että joudun provosoimaan sua, mutta jankatijankati.

Ei vasektomiasta kieltäytymiseen tarvi olla muuta syytä kun se, että sitä toimenpidettä ei omalla kohdallaan tahdo. Ihminen joka vihaa lapsia eikä niitä kuunapäivänä elämäänsä tahtoisi, voi olla omalla kohdallaan vasektomiaa vastaan. Ja siihen sun syy asiaan vastasin alkuperäisessä viestissäni, että tosiaan se syy ei aina olekaan siinä etteikö olisi varma siitä haluaako lapsia.

Lueluelue. Mutta älä lue, mikäli et ymmärrä lukemaasi.

Moikka ja ihanaa viikonloppua!

Vierailija
192/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinpä olikin. Missä kohtaa tässä kerrotaan että tämä on jokapäiväinen tapahtuma? 

Vai kuvittelitko tämän kenties itse, että pääset kipakasti kirjoittamaan nettipalstalle?

Jos miehet itse kirjoittavat, että perheelliselle keski-ikäiselle miehelle löytyy heti teini pantavaksi, niin eihän se sitten harvinaista ole. Vai miten tuollaiset väitteet pitää ymmärtää?

Vierailija
193/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, kuka ei halua lapsia, hoitaa ehkäisyn.

...ja sitten on ne normaalit, tasapainoiset ja tasa-arvoiset parisuhteet, joissa lasten hankkimisesta sovitaan yhdessä hyvissä ajoin etukäteen ja kumpikin sitoutuu sekä ehkäisyyn että lapsentekoon.

Ap on jo hoitanut ehkäisyä, joten normaalissa, tasapainoisessa ja nimenomaan TASA-ARVOISESSA parisuhteessa mies hoitaa oman osansa.

Toki.

Mutta se ei ole normaali, tasapainoinen eikä tasa-arvoinen suhde, jossa toinen haluaa lapsen ja toinen ei, ja tämä eka alkaa kiristää.

Se on tasa-arvoista ehkäisyn hoitoa jos pariskunta yhdessä sopii esim. pillereistä tai kierukasta.

Pillereistä ja kierukasta voi olla haittaa, joten nainen voi aivan hyvin päättää luopua niistä, koska miehillekin on ehkäisyvaihtoehtoja.

Toki jokainen saa päättää itse ehkäisystään ja ylipäätään siitä, harrastaako seksiä vai ei. Lapsestaankin jokainen saa päättää itse, joskaan biologinen mies ei voi hankkia lasta ilman kohdullisen ihmisen apua.

Mutta herää kysymys, että missä määrin ihminen on parisuhteessa, jos kaikki nämä asiat päätetään itse.

-eri.

Pakko huomauttaa, koska tätä näkee nykyään kaikkialla. Mies on edelleen mies, mutta nainen on "kohdullinen ihminen". 🙄 Törkeää.

Se on totta. Mies on edelleen mies mutta tuommone kiristäjä on vain kohdullinen.

Vierailija
194/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää, keski-ikäistyville miehille on runsaasti tarjolla huonoissa suhteissa eläviä seksin nälkäisiä salarakkaita joilla on pilkettä silmäkulmassa ja erotiikka löytyy jälleen.

Siitä huolimatta miesten pitää silloinkin huoli ehkäisystä. Kondomiakin tarvitaan tautien varalta.

Vierailija
195/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä huolimatta miesten pitää silloinkin huoli ehkäisystä. Kondomiakin tarvitaan tautien varalta.

Mieluummin tauti, kun värkiltänne haiseva kakara elämässä. Ainii, se tauti tarttuisi teiltä miehenne kautta tähän uuteen. Voi hitto.

Vierailija
196/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tässä annettiin ymmärtää, että jos ei halua antaa anaalia niin väistämätön seuraus on se, että mies menee harrastamaan sitä naapurin teinin kanssa eikä niin, että mies alkaa fantasioida naapurin teinistä (sen se tekee muutenkin, jos on sen tyyppinen mies). 

Vierailija
197/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin tauti, kun värkiltänne haiseva kakara elämässä. Ainii, se tauti tarttuisi teiltä miehenne kautta tähän uuteen. Voi hitto.

Siltä salarakkaalta voi tulla sekä lapsi että tauti. Sitä kondomia kannattaa käyttää, jos ei halua edes toista noista kahdesta.

Vierailija
198/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltä salarakkaalta voi tulla sekä lapsi että tauti. Sitä kondomia kannattaa käyttää, jos ei halua edes toista noista kahdesta.

Riippuu salarakkaasta. Jos salarakas on nainen, joka ymmärtää ehkäistä niin todennäköistä nautintoa on luvassa.

Mikäli salarakas on mies, lasta ei ole suurella todennäköisyydellä kuulumassa.

Toisaalta kyllä miehet sen salarakkaan kanssa olisivat valmiita mihin vain.

Vierailija
199/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän tässä annettiin ymmärtää, että jos ei halua antaa anaalia niin väistämätön seuraus on se, että mies menee harrastamaan sitä naapurin teinin kanssa eikä niin, että mies alkaa fantasioida naapurin teinistä (sen se tekee muutenkin, jos on sen tyyppinen mies). 

Mutta ei puhuttu joka päiväisestä asiasta.

Vierailija
200/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tulevalle iltatähden äidille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi