Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin miehelle, että otan kierukan 2v päästä pois ja mies laittakoon piuhat kii jos ei halua enempää lapsia

Vierailija
04.11.2021 |

5 vuoden aikaraja kierukalle. Haluan toista lasta ja mies epävarma. Mies suuttui. Eikö ole varmin tapa varmistaa, ettei saa lapsia laittamalla piuhat kiinni? Miksi suuttui? Mielestäni keksin just ratkaisun miehelle.

Kommentit (235)

Vierailija
161/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ole tajunnut, miten joku ajattelee, ettei anaaliseksissä olisi lainkaan raskauden riskiä. Siinähän ne aukot on lähekkäin eikä se sperma jää sinne anaaliin ikuiseksi ajaksi vaan valuu pois. 

Mua naisena ei ainakaan sytytä yhtään kakkosen antaminen, se on ainoa hetki seksissä, jolloin tylsistyn ja alan miettiä kauppalistaa, joten näistä kahdesta syystä en edes harkitsisi sitä ehkäisykeinona. 

Hommaa tiukempi perse, jos kauppalista tulee perseesee pannessa mieleen.

Olen hommannut miehen, jonka ei tarvitse tuupata mua takalistoon. 

Onneksi naapurin kisakireä teini antaa laittaa kakkoseen

Nämä kommentit jaksaa aina naurattaa. Oikeasti se teini ei edes vilkaise naapurin keski-ikäiseen, perheelliseen plösömieheen.

No, mun jo keski-iän ylittänyt mies on kyllä ihan hyväkroppainen ja huolehtii itsestään muutenkin. Mutta joo. Jos ne nyt sen teinin kanssa kiinnostuisivat toisistaan niin se olisi sitten niin. Kivoja pyllypanoja heille sitten vaan. Ei ole multa pois.

Vierailija
162/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään ihmettele että syntyvyys on laskussa, jos lasten hankkimisella kiristetään.

Voithan AP aina sanoa käyttäväsi pillereitä ja jättää ne syömättä, tätähän tehdään paljon jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap voi ottaa suihin ja tarjota pelkkää anaalia niin ei ehkäisyä tarvita

Anaalissakin voi tulla raskaaksi! Koska millä estät sen, ettei yksikään siittiö pääse emättimen suulle?

Vierailija
164/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei halua vasektomiaa ja mä en halua käyttää hormonaalista ehkäisyä joten käytetään kortsua. Ei oo mies ainakaan asiasta valittanut, jos ei kortsun kanssa kiinnostaisi pelata niin joko menee vasektomiaan tai seksiä ei oo ollenkaan. Mulla ei ehdot täyty sterilisaatioon joten se ei oo vaihtoehto. Kumpikaan ei enempää lapsia haluta.

Riippuisi mitä tekosyitä miehellä on vasektomiakielteisyyteen. Ainoa oikea syy olla tekemättä sitä on kuitenkin se ettei oikeasti tiedä haluaako vielä joskus lapsia tai ei. Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia.

Kai itsensä leikkeleminen saa olla eiei - asia ilman mitään muuta syytä. Ei se ole mikään parturissa käynti, kun mennään vasektomia tekemään. Siitä saa ja pitää voida kieltäytyä mikäli itse niin haluaa, vaikka niitä lapsia ei koskaan haluaisikaan. Miehen keho. Miehen päätös.

Lukisitko loppuun asti enne kuin lainaat viestiä? Von sen sinulle nyt tähän vielä lainata jos et kykene muuten. Kirjoitin :

"Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia."

Eiei, ilman perustelua on tekosyy. 

Vierailija
165/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anaalissakin voi tulla raskaaksi! Koska millä estät sen, ettei yksikään siittiö pääse emättimen suulle?

Miten uskallatte käydä paskalla, koska sitähän on toosa sitten täynnä.

Vierailija
166/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo se on kyllä nähty, että anaalinkin kautta voi tulla raskaaksi. On meinaa niin moni tälläkin palstalla suoraan perseestä, etten yhtää ihmettele, millä panomuodolla nekin on aikanaa alkunsa saaneet.

Vierailija
167/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ihmettele että syntyvyys on laskussa, jos lasten hankkimisella kiristetään.

Voithan AP aina sanoa käyttäväsi pillereitä ja jättää ne syömättä, tätähän tehdään paljon jo nyt.

Kertoisitko meille selkeästi, miksi on kiristämistä, että mies on vastuussa pariskunnan ehkäisystä, kun taas se, että nainen on vastuussa pariskunnan ehkäisystä, ei ole kiristämistä?

Vierailija
168/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ikinä ole tajunnut, miten joku ajattelee, ettei anaaliseksissä olisi lainkaan raskauden riskiä. Siinähän ne aukot on lähekkäin eikä se sperma jää sinne anaaliin ikuiseksi ajaksi vaan valuu pois. 

Mua naisena ei ainakaan sytytä yhtään kakkosen antaminen, se on ainoa hetki seksissä, jolloin tylsistyn ja alan miettiä kauppalistaa, joten näistä kahdesta syystä en edes harkitsisi sitä ehkäisykeinona. 

Nämä kommentit jaksaa aina naurattaa. Oikeasti se teini ei edes vilkaise naapurin keski-ikäiseen, perheelliseen plösömieheen.

No, mun jo keski-iän ylittänyt mies on kyllä ihan hyväkroppainen ja huolehtii itsestään muutenkin. Mutta joo. Jos ne nyt sen teinin kanssa kiinnostuisivat toisistaan niin se olisi sitten niin. Kivoja pyllypanoja heille sitten vaan. Ei ole multa pois.

Tällä palstallahan kaikki miehet plösömahaisia juntteja, paitsi se joka itsellä on.

Kaikki ne ei plösömiehet sitten omissa kuvitelmissaan jumaloi palstamammaa ja siittää yli 20cm vehkeellä tuntikausia pienemmästäkin vinkistä, jonka jälkeen juodaan punaviinia auringonlaskuun.

Vierailija
169/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tämä kuumentaa joidenkin tunteita. Sainpahan koottu hyvin ydinasioita. Eli olen ilkeä kiristäjä, koska ilmoitan jättäväni ehkäisyt pois. Maailmasta löytyy niin paljon nuorempia naisia, jotka suostuvat ehdoitta ehkäisyyn sillä sehän kuuluu naisten tehtävään.

Vasektomia on miehille todellinen nounou, varsinkin jos mies sattuu löytämään tulevaisuudessa nuoremman naisen jonka kanssa voisi jälkikasvua tehdä, mutta elareita ei tulisi vaatia koskaan. Miehillä ei ole vastuuta ehkäisystä, sillä heillä on jo pakollinen armeija.

Minun tulisi antaa mieheni jättää minut ja jos hän ei kykene lähtemään vaikka ovet on auki niin minun tulisi auttaa häntä siinäkin asiassa. Ja jos haluan jäädä suhteeseen niin kakkonen on ainut vaihtoehto jolloin ratkaisee sekä minun että miehen ongelmat (ei ehkäisyä eikä lisää lapsia).

-Ap

Vierailija
170/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks Ap:n mies tulee löytämään itselleen vielä viisaamman ja kauniimman luonteen omaavan naisen, joka ei painosta miestä omiin mielitekoihin, joita mies ei tahdo.

Täällä naiset valittaa, kun miestä ei lapset kiinnosta tai lasten myötä erotaan tai mies ei halua osallistua lapsen elämään. Silti akat on tekemässä ukkojensa kanssa kakaroita ja painostavat kumppaniaan sen minkä kerkiää.

Jos parisuhteessa täytyy alkaa painostamaan, niin sillon erotaan.

Ja miehen mielitekojen pitää mennä toisen vartalon yli. Niinpä. Sellaisella miehelläpä sitä ei mitään teekään.

Mmmutku minä naisena haluan. Onneksi naisia maailmassa riittää, tekee AP sitten lisää lapsia jonkun muun tossukan kanssa.

Niin riittää, mutta miehen pitää silti huolehtia omalta osaltaan ehkäisystä, jos hän ei halua lasta. vaihdevuodet ohittanut nainen on tuon suhteen hyvä valinta, kun nainen ei tule raskaaksi mitenkään.

Tässähän on tilanne se että nainen haluaa raskaaksi, mutta mies ei halua lasta.

Nainen jättää siksi ehkäisyn pois ja kiristää miestään. Ei ole kovin vaikeaa ymmärtää mikä tässä on väärin

Ei se ole mitään kiristämistä vaan vastavuoroisuutta. Kyse on ihan samasta kuin vaikka siitä, että käy sinä kaupassa, kun minä kävin viimeksi tai nyrjäytin nilkkani enkä pääse kauppaan, joten käy sinä. Fiksu puoliso tosin sanoo, että koska sinulla on nulkka kipeä, niin minä hoidan nyt kauppareissut vuorostani.

Toinen haluaa lasta ja toinen ei. Lasta haluava jättää ehkäisyn pois ja sanoo että jos et halua lasta käytä ehkäisyä.

Eli sinun kauppareissu analogialla, minä ajan autolla kauppaan paina sinä jarrua jos haluat hidastaa.

Eli nainen harrastaa yksinään sek.siä, mies on siinä ihan sivustakatsojan roolissa niinkuin auton kyydissä istuja… seeeelvä..

Vierailija
171/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Kyllä tulee tätä ketjua lukiessa sellainen olo, että olen itse löytänyt melkoisen kultakimpaleen nykyisessä puolisossani. Söin itse pillereitä viisi vuotta täysin ongelmitta, kunnes oireet alkoivat. Sain taukoviikoilla aivan järkyttäviä päänsärkyjä ja jopa migreenikohtauksia, seksihalut hävisivät kokonaan, ja mieliala oli jatkuvasti apea. Kumppanini itse huomasi, ettei kaikki ole ihan kunnossa, ja hän nosti asian puheeksi. Päätimme yhdessä, että lopetan pillerit, ja kondomi otettiin nyt toistaiseksi käyttöön, kunnes lapset ovat ajankohtaisia parin vuoden päästä. Oireet hävisivät kokonaan, eikä ole ollut puhettakaan, että palaisin hormonaalisen ehkäisyn käyttöön. Kondomeilla varmaan mennään siihen asti, kunnes lapsiluku on täynnä, ja sitten jompikumpi saa käydä sterilisaatiossa.

Vierailija
172/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks Ap:n mies tulee löytämään itselleen vielä viisaamman ja kauniimman luonteen omaavan naisen, joka ei painosta miestä omiin mielitekoihin, joita mies ei tahdo.

Täällä naiset valittaa, kun miestä ei lapset kiinnosta tai lasten myötä erotaan tai mies ei halua osallistua lapsen elämään. Silti akat on tekemässä ukkojensa kanssa kakaroita ja painostavat kumppaniaan sen minkä kerkiää.

Jos parisuhteessa täytyy alkaa painostamaan, niin sillon erotaan.

Ja miehen mielitekojen pitää mennä toisen vartalon yli. Niinpä. Sellaisella miehelläpä sitä ei mitään teekään.

Mmmutku minä naisena haluan. Onneksi naisia maailmassa riittää, tekee AP sitten lisää lapsia jonkun muun tossukan kanssa.

Niin riittää, mutta miehen pitää silti huolehtia omalta osaltaan ehkäisystä, jos hän ei halua lasta. vaihdevuodet ohittanut nainen on tuon suhteen hyvä valinta, kun nainen ei tule raskaaksi mitenkään.

Tässähän on tilanne se että nainen haluaa raskaaksi, mutta mies ei halua lasta.

Nainen jättää siksi ehkäisyn pois ja kiristää miestään. Ei ole kovin vaikeaa ymmärtää mikä tässä on väärin

Ei se ole mitään kiristämistä vaan vastavuoroisuutta. Kyse on ihan samasta kuin vaikka siitä, että käy sinä kaupassa, kun minä kävin viimeksi tai nyrjäytin nilkkani enkä pääse kauppaan, joten käy sinä. Fiksu puoliso tosin sanoo, että koska sinulla on nulkka kipeä, niin minä hoidan nyt kauppareissut vuorostani.

Toinen haluaa lasta ja toinen ei. Lasta haluava jättää ehkäisyn pois ja sanoo että jos et halua lasta käytä ehkäisyä.

Eli sinun kauppareissu analogialla, minä ajan autolla kauppaan paina sinä jarrua jos haluat hidastaa.

Joka ei lasta halua, niin ehkäisee. Ei se tuon kummempaa ole.

Vierailija
173/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei halua vasektomiaa ja mä en halua käyttää hormonaalista ehkäisyä joten käytetään kortsua. Ei oo mies ainakaan asiasta valittanut, jos ei kortsun kanssa kiinnostaisi pelata niin joko menee vasektomiaan tai seksiä ei oo ollenkaan. Mulla ei ehdot täyty sterilisaatioon joten se ei oo vaihtoehto. Kumpikaan ei enempää lapsia haluta.

Riippuisi mitä tekosyitä miehellä on vasektomiakielteisyyteen. Ainoa oikea syy olla tekemättä sitä on kuitenkin se ettei oikeasti tiedä haluaako vielä joskus lapsia tai ei. Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia.

Kai itsensä leikkeleminen saa olla eiei - asia ilman mitään muuta syytä. Ei se ole mikään parturissa käynti, kun mennään vasektomia tekemään. Siitä saa ja pitää voida kieltäytyä mikäli itse niin haluaa, vaikka niitä lapsia ei koskaan haluaisikaan. Miehen keho. Miehen päätös.

Lukisitko loppuun asti enne kuin lainaat viestiä? Von sen sinulle nyt tähän vielä lainata jos et kykene muuten. Kirjoitin :

"Tämä oikeus on jokaisella, ja niin pitää ollakin, jos ei ole varma lapsiasiasta, niin vasektomiaa/sterilisaatiota ei parane hankkia."

Eiei, ilman perustelua on tekosyy. 

Totaah, mää luulen nyt, et meistä kahdesta sää oot lukutaidoton. Koita lukee toi meiän ketju tosta läpi niin monta kertaa että valkenee, nii eiköhä se siitä. Sori, että sivistysvaltiossa olevalla ihmisellä, eli sulla ei lukutaito oo kohdallaan:(

Vierailija
174/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkaan ei naurata, mistä vetoo.

Kyllä naurattaa, kun ne fantasiat on tosielämästä irrallaan, pelkkää kuvitelmaa.

Vierailija
175/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovuin kierukasta silloin kun menin savolaisen kanssa naimisiin. Mitäs sitä molemmat kayttäis.minulla pi-lussa ja äijällä päässä.

Vierailija
176/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tämä kuumentaa joidenkin tunteita. Sainpahan koottu hyvin ydinasioita. Eli olen ilkeä kiristäjä, koska ilmoitan jättäväni ehkäisyt pois. Maailmasta löytyy niin paljon nuorempia naisia, jotka suostuvat ehdoitta ehkäisyyn sillä sehän kuuluu naisten tehtävään.

Vasektomia on miehille todellinen nounou, varsinkin jos mies sattuu löytämään tulevaisuudessa nuoremman naisen jonka kanssa voisi jälkikasvua tehdä, mutta elareita ei tulisi vaatia koskaan. Miehillä ei ole vastuuta ehkäisystä, sillä heillä on jo pakollinen armeija.

Minun tulisi antaa mieheni jättää minut ja jos hän ei kykene lähtemään vaikka ovet on auki niin minun tulisi auttaa häntä siinäkin asiassa. Ja jos haluan jäädä suhteeseen niin kakkonen on ainut vaihtoehto jolloin ratkaisee sekä minun että miehen ongelmat (ei ehkäisyä eikä lisää lapsia).

-Ap

Joo, toi ois aika hyvä plääni sulle.

Vierailija
177/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstallahan kaikki miehet plösömahaisia juntteja, paitsi se joka itsellä on.

Kaikki ne ei plösömiehet sitten omissa kuvitelmissaan jumaloi palstamammaa ja siittää yli 20cm vehkeellä tuntikausia pienemmästäkin vinkistä, jonka jälkeen juodaan punaviinia auringonlaskuun.

Ei pidä liiotella. Tolla ukolla ei ole yli 20 cm vehjettä eikä sitä kiinnosta tuntikausien sessiot edes vähän suuremmastkaan vinkistä. Ehkä sen naapurin teinin kanssa kiinnostaisi jyystää sitä b-rappuun koko yö tai päivä tai vuorokausi. Ja kuten sanoin, jos näin tapahtuisi niin sitten se olis niin. Tässä iässä en ole mitenkään riippuvainen tuosta miehestä, se on mukava lisä elämässä, mutta elämäni ei romahtaisi siihen, jos se karkaisi sen teinin matkaan. 

Vierailija
178/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naurattaa, kun ne fantasiat on tosielämästä irrallaan, pelkkää kuvitelmaa.

Eikös fantasian kuulukin olla tosielämästä vähän irrallaan? Siksihän se on fantasia.

Vierailija
179/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös fantasian kuulukin olla tosielämästä vähän irrallaan? Siksihän se on fantasia.

Juu, mutta kun nämä ressukat kertoilee niistä kuin ne olisi ihan jokapäiväistä arkea.

Vierailija
180/235 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samoin, että neljänkymmenen kynnyksellä sain kohtutulehduksen, jonka jälkeen kaikki kohdunsisäiset ehkäisyt kiellettiin, mutta itse kohtua eivät kuitenkaan suostuneet poistamaan. Pillerit eivät sopineet toisesta syystä. Jonkin aikaa pelattiin kondomeilla kunnes mies kondomeihin kyllästyneenä kävi vasektomiassa. Mitään vaikutusta vasektomialla ei ole ollut hänen haluihinsa eikä sen puoleen myöskään suoriutumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi