The Doors -fani, suosikkikappaleesi?
Kommentit (95)
En ole The Doors -fani, mutta vastaan silti, koska kuuntelin sitä nuorena ja tunnen aika hyvin yhtyeen tuotantoa.
Suosikkejani ovat Break On Through, Yes the River Knows ja People Are Strange.
Ghost Song pitää myös mainita.
Vaikka monissa The Doorsin kappaleissa on pimeyttä, kuolemaa, vaaraa, kaaosta, huumeita, liskoja jne., niin ovat ne silti taitavasti tehtyjä, melodisia, runollisia.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
En ole The Doors -fani, mutta vastaan silti, koska kuuntelin sitä nuorena ja tunnen aika hyvin yhtyeen tuotantoa.
Suosikkejani ovat Break On Through, Yes the River Knows ja People Are Strange.
Ghost Song pitää myös mainita.
Vaikka monissa The Doorsin kappaleissa on pimeyttä, kuolemaa, vaaraa, kaaosta, huumeita, liskoja jne., niin ovat ne silti taitavasti tehtyjä, melodisia, runollisia.
Vähintään 25 mestariteosta. En täysin ymmärrä miten aloinkin teininä 90-luvulla tykätä tästä bändistä vaikka Doorsin musiikki oli aika vaikeaa maalaisteinille.
Taidankin tästä lopettaa Vain Elämää katsomisen ja siirtyä YouTubeen katsomaan Doors-videoita.
Kuuntelin juuri The Endin ja onhan se mieletön klassikko. Jim pystyi parhaimmillaan vaikka mihin.
Riippuu versiosta. Levyllä laimea, mutta joskus livenä onnistui, jos bändi ei ollut liian tutkalla.
( 6 cd:tä, ts. keikkaa)Vierailija kirjoitti:
Mistä biisi Riders on the Storm kertoo? Mä olen huono englannissa ja Jimin tekstit on sellaisia että niitä ei mun kannata alkaa google-kääntäjällä suomentamaan ☺
Inspiroitunut Billy Cookista, joka tappoi kuusi ihmistä liftaamisreissullaan Missourista Californiaan joskus 50-luvulla
Paska bändihän se oli Jefferson Airplaneen verrattuna.
Onhan näillä tosi paljon hyviä. Eka, toka ja vika levy mielestäni parhaat. Muillakin upeita biisejä. Hoikka vuoden 67 Jim nahkapöksyissään ihan järjettömän kuuma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä biisi Riders on the Storm kertoo? Mä olen huono englannissa ja Jimin tekstit on sellaisia että niitä ei mun kannata alkaa google-kääntäjällä suomentamaan ☺
Inspiroitunut Billy Cookista, joka tappoi kuusi ihmistä liftaamisreissullaan Missourista Californiaan joskus 50-luvulla
Thanks. Kun nyt tarkemmin ajattelen niin muistankin lukeneeni tämän tarinan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Indian summer
Mä rakastan 60-70 -lukujen naisten tyyliä (Sharon Tate, Joanna Lumley, Shrimpton, Mamas &Papasin Michelle).
Aika hyvä cover (aito bändi taustalla):
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🦎 I am the Lizard King, I can do anything! 🦎
Kerroinko jo Jim osoitteeni sinulle😁
Yeah, I'm a back door man
I'm a back door man
The men don't know
But the little girl understand 😉
Auts, nyt tuli vaikea. Hyviä on melkeinpä kaikki, suosikkejakin on enemmän kuin lääkäri sallii. SAnotaan nyt vaikka LA woman ja Strange days.
Täältä ääni nahkahousuille.
"Mustaan sulaan lakritsiin kastettu shamaani"