The Doors -fani, suosikkikappaleesi?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Soittiko morrison bassoa samalla kun lauloi?
Van Morrison soitti
Not to touch the earth, Maggie McGill, kaikki ja sit vielä se jossa Albinoni Adagio
People are strange
Light my fire
LA woman
Love me two Times
Break on...
Love her madly
Hello, I love you
Riders on...
The End
Morrison on maailman komein, seksikkäin, kaunein mies.
People Are Strange on yksi maailmanhistorian hienoimmista biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
People are strange.
Faces look ugly when you're alone
The End on kyllä heittämällä paras.
Vierailija kirjoitti:
Light my fire ja alla Amorphiksen tekemä coveri siitä
Yllättävän hyvä, kiitos.
No kuka muu muka kirjoitti:
Tämä on helppo. People Are Strange. Maailman kaikkeuden paras biisi nyt ja aina.
Samaa mieltä. Voi kun vielä tulisi rockyhtye jossa olisi karismaattinen laulaja. Måneskin on aika hyvä ehdokas. ❤🤍💚
Tosin Jim Morrisonia nahkahousuissa ei peittoa kukaan.
Kummasta tykkäätte enemmän: hoikasta ja psykedeelisestä vuoden 1966/67 Jimistä nahkahousuissaan, vai parrakkaasta ja tukevammasta blues-Jimistä siinä 69-71?
Vierailija kirjoitti:
Hyviä nostoja tähän asti, mutta mainitsematta jääneitä helmiä vielä mm. Waiting for the sun.
Mä unohdin kokonaan tämän biisin. Tämä taitaa olla toiseksi paras People Are...jälkeen.
Kukaan ei nopeasti lukasemalla oo maininnu: Back door man.
Doors kolisi ja kovaa nuoreen tyttöön silloin kauan, kauan sitten. Juu, Morrison oli täys seko ja kuspää. Mutta monet ovat, joten nautin musiikista ja jätän moralisoinnit ja analyysit niitä kaipaaville.
Vierailija kirjoitti:
Kummasta tykkäätte enemmän: hoikasta ja psykedeelisestä vuoden 1966/67 Jimistä nahkahousuissaan, vai parrakkaasta ja tukevammasta blues-Jimistä siinä 69-71?
Mä tykkään molemmista. Pieni pömppömaha miehellä ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sweet home Alabama.
Muuten hyvä mutta toi on Lynyrd Skynyrdin biisi. Doorseilla on biisi nimeltä 'Alabama Song'
Doorsilla ei ole yhtään hyvää biisiä, joten piti lainata paremmalta bändiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään molemmista. Pieni pömppömaha miehellä ei haittaa.
Sama.
Mistä biisi Riders on the Storm kertoo? Mä olen huono englannissa ja Jimin tekstit on sellaisia että niitä ei mun kannata alkaa google-kääntäjällä suomentamaan ☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sweet home Alabama.
Muuten hyvä mutta toi on Lynyrd Skynyrdin biisi. Doorseilla on biisi nimeltä 'Alabama Song'
Doorsilla ei ole yhtään hyvää biisiä, joten piti lainata paremmalta bändiltä.
Vaikka Morrisonista ei pitäisikään niin sävellyksinäkin loistavia löytyy useampi.
🦎 I am the Lizard King, I can do anything! 🦎
Vierailija kirjoitti:
🦎 I am the Lizard King, I can do anything! 🦎
Kerroinko jo Jim osoitteeni sinulle😁
Ei kun Manzarekillä oli erillinen bassokiippari, Rhodes piano bass. Levyillä saattoi olla studiobasisti, Road House bluesilla bassoa muistaakseni soitti Lonnie Mack, paremmin kitaristina (Wham!, Memphis) tunnettu,