Onko Anna Abreu miesten unelmanainen?
Pieni, mutta treenattu ja timmi, suloinen ja hymykuoppainen, isot silmät. Onko hän miesten unelmien nainen?
Kommentit (108)
On on. Jos tykkää ylimeikatuista pökkelöpissiksistä niin ehdottomasti.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:28"]
Miehethän pitävät lyhyistä naisista eniten. Onko nuo pygmikommentit naisilta?
[/quote]
Ei ole. T: Pitkä mies
Minäkin luulen, että tämä "(pitkät) miehet on hulluina 150-senttisiin taskuvenuksiin" -käsitys on lyhyiden naisten kehittämä AV-myytti.
[/quote]
onhan se ulkonäöllisesti kaunis ja ihana. mutta helvetin ärsyttävä ja pissiksen oloinen noin muuten. ei siis unelmanainen vaikka joskus sairastuisi ja ja menettäisi puhekykynsä
Yllättävän helppoa arvata mikä kommentti on naiselta tässä ketjussa :)
Ei. Koska on lapsen näköinen, ei nainen.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 15:15"]Ei. Koska on lapsen näköinen, ei nainen.
[/quote]
Ei ole lapsen näköinen vaan täysikasvuisen pygmin isoine päineen.
Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin lapsennäköinen,vaikka minkä tahansa paljastavan mekon vetäsi päällensä.Niinkuin tänään....Mekoilla ei saa lisää pituutta tai näyttämään aikuiselta.
Noissa kuvissa ihan hyvän näköinen kun ei roiku kuusenkoristeita naamassa eikä navassa :)
Mä olen lyhyt (158cm) ja kaunis. Suuret silmät, hymykuopat. Sopusuhtanen kroppa, tiimalasi ehkä parhaiten kuvaa. Ja kyllä miehet kuolaa. Eli ei, se ei ole este vaikka onkin pygmi :D
Ei ole, eikä ole koskaan ollut. T: Mies
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:12"]
Pieni, mutta treenattu ja timmi, suloinen ja hymykuoppainen, isot silmät. Onko hän miesten unelmien nainen?
http://is12.snstatic.fi/img/978/1288709547634.jpg
[/quote]
Silmä-nenä-alue jotenkin tosi oudon näköinen, silmät tosi lähellä toisiaan. Alakroppa tosi iso verrattuna muuhun vartaloon + outo pää. Sopusuhtaisuus on kaunista ja tuosta sitä ei kyllä löydy.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:40"]
Mä olen lyhyt (158cm) ja kaunis. Suuret silmät, hymykuopat. Sopusuhtanen kroppa, tiimalasi ehkä parhaiten kuvaa. Ja kyllä miehet kuolaa. Eli ei, se ei ole este vaikka onkin pygmi :D
[/quote]
Et sä edes ole pygmi. Sä oot just sitä taskuvenus kokoa sekä pituudelta että kurveilta mistä miehet tykkää. AA taas juurikin pygmi, liian lyhyt ja tasapaksu, vanttera pötikkä. Jotenkin noloa, että se itse kuvittelee kuitenkin olevansa hoteinta ever.
Aika lailla. Latinomaista tulevat ne kauneimmat naiset, ja Anna on voittanut geenilotossa hieman latinoverta itselleen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:49"]
Tää on liikkis :) http://static.iltalehti.fi/viihde/anna9_1102JID_503_vi.jpg
[/quote]
Tästäkin kuvasta on vain about pari vuotta. Giganttipäinen pikkulapsi, pedofiilien unelma.
Siihen ei kai vastausta saa täältä AV-palstalta, koska tällä on enimmäkseen naisia. Mutta minulle tulee tuosta unelmanainen-termistä mieleen joku Marilyn Monroe. Naisellisia kauniita aikuisten vaatteita, tukka oikeasti laitettu. Punaista huulipunaa, vähän sellainen mysteerinainen-meininki. Anna taas... no se näyttää söpöltä, silmät on vähän kierot, tukka roikkuu vähän miten sattuu, ja ne vaatteet on farkkuja, napapaitoja ja paljastelubinksuja. Sitten vielä ne tatskat ja lävärit. Mutta kyllähän varmasti monet miehet tykkää söpöistä, tyttömäisistä naisista. Itsekin näytän nuorelta ikäisekseni, ei se kumppaniani haittaa.
Mieheni (jonka tapoihin ei yleensä kuulu toisten haukkuminen) joskus totesi kun Abrou oli jossakin tv-ohjelmassa: "miten tuo voi näyttää tuollaiselta sekasikiöltä", jäänyt mieleen siksi ettei yleensä puhu noin ihmisitä. En siis usko että kuuluu mieheni päiväuniin tuo nainen.
Abroussa on minustakin jotakin epäsuhtaista, iso pää ja pieni kroppa on, mutta jotain muutakin hänessä on ns. "vinksallaan". Ja ei, kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta jos vertaa muihin lyhyisiin naisiin esim. Kylie Minoguehen tai vaikka Chisuun, niin em. näyttävät todella kuniilta, vert. Abrou.
Niin, ja yksi juttu on sekin, että minusta Abrousta paistaa sellainen "sivistymättömyys" läpi, ymmärtäkseni ei ole peruskoulun jälkeen mitään opiskellut...? On vähän sellainen "pissis" joka ei ole oikein vakavasti otettava, vaikea selittää.
76: Kirjoitat ilmeisesti Annan sukunimen tahallasi väärin kun se niin monta kertaa toistuu.
Nuorena 20-25 vuotiaana olisi ollut.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:40"]
[/quote]
Pienet naisethan on, nam
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:28"]
Miehethän pitävät lyhyistä naisista eniten. Onko nuo pygmikommentit naisilta?
[/quote]
Minäkin luulen, että tämä "(pitkät) miehet on hulluina 150-senttisiin taskuvenuksiin" -käsitys on lyhyiden naisten kehittämä AV-myytti.