Osa miehistä käyttää lihavia naisia vain seksiin
https://www.iltalehti.fi/keho/a/2bf8b0e0-ab79-4f83-9ab2-57d70bc1915b
Oletko käyttänyt lihavaa naista seksiin? Mie oon joskus käyttäny baarissa valomerkin jälkeen :D Vielä aamulla tuuttasin kassit siinä tyhjäksi ennen kotiinlähtöä.
Kommentit (108)
Totta, valtaosa suomalaismiehistä on lihavia.
Vai onko se niin päin, että osa lihavista naisista käyttää miehiä vain seksiin?
Pidän hoikista ja hyvännäköisistä miehistä.
Läskimiehet surettavat. 🙁
Vierailija kirjoitti:
No, minä en Kyllä käyttäisi niitä seksiin, kun komeita, nuoria miehiä on saatavilla siihen.
Ei mitään lihaa ole. Läskiä se on.
Ei niitä paistorasvaksikaan voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten???!
Ainoa funktio mihin niitä VOI käyttää :D
Verkonpainoina tai rapusyötteinä olisivat kanssa hyviä, jos pysyisvät pinnan alla mutta kun kun kelluvat kuin korkit niin ei siitäkään tule mitään. Merimerkkeinä eivät menesty kun tuuli puhaltaa ne ulapalle :D
Minä taas en keksi läskeille miehille mitään käyttöä. Eli suurimmalle osalle suomalaisista miehistä.
Miehen prioriteetit on ruoka ja seksi. Lihavalla on todennäköisesti enemmän ruokaa kotonaan jossa loinen voi syödä ilmaiseksi.
Näin reilu 40v. miehenä 19-25 -vuotiailta, ylipainoisilta naisilta saa kohtuu helposti, kun on herrasmiea jne. Normaalipainoiset sitten pyytää heti rahaa, tai jotain muuta vastiketta, joten olen sitten niistä kieltäytynyt, ja huvitellut vähän muodokkaampien kanssa.
Jos on vassari, niin ei kelpaa edes seksiin.
Osa miehistä käyttää naisia vain seksiin. Mitäpä sitten? Osa miehistä todellakin on sellaisia, että seksi on ainoa asia, mitä heidän kanssa voi tehdä... N50++
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, minä en Kyllä käyttäisi niitä seksiin, kun komeita, nuoria miehiä on saatavilla siihen.
16v miehet on parhaita.
Vierailija kirjoitti:
Näin reilu 40v. miehenä 19-25 -vuotiailta, ylipainoisilta naisilta saa kohtuu helposti, kun on herrasmiea jne. Normaalipainoiset sitten pyytää heti rahaa, tai jotain muuta vastiketta, joten olen sitten niistä kieltäytynyt, ja huvitellut vähän muodokkaampien kanssa.
hiton pedo. 19v on lapsi!1!!
No hyhhyh ei kiitos. Mieluummin vaikka maksan hoikalle typskylle kuin jotain mätisäkkiä alkaisin tuuppaamaan. Vai kuinka lihavasta tässä puhutaan edes? Joku 70kg semiläski saattais mennä mut sit jos paino on 100kg tai jopa yli niin ei pysty
Helvetti mitä turhaa ulinaa taas vaihteeksi :D
Laihduttaisi eikä ulisisi että kuinka on muka "oikeus" olla läski.
Miksi nämä lihavat naiset sitten suostuvat siihen seksiin, jos se kerta on niin kamalaa?
Vai muuttuuko se seksi kamalaksi vasta sitten kun saakin tietää, ettei yhtä kertaa enempää heru?
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavaksi pitää hankkiutua, jotta saa seksiä? Minulla on ongelma, että miehet ottavat minut liian vakavasti, eivätkä kelpuuta pelkkään seksiin. Edes aviomieheni ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen, mutta hän ei suostu eroamaankaan.
Et tarvitse eroon aviomiehen suostumusta.
Vain seksiä varten?
Hienoa.
Mihin muuhun tarvitsen miestä?
Vierailija kirjoitti:
Miten lihavaksi pitää hankkiutua, jotta saa seksiä? Minulla on ongelma, että miehet ottavat minut liian vakavasti, eivätkä kelpuuta pelkkään seksiin. Edes aviomieheni ei ole halunnut seksiä kahteen vuoteen, mutta hän ei suostu eroamaankaan.
Sä et vissiin tienny mut sä voit lähteä lätkimään silloin kun huvittaa. Vai pakottaako se sun ukkos olee sun kans? Jos pakottaa niin sit yhteys poliisiin