Miksi maksullisissa käyminen on väärin?
Olen aina miettinyt, miksi yhteiskunta suhtautuu niin kielteisesti maksullisissa käymiseen? Mitä väärää siinä on, jos se on laillista?
Kommentit (114)
On väärin, koska seksuaalisen kanssa käymisen lähtökohta pitää olla se, että molemmat ovat mukana seksuaalisista motiiveista, ei muista. On väärin nussia naista joka ei ole kiihottunut.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:29"]
Suomessa on valtavasti miehiä, jotka eivät ole käyneet huorissa ja joita koko ajatuskin ällöttää, ja vaikka 80 % Suomen miehistä olisi käynyt huorissa, niin he oisivat silti saastuneita ja vastenmielisiä.[/quote]
Aika moni nainen silti on naimisissa miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa ainakin kerran. Ja niistäkin miehistä, jotka eivät ole maksaneet, moni tekee pahempaa. On uskottomia, väkivaltaisia, narsisteja jne. Ei niitä unelmien prinssejä riitä kovinkaan monelle.
Onko ystävyydestä maksaminen väärin?
Miksei kaikkea vain voisi kaupallistaa, parhaimpia ystäviä saisivat ne joilla on eniten rahaa ja sitten muille niitä valehtelevia ja selkään puukottavia.
Oisko siinä jotain "väärältä" tuntuvaa, että joku olisi ystäväsi sen vuoksi että hänelle maksetaan?
Yksinäisyyshän on paaaljon isompi ongelma, kuin että jengi olis puutteessa. Siis maksullisilla ystävillä olisi erinomainen markkinarako, miksei kukaan näytä käyttävän sitä hyväksi?
Huorissa käyvä mies ei saa vastineeksi ihmissuhdetta tai ystävyyttä. Ei vaikka työntekijä olis kuinka "kiva" hänelle tahansa. Sitä sanotaan asiakaspalveluksi.
Ystävyyskin voitaisiin muuttaa pelkäksi asiakaspalveluksi, vai olisiko jonkun mielestä siinä jotakin ikävää?
Miksiköhän? "Kaikki voittaa" sanapartta käytetään aina näissä prostituutiokeskusteluissa, mutta voittaako oikeasti?
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:17"]Juu, voit valehdella itsellesi tuota kaunisteltua soopaa, mutta tiedät kyllä itsekin millä tolalla Thaimaan seksiturismi on. Olethan ilmeisesti itse ollut paikan päällä katselemassa?[/quote]
Varmaankin paremmalla tolalla kuin menneinä aikoina. Tytöille maksetaan enemmän, baarit ja agogot ovat nykyaikaisempia ja niissä on paremmat pukuhuoneet ym. tilat tytöille, terveystarkastuksista huolehditaan jne. Kaiken kaikkiaan länsituristit, varsinkin Pohjoismaista olevat, kohtelevat tyttöjä paremmin kuin paikalliset miehet.
[/quote]
Oletpa naiivi :)
[/quote]
Maailmassa ylipäätään on kehitys mennyt parempaan suuntaan vähän joka alalla. Vaatisi lisäperusteita olettaa että prostituutiossa olisi ennen ollut paremmin.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:36"]
Suomessa on valtavasti miehiä, jotka eivät ole käyneet huorissa ja joita koko ajatuskin ällöttää, ja vaikka 80 % Suomen miehistä olisi käynyt huorissa, niin he oisivat silti saastuneita ja vastenmielisiä.[/quote]
Aika moni nainen silti on naimisissa miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa ainakin kerran. Ja niistäkin miehistä, jotka eivät ole maksaneet, moni tekee pahempaa. On uskottomia, väkivaltaisia, narsisteja jne. Ei niitä unelmien prinssejä riitä kovinkaan monelle.
[/quote]
Hahahahaaa! Onpa sinulla ylevä mielikuva (teistä?) suomalaisista miehistä, että oikein kunnon mies jos huorissa vain on käynyt. Mä ainakin tunnen paljon tosi kivoja, älykkäitä, urheilullisia, empaattisia suomalaisia miehiä, joilla ei todellakaan ole kuvailemasi kaltasia ongelmia.
Mun mielestä muuten huorissakäynti on pahempaa kuin uskottomuus, vaikka pohjanoteeraus sekin.
Kysymys on enemämmän moraalisesta vääryydestä kuin pettämisestä vaikka sitähän sekin on. Uskottomuus satuttaa aina, toisia enemmän toisia vähemmän mutta aina se jäljen jättää.Eri asia on se mikä siihen on johtanut, ja myös siihen voi löytyä myös hyvät syyt ! Ajatus ostetusta rakkaudesta loukkaa toista , mutta enemmän loukkaa systemaattinen pettäminen yhden ja sama henkilön kanssa pidemmän aikaa. Ei millään pahalla! Nämä on kylmät faktat! Kansa on puhunut!
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:36"]
[/quote]
Riittää kun pitää jotain tasoa :) Ihania kilttejä miehiä on paljonkin :)
En voisi arvostaa miestä, joka on harrastanut seksiä naisen kanssa joka ei ole mukana seksuaalista motiiveista.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:42"]Hahahahaaa! Onpa sinulla ylevä mielikuva (teistä?) suomalaisista miehistä, että oikein kunnon mies jos huorissa vain on käynyt. Mä ainakin tunnen paljon tosi kivoja, älykkäitä, urheilullisia, empaattisia suomalaisia miehiä, joilla ei todellakaan ole kuvailemasi kaltasia ongelmia. Mun mielestä muuten huorissakäynti on pahempaa kuin uskottomuus, vaikka pohjanoteeraus sekin.[/quote]
Ehkä olen lukenut liikaa av-palstaa, mutta täällä ainakin mammat mainostavat polleina, kuinka miesten väkivalta ja uskottomuus ja muut viat ovat yleisiä. Toisaalta jos mies ei aio naimisiin eikä parisuhteeseen varsinkaan mamma-tyyppisten kanssa, niin mitäpä häntä hetkauttaa se, muuttuuko hänen "markkina-arvonsa" mihinkään suuntaan maksullisissa käymisen vuoksi? Hänhän jatkaa sitä mitä itse haluaa, eikä häntä voi kiristää sellaisella, mitä hän ei tavoittele alun perinkään.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:54"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:42"]Hahahahaaa! Onpa sinulla ylevä mielikuva (teistä?) suomalaisista miehistä, että oikein kunnon mies jos huorissa vain on käynyt. Mä ainakin tunnen paljon tosi kivoja, älykkäitä, urheilullisia, empaattisia suomalaisia miehiä, joilla ei todellakaan ole kuvailemasi kaltasia ongelmia. Mun mielestä muuten huorissakäynti on pahempaa kuin uskottomuus, vaikka pohjanoteeraus sekin.[/quote]
Ehkä olen lukenut liikaa av-palstaa, mutta täällä ainakin mammat mainostavat polleina, kuinka miesten väkivalta ja uskottomuus ja muut viat ovat yleisiä. Toisaalta jos mies ei aio naimisiin eikä parisuhteeseen varsinkaan mamma-tyyppisten kanssa, niin mitäpä häntä hetkauttaa se, muuttuuko hänen "markkina-arvonsa" mihinkään suuntaan maksullisissa käymisen vuoksi? Hänhän jatkaa sitä mitä itse haluaa, eikä häntä voi kiristää sellaisella, mitä hän ei tavoittele alun perinkään.
[/quote]
Voin kuule kertoa, että mitä tasokkaampi nainen, niin sen varmemmin jää kaiken maailman horoperse-miehet nuolemaan näppejään. :)
Jos tosiaan haluaa mieluiten olla huorien kanssa koko loppuelämänsä, eikä kaipaa naissuhteita, niin sitten ei tietenkään ole mitään estettä, kunhan vain löytää eettisen alanharjoittajan. Kannattaa pitäytyä kotimaisissa alanharjoittajissa, niin vältyt todennäköisemmin ihmiskaupan tukemiselta. Ja muista ehkäisy, vaikkei se kaikelta suojaakaan!
Söpöä miten miekkoset täällä yrittävät puolustella toimiaan :')
Oon pistänyt merkille, että prostioidut ovat lisääntyneet. Oon myös pannut merkille eron jälkeen, että pariutumisesta on tullut aivan hemmetin vaikeaa normaalin näköisille miehille. Aika monella seuranhakusivustolla olen ollut. Jutellut kymmenien, ehkä satojen naisten kanssa. Naiset jyrää tämän päivän nettimaailmassa. Laitetaan edustava kuva, ja valkataan parhaimmat päältä.
Muita pidetään narussa varalla siinä sivussa. Vastataan, jos jaksetaan.
Hetken tuota jaksoin katsella, ja aina oli pettymys edessä. Juurikin se pettymys, että koin itseni tuotteeksi. Varatuotteeksi, jota käytettiin, jos ei parempaa ollut.
Se on naisten etuoikeus.
Sitten selvisi, että exä pyöritti äijiä eroottisten kuvien avulla.
Nautti siitä sadoille miehille antamasta tyydytyksestöä. Siis nautti!
Kävimpä tuossa huorissa pari viikkoa sitten.
Valitsin tytön kuvan ja tekstin perusteella.
Tää nainen todellakin nautti työstään. Ei jäänyt epäselvyyttä.
Aion jatkaa "harrastustani" hyvällä omalla tunnolla.
Selvitän tietysti heti,että kyseinen ihminen ei ole ihmiskaupan uhri.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 00:17"]Juu, voit valehdella itsellesi tuota kaunisteltua soopaa, mutta tiedät kyllä itsekin millä tolalla Thaimaan seksiturismi on. Olethan ilmeisesti itse ollut paikan päällä katselemassa?[/quote]
Varmaankin paremmalla tolalla kuin menneinä aikoina. Tytöille maksetaan enemmän, baarit ja agogot ovat nykyaikaisempia ja niissä on paremmat pukuhuoneet ym. tilat tytöille, terveystarkastuksista huolehditaan jne. Kaiken kaikkiaan länsituristit, varsinkin Pohjoismaista olevat, kohtelevat tyttöjä paremmin kuin paikalliset miehet.
[/quote]
Oletpa naiivi :)