Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te iäkkäämmät naiset, +40v, pidätte itsenne laihana? Onko joku onnistunut laihduttamaan reilusta ylipainosta laihaksi, tuossa iässä?

Vierailija
04.11.2021 |

Ahdistaa, kun paino alkaa ykkösellä ja ikää jo 35v.
Vinkkejä kaipaan, kiitos :)

Kommentit (186)

Vierailija
1/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu nelikymppinen, olenko siis iäkkäämpi nainen? Oho, aika virkistävää. Iäkäs. Vautsi.

No, ihan normaalisti pysyn hoikkana, tekemättä mitään.

Vierailija
2/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43, ja oon laihduttanut viimeisen puolen vuoden aikana -35kg. Jätin pois kaiken sokerin, viljan ja valmisruuat. Ei muuta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on neuvottu sen sata kertaa. Ota jo annettuja vinkkejä kokeiluun.

Vierailija
4/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto ja kalorien laskeminen ja kävelemisen lisääminen. Niin ja alkoholi pois ja kunnon yöunet ja hoitaa mahdolliset kehon tulehdukset pois.

Vierailija
5/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, lopetin vuorotyön. -34 kg.

Vain nuori ihminen kuvittelee iän olevan loukkaus.

N42

Vierailija
6/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vinkki, mutta en ole päästänyt itseäni lihomaan. Laihduttamisen lopettaminen auttoi pysymään normaalipainossa. Liikun (juoksu) en käytä alkoholia, en juo limuja, en syö pullaa joka päivä, enkä sipsejä. Syön säännöllisesti, jotain makeaakin vähän joka päivä.

Vierailija
7/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tietää miten laihdutaan. Kyse on vain siitä, haluaako sitä tarpeeksi.

Vierailija
8/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä joka pv, ja olen päällä eli teen työt, hyvin pysyy sopusuhtaisena ja jalkalihakset pysyy kunnossa T:N43

Vierailija
9/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka pois ja valkoviini tilalle.

N44

Vierailija
10/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pullollaan tietoa tästä. Sieltä vaan valkkaat itellesi sopivan vaihtoehdon. 

Perusjutusta: Syö fiksummin, liiku enemmän, kannattaa lähteä.

Vierailija
11/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvispainotteinen, vähähiilarinen ruokavalio (ei kuitenkaan keto), ei juurikaan sokeria. Joka päivä ainakin yksi kunnon kävelylenkki koiran kanssa. Alkoholia en käytä. Mitään sen kummempia keinoja ei ole.

Vierailija
12/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä akat oppii laihduttamaan kun uusi elättäjä on hakusessa.

Vierailija
13/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ne, jotka tahtovat, keksivät keinot. Ne, jotka eivät tahdo, keksivät selitykset"

Vierailija
14/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikäni ollut hoikka ja tiedän perimällä olevan osuuden asiassa, mutta muutamia helppoja ja vinkkejä millä on varmasti roolinsa

-tee vähän, mutta usein: esimeriksi vessassa käydessä 40 varpaille nousua, ruuan ollessa mikrossa yläkropan venyttelyä, ennen nukkumaan menoa jumppamatolla 20 vatsalihasta ja kahden minuutin venyttely

-tapa käydä useimpina päivinä reippaalla kävelylenkillä: huomasin, että tulee useammin tehtyä kun ei ota paineita siitä että pitäisi juosta

-jos tekee mieli makeaa, saatan yksin ollessa pureskella ja maistella ruokaa suussa mutta jättää nielaisematta

Vierailija
15/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen painanut koko aikuisikäni 20-45v saman verran 55kg.

Syön kulutuksen mukaan. Jostain kumman syystä kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole saanut minua lihomaan vaikka Thyroxin ei mulla edes toimi kuten pitäisi.

Limut, karkit, pullat ym ei ole koskaan kuulunut ruokavaliooni.

Suklaasta tykkään ja syön sitä päivittäin.

Vierailija
16/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ne, jotka tahtovat, keksivät keinot. Ne, jotka eivät tahdo, keksivät selitykset"

Tiedän kokemuksesta, että p i r i toimii 100% varmasti. Uskaltaako sitä käyttää äiti ihmisenä, se on toinen juttu.

Meneekö laihdutus lasten edelle jne

AP

Vierailija
17/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ikäni ollut hoikka ja tiedän perimällä olevan osuuden asiassa, mutta muutamia helppoja ja vinkkejä millä on varmasti roolinsa

-tee vähän, mutta usein: esimeriksi vessassa käydessä 40 varpaille nousua, ruuan ollessa mikrossa yläkropan venyttelyä, ennen nukkumaan menoa jumppamatolla 20 vatsalihasta ja kahden minuutin venyttely

-tapa käydä useimpina päivinä reippaalla kävelylenkillä: huomasin, että tulee useammin tehtyä kun ei ota paineita siitä että pitäisi juosta

-jos tekee mieli makeaa, saatan yksin ollessa pureskella ja maistella ruokaa suussa mutta jättää nielaisematta

Tätä tein teininä, pureskelin sipsiä tai karkkia, sitten syljin sen wc paperiin ja pöntöstä alas

Ap

Vierailija
18/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaiken a ja o on olla lihomatta koskaan ensinkään. 

Mutta onnistuuhan laihdutus tietysti kaiken ikää. Jos kulutus on suurempi kuin nautittu ravinto, laihtuu. 

Vierailija
19/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitenkään laiha ole, mutta normaalipainoisena olen pysynyt koko ikäni. Painoindeksini on 21.

Pidän kyllä ruuasta, mutta vähempi on parempi. Syön kaksi kertaa päivässä tavallista kotiruokaa. Makeasta en välitä enkä sipseistä. Liikun paljon.

Siinä se, mutta voi olla että geenitkin selittävät jotain.

Vierailija
20/186 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua olla laiha, normaalipaino riittää. Ja kyllä, laihdutin yli nelikymppisenä reippaasta ylipainosta normaalipainoon. Keinoni oli vääräoppinen eli Nutrilett, mutta ei niin että olisin vain sillä elänyt kunnes olen tavoitteessani. Mahalaukku taisi kuitenkin pienentyä niin, että tulen nykyään kylläiseksi pienemmillä annoksilla. Toinen niin vähensin maitotuotteiden käyttöä radikaalisti. Kumma kyllä, se toimi minulla. Karppauksestakin sain vaikutteita: En koskaan osta mitään kevyttuotteita, ja kun syön lihaa niin mieluummin rasvaista. Eikä ole mikään synti aterialla sivuuttaa peruna, riisi tai makaroni kokonaan. Ei ole pakko syödä tukevaa aamupalaa, jollei halua. 

En usko että nuo kaikilla toimivat, mutta minulla kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme