Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa olla enää köyhä. Keksikää ideoita, joilla saada rahaa opiskelujen ohella?

Vierailija
04.11.2021 |

Teen kyllä keikkaa opiskelujen ohella mutta saa tienata huikeat 500e bruttona kuukaudessa, kohta varmaan taas vain 300€.
Käteen tuosta palkasta jää 150-350e, mikä suojaosan määrä nyt milloinkin on.

Vuokran ja laskujen jälkeen jää 400-600€ käteen. No kyllä, sillä pärjää mutta siitä huolimatta en jaksa tätä niukkuutta.
Asun yksin ja olisin tyytyväinen jos käteen jäisi 1000€, voisin säästäå ja sijoittaa rahastoihin.
Siinä olisi jo alku ensi vuodelle.

Opiskelut kestävät vuoden vielä. Saan sieltä kyllä hyvää tietoa mutta en tiedä pitäisikö kuitenkin kouluttua loppuun oppisopimuksella. Kokemuksia? Onko taloudellisesti järkevämpää?
Nyt kuitenkin koulua on 4krt/vko ja bruttona 1400€ (veroprosentti 25%) saan opiskelijana + keikkatyötä max 500€ brutto.

Veroa menee niin, että käteen ei paljoa jää kun tosiaan vuokra ja laskut pitää maksaa.

Taitoja minulla on, osaan tehdä syömäkelpoisia myyviä tuotteita. Nekin kyllä katsottaisiin tuloiksi.

Sitten olen miettinyt venyä äärimmäisen paljon, että teen töitä opiskelujen ohella niin, että ei tarvitse nostaa ansiosidonnaista mutta voisi käydä turhan raskaaksi. Ehkäpä se oppisopimus on järkevin vaihtoehto?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
2/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot hyvännäköinen opiskelija vosu, niin hanki itsellesi rikas sokeri-iskä.

No sellainenhan minulla on jo.

Hyvä elintaso tulisi luoda jo itse kuitenkin enkä tahdo olla toisista riippuvainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirín myynnillä voi tehdä nopeitakin nousuja.

Vierailija
4/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy percettä

Vierailija
5/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisihan minun pitänyt arvata, etten tällä palstalla juuri järkevämpiä vastauksia voi saada.

Ap

Vierailija
6/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Only fans

Vierailija
7/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ryhdy somemarkkinoinnin ammattilaiseksi ja kirjoittele blogipostauksia ja hanki yhteistöitä, missä kehut kumppanisi tuotteita

- Perusta dropshipping verkkokauppa, kuten Jutta ja Sara (raffia.fi)

- Toteuta OnlyFansissa asiakkaiden toiveita rahaa vastaan

- Ryhdy katalogimalliksi

- Kuljeta haaleita aterioita Woltin tai Foodoran palveluksessa

- Ryhdy hää- tai lapsivalokuvaajaksi kuten mungo

Mahdollisuudet ovat loputtomat, oikeastaan missä tahansa voi onnistua jos vaan ryhtyy toimeen ja nousee sohvalta ylös

Vierailija
8/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua tienaamasta yli suojaosan? Yli tuon 500 euron jokainen ansaittu euro vähentää 50 senttiä päivärahaa.

Vierailija
9/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhajulkkis

Bloggaaja

Somevaikuttaja

Missi

Siinä helppoja ammatteja

Vierailija
10/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei opiskelu useimmilla kestä ikuisesti ja joskus niiden ansiosta saattaa jopa päästä parempipalkkaisiin hommiin. Sen jälkeen ehtii vielä vallan mainiosti maksaa opintolainansa, säästää aspinsa, ostaa kämppänsä ja aloittaa sijoittamisen.

Noin muutenkaan hoppu ei ole vaurastumisessa hyve.

Vierailija
11/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisihan minun pitänyt arvata, etten tällä palstalla juuri järkevämpiä vastauksia voi saada.

Ap

No, kun nyt näytät olevan noinkin nokkela suustasi, niin otappa joutessas poskeen...

Vierailija
12/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se ei ole ongelma.

Vierailija
13/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hemmetissä näissä ketjuissa aina jotkut ääl*öt ehdottaa itsensä myymistä?!?!? Sairasta! Päästään terve ihminen ei ehdota tuollaista toisille.

Vierailija
14/14 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en ole enää mikään todella nuori vaan nuori aikuinen ennemminkin. Tämä on aivan uusi suunta ja vaihdoin alaa.

Siksikin on paineita alkaa jo olemaan taloudellisesti vakaampi ja tietenkin niin haluan asioiden olevan.

No mutta kiitos neuvoista, jonkun ratkaisun kyllä keksin tähänkin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän