Puuttuisitko 13v. tytön ja 17v. pojan seurusteluun?
Kumpikaan heistä ei ole oma lapseni, mutta kyseinen 13-vuotias tyttö on oman, samanikäisen tyttäreni ystävä.
Eli, puuttuisitko tällaiseen asiaan? Voinko esim. sanoa heidän vanhemmilleen, että tilannetta kannattaa pitää silmällä? Ja poika siis täyttää pian 18 vuotta, joten jos he silti jatkavat seurustelua, saanko ilmoittaa poliisille? Itse seurustelin myös 13-vuotiaana n. 17-19-vuotiaiden miesten kanssa, ja minua pakotettiin seksiin yms... Olen joutunut käymään tämän takia terapiassa. En oikeasti halua, että kenellekään muulle nuorelle tytölle käy näin!
Joten kannaittaisiko tilanteeseen puuttua, ja jos kyllä, niin millä tavalla?
Kommentit (66)
Kyllä Se sitä panee joka reikään ihan armotta. Puhdasta hyväksikäyttöä! Siskoa panivat tuossa iässä ympäri kyliä ja siskosta tuli lihava ja huono itsetunto vieläkin.
Pyydä päästä kolmanneksipyöräksi.
Kysy saatko videida. Kun asia nyt ilmeisesti niin paljon kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 20:29"]
Kysy saatko videida. Kun asia nyt ilmeisesti niin paljon kiinnostaa.
[/quote]
Videoida :)
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 19:23"]En puuttuisi
[/quote]
Idiootti meni sitten tämänkin ikivanhan ketjun nostamaan.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:54"] Ei seurustelu tuossa iässä kaikille tarkoita naimista kuin kanit [/quote] Ai 17-vuotiaana? Kyllä muuten tarkoittaa! [/quote] Juupa juu. Montako 17 -vuotiasta tunnet?
[/quote]
No aika monta ainakin minä tunnen, joka olen samaa mieltä kuin tuo jolle vastasit. Olenhan itsekin vasta 18. Oikeasti, tämän ikäisillä pojilla ei ole mikään muu mielessä kuin nussiminen.
No mistä tiedät että juuri tälle tytölle käy niin että pakotetaan seksiin? Anna olla.
Asiahan ei varsinaisesti sinulle kuulu ja voi olla että tytön vanhemmille asia on ok, joten aika vaikea tilanne, koska lakiahan tuossa rikotaan jos seksiä on. Tietävätkö tytön vanhemmat seurustelusta? Entä pojan? Vanhempien tehtävä tuohon olisi puuttua.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:52"]Tee lastensuojeluilmoitus.
[/quote]
Minkä ihmeen takia?! Idiootti.
Aikuisena jotenkin unohtaa miten suuri ikäero tuollainen neljäkin vuotta on tuossa iässä. Mutta onhan se. En kyllä tiedä mitä tekisin. Ehkä laittaisin oman lapseni viestinviejäksi, että tietäväthän molemmat että jos harrastavat seksiä, vanhempi tekee siinä rikoksen ja voi joutua pahoihin vaikeuksiin.
Ikäero on mielestäni aika räikeä, 13v on vieöä hyvin lapsi ja 17v liki aikuinen.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:52"]Tee lastensuojeluilmoitus. [/quote] Minkä ihmeen takia?! Idiootti.
[/quote]
13-vuotiaan ei kuulu seurustella 17-vuotiaan kanssa. Lastensuojelun on hyvä tarkistaa tilanne.
Höpö höpö, ootte te mammat kummallisia. Antakaa nuorten seurustella! Ei seurustelu tuossa iässä kaikille tarkoita naimista kuin kanit tai seksiin pakottamista. Nyt valoja päälle.
On liian nuori tyttö!!
Tv.mies 40v
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:52"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:52"]Tee lastensuojeluilmoitus. [/quote] Minkä ihmeen takia?! Idiootti.
[/quote]
13-vuotiaan ei kuulu seurustella 17-vuotiaan kanssa. Lastensuojelun on hyvä tarkistaa tilanne.
[/quote]
Voi hyvä luoja. Anna mun kaikki kestää.
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:54"]
Höpö höpö, ootte te mammat kummallisia. Antakaa nuorten seurustella! Ei seurustelu tuossa iässä kaikille tarkoita naimista kuin kanit tai seksiin pakottamista. Nyt valoja päälle.
[/quote]
Aika erikoinen 17-vuotias, jos ei halua seksiä.
Soita koulun Terv.hoitajalle ja pyydä ilmoittamaan tytön kotiin