Mieleenpainuvimmat mainokset!
Kommentit (119)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2015 klo 00:36"]https://www.youtube.com/watch?v=YOnqCDSe8Zw
Kohta 1:38 <3
[/quote]
Ei näy :( -ap
"Ajatar on Foorumissa, Foorumissa Mannerheimintiellä. Auki joka ilta kello kahdeksaan. Ajatar on Foorumissaaa." :D
Ja toinen: "Stockmann - täältä saa mitä tahansa (bumtsikambumbum), Stockmann - täällä riittämään saa myös rahansa". Öh, saiko riittämään edes 70-luvulla?
...ostan Tend kilopaketin. -60 luvulta
En mä huoli nillikoille, nallikoille, sulle poika ruitukalle
Annoit joka helman huikutella, joka kurvan kuikutella
"Mutta kuka vielä, ethän halaamasta mua kiellä"
Tahdon tosimiehen varrelleni
miehen riskin rinnalleni
rakastajan vatsalleni PIIMÄ.
"Aina kun mä saan Chappia, mun on pakko päästä joraan!"
"En oo koskaan juonut maitoa.
Enkä juo."
En muista mitä mainostettiin mutta siinä soi taustalla se Salt N Pepan Push it ja joku mies sheikkas nelikontin. Kuka muistas tarkemmin?
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 20:27"]En muista mitä mainostettiin mutta siinä soi taustalla se Salt N Pepan Push it ja joku mies sheikkas nelikontin. Kuka muistas tarkemmin?
[/quote]
Oliko se joku karkki? Ifa tms?
Se missä on törkyinen autokorjaamon toimisto, jossa törkyine ukko syö lihapiirakkaa. Haukatessa ketsuppia törähtää seinään, ukko ottaa pullon puhdistusainetta ja siivoaa ketsupin sillä ja rätillä. Miitta Sorvali astuu sisään ja toteaa "Kylläpä täällä tuoksuu raikkaalta! Ihan kerta kaikkiaan!"
Lumilapio,suksivoide jne plussa mainos joskus 2000-luvun alusta :)
Flipflop flipflop olen mainio laituri
Ramirent mainos missä laulettiin jotain ramiramiramirent..
Tänään on Pastirol-päivä, päivä joka muistetaan!
Ne omput... *drooooool*
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:14"]
[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:44"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:36"]Meidän äiti tekee teidän äitien ruuat. [/quote] Se oli hauska :D -ap [/quote] Minä olen sen mainoksen nuori tyttö joka pyörittelee silmiään pihan reunalla :)
[/quote]
Jos oikeasti olet, niin miten monta kertaa toi mainos piti purkittaa että se saatiin kasaan? Ton pikkutytön elkeet on ihan loistavat!
Aivan loistavia :D hyvä kun tänne tulee sellaisia, mitä ite ei heti muistanut.. tulee niin nostalginen fiilis -ap
Se Fazerin mainos missä mies on kadulla vesisateessa. Näkee kissanpennun ja laittaa sen takin sisään ja ja vie kotiin.
Tämä mainos on jäänyt vahvasti lapsuudesta mieleen..oi niitä aikoja;)