Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu sohvalla :(

Vierailija
08.01.2015 |

Syynä seksi, tai siis sen puute. Viimeksi riitelimme aiheesta vuoden vaihteessa, kun mies oli sitä mieltä että minä en osaa käyttää tilaisuutta hyväksi. Tuolloin tilanne oli se, että olimme päikkäreillä. Lapset leikkivät seinän toisella puolella ja kävivät herättämässä meidät koska olivat aikeissa esittää näytelmän. Saimme muutaman minuutin vielä köllötellä kunnes näytelmän oli määrä alkaa. Miehen mielestä tilaisuus oli koittanut ja hän olisi halunnut suihin oton; en suostunut.

Saimme asian sovittua näennäisesti, mutta tänään taas loiskahti yli laidan. Mies on tehnyt tosi pitkää päivää koska kuulemma nyt tulee rahaa sisään. Nukkumaan on tullut kun minä jo nukun ja aamulla on lähtenyt, kun minä herään. Tänään olimme illalla yhdessä sohvalla ja lähekkäin. Mies halusi, että pidän vehkeestä kiinni. Pidinkin vähän aikaa mutta sitten lapset tuli siihen. Loppuilta kateltiin perheen kanssa yhdessä pullukkaohjelmaa ja juteltiin treenaamisesta. Mies vihjaili koko ajan kaksimielisesti, vaikka tietää mikä mun kanta moisiin puheisiin on silloin, kun lapset on läsnä. Mies itse hivuttautui sohvalla kauemmaksi, mutta kuitenkin marttyyrimaisesti vihjaili, kuinka meidän sohvalla ei kauemmaksi ole mahdollistakaan mennä. Otin kädestä kiinni, mutta käsi oli kuin lahna. Nukkumaanmennessä jätin pyjaman pois mutta mitä tekee mies; alkaa feissbuukkaamaan. Kun yritin asiasta mainita, ärähti vaan että älä viitti. Käänsi kylkensä ja melkein heti siirtyi sohvalle.

Tää on tietty vaan mun kertomus ja kokemus. Miksi aina pitää pitää vehkeestä kiinni? Miksi ei vaan voi olla lähekkäin jos on lapsia läsnä? Miksi kaikki on niin saamarin hankalaa? Ärsyttää ja turhauttaa. Eroko edessä?

Ps. Lapsi on pari kertaa yllättänyt meidät intiimissä kanssakäymisessä ja musta on siksikin tullut super nihilisti kaikkeen seksuaalissävytteiseen lasten nähden.

Pps. Veikkaan, että huomenna ei miehen melestä asiassa oo mitään keskusteltavaa. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nihilisti? Tuliko nyt varmasti oikea sana?

Vierailija
2/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:26"]

Nihilisti? Tuliko nyt varmasti oikea sana?

[/quote]

No, parempaakaan en keksinyt. Tarkoitin vaan, etten siedä seksuualissävytteistä kanssakäymistä lasten läsnäollessa. T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut kuiva kausi tai seksiä vähemmän kuin mies haluaisi? Jos hän ln aidosti vaan loukkaantunut ja kokee tulevansa jatkuvasti torjutuksi. Ei ehkä jaa samaa ajatusta että lasten nähden ei mitään. Ehkäpä jopa kaipaa spontaaniutta, eikä sitä että illalla nukkumaan käydessä pannaan. Vaikka se voi olla muutoin hyväkin hetki. Ilmeisesti myös keinot kiihottumiseen on erilaiset. Mies haluaisi suorempaa otetta, sinä mieluummin läheisyyttä. Löytäisittekö kompromissin? Koita puhua miehen kanssa. Pyydä kertomaan mitä konkreettisesti toivoo seksiltä, kerro mitä itse haluat. Koittakaa löytää taas yhteinen sävel. Ja nyt joku kerta yllätät sen vähän kourasemalla kun lapset ei varmasti näe. Mies kaipaa nyt jotain jännitystä ja ehkä vähän jännityksenhalua. Muutoin etsikää toki sitä muualta, koska kuulostaa sairaalta hyödyntää lapsia luomaan jännitysmomenttia, mutta mieskin voi kokea että lapset ovat tulleet esteeksi seksille (vaikka niistä välittäisikin) ja on ehkä jopa hieman mustasukkainen. Toivottavasti saatte keskusteltua!

Vierailija
4/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin, meni sinne itse kun ei jaksa sitä, että herätän sen vähän väliä kun se on mun päällä tai sen kyynerpää satuttaa tai vie muuten vain liikaa tilaa. Ennen minä olin se kuka patisti sen sohvalle keskellä yötä tai siirryin itse, nyt se menee omasta toimesta tai ainakin tänään.
Meillä auttoi seksin puutteeseen tai sii haluttomuuteeni läheisyys. Siis läheisyys ilman seksuaalisia yrityksiä. Yksinkertaisesti kainalossa sohvalla löhöily, päivän mittaan huomioiminen pienillä rakkauden eleillä ja muutenki tiivisti olo. Haluttomuus johtui minulla siitä, että olin yksinäinen miehen jatkuvien työkiireiden takia, jos en saa edes sitä perus huomiota niin ei minua kyllä haluta. Etäännyin miehestä sen takia. Ollaan kyllä harrastettu seksiä vaikkei haluta, mutta en ole saanut enkä oikeastaan tuntenut mitään mielihyvää. Tänään sitten kahden viikon läheisyys parannuksen jälkeen sain ensimmäisen orgasmini 3 kuukauteen. Tämä tapahtui siis nuolemalla ja sen jälkeen kun mies painautui sisään, säikähdin oikein kuinka hyvälle se tuntui. Säpsähdin ja mies luuli, että minua sattui, vaikka oikeasti se johtui siitä, että alapää oli todella tuntoherkkä tämän orgasmin jälkeen. Olin aivan unohtanut millaista seksi on kun on kiihottunut. Eli teillekin neuvona paljon läheisyyttä, niin alkaa oksitosiinin tuontanto suurentua ja kiinnytte toisiinne uudestaan. Pusuttelua ja halittelua päivän mittaan ja illalla käperryt miehen kainaloon, vaikka ei yhtään tekisi mieli. Hempeilyn myötä meistä on tullut kuin vasta rakastuneet, kannattaa kokeilla!

Vierailija
5/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 5 lisää, sanot miehelle tuon mitä kirjoitin. Minä sanoin omalleni syyn haluttomuuten ja, että se ei palaa ennen kuin saan läheisyyttä kunnolla pari päivää ei riitä. Tein myös selväksi, että läheisyys tapahtuu ilman mitään seksuaalisia vihjeitä niiden aika on vasta kun olen saanut halukkuuteni takaisin.

Vierailija
6/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nelonen vastauksesta. Tää on vaan niin turhauttavaa. Esim. silloin uutena vuotena olisi hetki oikeasti koittanut, kun lapset lähti ulos ennen meitä ja tiedettiin, että eivät tule sisälle ennenkuin raketit on ammuttu. Ehdotin silloin miehelle seksiä ja vähän lämmiteltiin, mutta lopulta mies sanoi ei.

Tekosyyltä ehkä kuulostaa, mutta jos toinen on töissä aamuviidestä iltakahteentoista, ei mun mielestä ole kohtuullista odottaa toiselta, että on heti valmis toimintaan. Mies on toki kotona illalla jo siinä 19-20, mutta puolille öin tekee töitä koneella ja puhuu jopa puheluita. Olen pyytänyt, että laittaisi joskus puhelimen kiinni ja keskittyisi välillä perheeseen, mutta ei.

Tosiasia on myös se, että meidän halut on erilaiset mutta saisi mies silti ymmärtää mun kannan seksiin silloin, kun lapset on läsnä. Tästä ollaan väännetty jo yli kymmenen vuotta. T. Ap

Vierailija
7/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitoselle: olen kyllä sanonut, että kaipaan läheisyyttä. Miehen vastaus on, että mies toimii eri tavalla. Ensin kuulemma pitää kouraista munista ja sitten voi oleilla kainalossa ihan muuten vaan. Tänään siis mies otti etäisyyttä kun lapset pelmahti paikalle kesken munan puristelun ja minä irrotin otteeni. Kaiksta ärsyttävintä on se vittuileva puhetyyli, se vie viimeisetkin halut. T. Ap

Vierailija
8/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:50"]Vitoselle: olen kyllä sanonut, että kaipaan läheisyyttä. Miehen vastaus on, että mies toimii eri tavalla. Ensin kuulemma pitää kouraista munista ja sitten voi oleilla kainalossa ihan muuten vaan. Tänään siis mies otti etäisyyttä kun lapset pelmahti paikalle kesken munan puristelun ja minä irrotin otteeni. Kaiksta ärsyttävintä on se vittuileva puhetyyli, se vie viimeisetkin halut. T. Ap
[/quote]

Ohhoh! Jos kokeilet vielä kerran sanoa ilman mitään kiertelyitä tai kaarteluita, että jos mies haluaa joskus sitä spontaania seksiä. On sinun halusi herätettävä ensin ja se onnistu läheisyydellä. Jos mies on niin tunnevammainen ja itse rakas oman edun tavoittelija eikä tätä ymmärrä anna olla ja etsi joku joka ymmärtää. Eihän se nyt niinkään voi mennä, että tehdään vain mitä mies haluaa. Kohtuutonta, että mies ei voi huomioida sinua, mutta silti sinun pitäisi olla koko ajan lääppimässä häntä. Num 5.

Vierailija
9/9 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi haluaa tehdä niitä puuhia lasten läheisyydessä. Miksi ei halua silloin, kun ei lapsia läsnä ja tilaisuus tullut. Tsemppiä ap! Ukot on välillä hankalia. Mun mies nukkuu nyt sohvalla, eikä arvosta mun tekemisiä kotona yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi