Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin haluan pois täältä Vaasasta!!

Vierailija
16.01.2015 |

oon niin hermoromahduksen partaalla... En kestä vaasalaisia, niin itseään täynnä olevia! Tänään kaupassakin joku keski-iänkyttää kriisissä oleva Audi-mies etuili jonossa kysymättä " koska on itsestään selvää, että MÄ menen ensin, koska MULLA on vaan yksi asia ostettavana". Niinpä niin... Itsellä olikin kärryissä pari maitopurkkia ja leivontatarvikkeet + vauva istuimessa. Minähän olen ihan olematon..... Vittujenvittu. Asuntolainan takia ei voi eti muuttaa.... Ja työpaikat mulla ja miehellä täällä. 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. On vaan helpompi syyttää vähemmistöä omista ongelmista kun ei itse viitsitä tehdä asioiden eteen mitään.

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:39"]  Juuri näin. Terveisin eräs jonka lapsi käy suomenkielistä koulua parakissa samalla kun ruotsinkielisissä kouluissa oppilaille hankitaan tabletit [/quote] Jos hankitaan niin sitten lahjoitusvaroin tai vanhempien toimesta. Mikä estää sinua hankkimasta lapsesi luokalle tabletteja?  [/quote]Yritän nyt ensin järjestää niille edes kunnon koulutilat

[/quote] Hyvä. Ikävä, että suomenruotsalaiset vanhemmat ovat niin paljon aktiivisempia ja yhteisöllisempiä ja monilla vanhemmilla ihmisillä on tapana testamentata suurin osa omaisuudestaan esim. lastenlastensa kouluille yms.  Se herättää närää vain omaa etuaan ajavien suomenkielisten keskuudessa. Heille tulee olo, että "jostain pitäisi meillekin tippua tulokset muiden tekemästä työstä".

[/quote]

Vierailija
42/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasa on suomen perseenreikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samassa kaupassa ap etkä sä oo kovin hehkeä nainen. Sitä paitsi et saanu edes suutasi auki!

Vierailija
44/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 13:30"]

Vaasassa on kaikilla muilla paitsi suomenruotsalaisilla kyllä aika hyisen ulkopuolinen olo. Suomenruotsalaisilla on siellä parhaat talojen sijainnit, merenrannalla. Suomenruotsalaisilla on jokaisella oma saari, jossa viettävät kesänsä ja kaupunkiin jäävät vain köyhät suomalaisjuntit. Suomenruotsalaiset saavat parhaat työpaikat ja istuvat esimiestehtävissä, vaikka puhuisivat vain välttävää suomea. Suomalaisen on puhuttava kiitettävää ruotsia, että ylipäätään työllistyy Vaasaan.

t. Vaasassa 16 vuotta asunut

[/quote]

Vaasan ruotsinkieliset paiskii töitä että saavat haluamansa talot, tontit ja mahdollisuudet. Niin tekee monet Vaasan suomenkielisetkin.

Muutamat Vaasan suomenkieliset vinkuu ja kitisee ja valittaa sen sijaan että tekisivät itse töitä sen eteen että voisivat saavuttaa jotain.

Oletko oikeasti niin tyhmä että kuvittelet Vaasan kaupungin tuovan sinulle kaiken tarjottimella eteesi, jos sinulla olisi suomenruotsalainen nimi ja olisit kaksikielinen???

Vierailija
45/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:45"]

Mä olin samassa kaupassa ap etkä sä oo kovin hehkeä nainen. Sitä paitsi et saanu edes suutasi auki!

[/quote]

xD no mun takana ei ollut muita, kun vanhalta viinalta haiseva äijä... Olit siis sinä!! :) ap

Vierailija
46/53 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 15:35"]

No on sulla kyllä pienet murheet! Seistä jonossa hetki. Voi hyvänen aika.

[/quote]

oot vissiin vaasalainen, kun et ymmärrä?? Ei se jonottaminen, vaan se miehen asenne. Urpå. Ap

Vierailija
47/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:05"]Vaasa on niin läpikotaisin hurritettu ja mamutettu kaupunki, että kaupungin suomen kielinen lehtikin kantaa päivittäin huolta vain mamujen ja ruotsinkielisten oikeuksista. Vaasan valtuuston RKPläiset ovat mamubisneksessä mukana eräänlaisina bulvaaneina ja siksi haluavat jatkuvasti lisää turvapaikanhakijoita kaupunkiin. Yhden lähisukulainen omistaa kiinteistöt joissa pakolaiskeskukset toimii ja toinen on osakas firmassa joka järjestää mamuille kielikoulutusta
[/quote]

Ei siinä ole mitään vikaa, että on edes yksi kaupunki Suomessa missä ruotsilla on vahva asema. Kaupungin nimikin on täysin ruotsalainen. Kyllä suomea saa kuulla ihan tarpeeksi kaikissa muissa paikoissa.

Vierailija
49/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
50/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
51/53 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 14:45"]

[/quote]

xD no mun takana ei ollut muita, kun vanhalta viinalta haiseva äijä... Olit siis sinä!! :) ap
[/quote]

Samassa kaupassa vitun urpo. Mites toi luetun ymmärtäminen ?

Vierailija
52/53 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hödu "privatskolan" trots att du sku veta hu myki man talar svenska i Oulu! Herätys

Vierailija
53/53 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhtään meno parantunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän