Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytäänkö sinun kaveripiirissä toisten exiin sekaantuminen tai toisen miehen vieminen?

NeitiMietteliaana
04.11.2021 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0cb6b098-7333-401e-8d2a-c07d50…

Tuli mieleen tästä uutisesta missä Marttina Aitolehti kertoo, että Sofia varasti hänen miesystävänsä, että hänen kaveripiirissä ei ikinä sellaista hyväksyttäisi, että miten on Sinun kaveripiireissä?

Hyväksytäänkö Sinun kaveripiireissä toisten miehen vieminen, jos rakastuvat vai onko se sanomaton sääntö, että niin ei saa tehdä?

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
05.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaikki miesytäväni ottanut ystävien nykyisistä tai eksistä. Kaikki ei ole asiaa arvostaneet niin ystäviä on myös kadonnut matkan varrella jonkin verran. Mutta kuka tuollaisia ystäviä kaipaakaan? Ne ei ole tosiystäviä, jos eivät toisen onnea ja rakkautta arvosta.

Sinä et tiedä edes mitä "ystävyys" on. Nainen joka makaa ystäviensä miesten kanssa on yleisesti kutsuttu ei niin mairittevilla nimillä ja kaikki hyvin ansaittuja. Voi tulla yksinäinen loppuelämä kun jäät kiinni ja maine leviää. Karma kyllä hoitaa kaltaisesi.

Vierailija
62/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole yhtään kaveria. Outo kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan ja Sofian versiot poikkeavat toisistaan, Sofia sanoi, etteivät he ole olleet ystäviä enää vuosiin. Siinä tapauksessa otsikko voisi olla, että saako ex-ystävän mieheen koskea. Oli miten oli, niin tangoon tarvitaan kaksi. Ei se mies mikään viaton uhri ole.

Vierailija
64/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kysytään onko ok lähteä toisen erän kanssa ulos jne. Jos on niin eteenpäin ja jos ei niin sitten ei. Olemme siis miehiä.

Vierailija
65/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan ja Sofian versiot poikkeavat toisistaan, Sofia sanoi, etteivät he ole olleet ystäviä enää vuosiin. Siinä tapauksessa otsikko voisi olla, että saako ex-ystävän mieheen koskea. Oli miten oli, niin tangoon tarvitaan kaksi. Ei se mies mikään viaton uhri ole.

Martinasta on tullut laskelmoiva vaikutelma, näyttäisi että ratsastaa tällä asialla. En olisi yllättynyt, jos väärentelisi asioita hyötytarkoituksessa just tuohon tyyliin. 

Vierailija
66/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni aina flirttaili silloisen poikaystäväni kanssa ja kun minut jätettiin, niin heti hyppäsi tuon exän sänkyyn. Ei siitä mitään rakkautta tullut, yhden illan juttu vaan, mutta siinä meni sitten se ystävyys.

Vierailija
67/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on niin paljon ihmisiä, että seksin vuoksi ei ole kiinnostusta ystävyyssuhteita alkaa pilaamaan. Ystäviä on paljon vähemmän. Olen sellainen että en katso ystävien miehiä sillä silmällä. Enkä myöskään innostu heidän entisistä kumppaneistaan vaikka minkälaisia olisivat. Sama juttu työkaverien kanssa. Elämässäni ei ole ollut mitään exä-draamoja kun olen "hankkinut" tuttavuuteni uusista ihmisistä. Myöskin työasiat sujuvat työasioina. Vapaa-ajalla samoissa harrastuksissa työkaverimiesten kanssa säilyy myös kiva meininki, kun ei ole ollut mitään ihmissuhdehässäkkää sekoittamassa. Voi keskittyä olennaiseen.

Kukin tyylillään. Toiset sekoittavat seksin kaikkeen ja uhraavat ystävyyden tai kaveruuden jännityksen ja uutuudenviehätyksen vuoksi, heillä elämässä sitä ongelmaa sitten riittääkin ja todennäköisesti arvostuksesta ja luottamuksesta taas vähemmän pääsevät nauttimaan.

Vierailija
68/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaveriporukassa hyväksytään, että jos tulee ero niin, mahdollisesti mies erittäin kivuliaasti jättää, niin mua olisi ok että hyvä ystävä seuraavana päivänä alkaa panna tämän kanssa ja seurustella? En vaan osaa hyväksyä tuollaista.

Vierailija
69/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään hyväksytä. Mutta minkäs teet, jos niin käy.

Vierailija
70/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ystäväni aina flirttaili silloisen poikaystäväni kanssa ja kun minut jätettiin, niin heti hyppäsi tuon exän sänkyyn. Ei siitä mitään rakkautta tullut, yhden illan juttu vaan, mutta siinä meni sitten se ystävyys.

Miksi et puuttunut ystävän flirttailuun aikaisemmin? En yritä syyllistää vaan ihmettelen, että miten hyväksyit tuollaista käytöstä ystävältäsi?

Vierailija
71/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, PISTE!

Vierailija
72/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla keskusteltu aiheesta. Eikä toisaalta vielä koskaan ole käynyt niin, että joku olisi ollut kiinnostunut kaverinsa kumppanista. Taitaa olla enemmän pikkukaupunkien juttuja nämä - jotenkin tuntuu, että isommissa kaupungeissa porukkaa on niin paljon, että ihmiset etsivät oikeasti sopivaa, ja harvemmin kaksi kaverusta haluaa juuri samantyyppisiä miehiä/naisia, saati että tämä ihastuksen kohde kiinnostuisi vuorotellen kummastakin kaverista. Jossain pikkukylissä ehkä, kun ikäluokka on pieni, kierrätetään vuorotellen niitä harvoja ihmisiä, kun muitakaan vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
73/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kotoisin pienestä kaupungista, jossa kaikki tuntee kaikki. Jos kukaan ei saisi olla kenenkään exän kanssa, niin kylä olis täynnä yksinäisiä ihmisiä.

Vierailija
74/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, noh, Stefu oli jo vietävisää että turhaan Marttina Sofiaa syyttää. Jos kaveri "veisi" multa miehen en kyllä itkisi iltalehtiin asiasta vaan jatkaisin omaa elämääni.

Yleensähän sen pitäisi olla sanomattakin selvää että kaverin puolisoon ei kajota edes siinä vaiheessa kun sen kaverin puoliso itse lirkuttelee mutta nämä nyt teki toisin ja niin tekee taviksetkin, ei siinä mitään uutta ole.

Vierailija
75/90 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefu rakastui Sofiaan ja Maran kanssa olis jääny suhde ajat sitten ilman lasta

Vierailija
76/90 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä niitä, joista on ok jos mies jättää ja heti seuraavana päivänä kulkee käsikädessä hyvän ystäväsi kanssa.

Kyllä jokainen joka ei ole naiivi niin tajuaa että se niiden juttu oli jo aikaisemmin alkanut, kun vielä oli miehen kanssa yhdessä. Mies on pettänyt ystävän kanssa selän takana.

Kerran on näin käynyt ja 'ystävä' ihmetteli kun kaveriporukassa ei enää haluttu olla hänen kanssaan tekemisissä. Ihan pokkana selitteli, että muka sattumaa että alkoivat seuraavana päivänä seurustella, kun mies oli jättänyt. Juupajuu.

Olen ihmetellyt näissä ketjuissa aina tätä: mikä on se tarkka eropäivä, ja mikä olisi sitten se "seuraava päivä". Mutta ei sillä ole väliä.

En haluaisi että exäni alkaisi seurustella "seuraavana päivänä" erosta (mikä se sitten lieneekin), mutta ei tarvitse odotella vuosiakaan. Kun itse erosin edellisestä kihlatusta, olin parin vuoden päästä jo uusissa kihloissa ja siitä pian raskaana. Mut toki ymmärrän, etteivät kaikki ole niin nopeita liikkeissään.

Vierailija
77/90 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaikki miesytäväni ottanut ystävien nykyisistä tai eksistä. Kaikki ei ole asiaa arvostaneet niin ystäviä on myös kadonnut matkan varrella jonkin verran. Mutta kuka tuollaisia ystäviä kaipaakaan? Ne ei ole tosiystäviä, jos eivät toisen onnea ja rakkautta arvosta.

Sinä et tiedä edes mitä "ystävyys" on. Nainen joka makaa ystäviensä miesten kanssa on yleisesti kutsuttu ei niin mairittevilla nimillä ja kaikki hyvin ansaittuja. Voi tulla yksinäinen loppuelämä kun jäät kiinni ja maine leviää. Karma kyllä hoitaa kaltaisesi.

Ei hoida. Minulle kävi noin, ja tässä kohta 30 vuotta odoteltu mutta niin sillä vaan on alkuperäinen perhe, toimeentulo, sama mies ja terveyttä. Ilkeät porskuttaa siinä kuin kiltitkin.

Vierailija
78/90 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on niin paljon ihmisiä, että seksin vuoksi ei ole kiinnostusta ystävyyssuhteita alkaa pilaamaan. Ystäviä on paljon vähemmän. Olen sellainen että en katso ystävien miehiä sillä silmällä. Enkä myöskään innostu heidän entisistä kumppaneistaan vaikka minkälaisia olisivat. Sama juttu työkaverien kanssa. Elämässäni ei ole ollut mitään exä-draamoja kun olen "hankkinut" tuttavuuteni uusista ihmisistä. Myöskin työasiat sujuvat työasioina. Vapaa-ajalla samoissa harrastuksissa työkaverimiesten kanssa säilyy myös kiva meininki, kun ei ole ollut mitään ihmissuhdehässäkkää sekoittamassa. Voi keskittyä olennaiseen.

Kukin tyylillään. Toiset sekoittavat seksin kaikkeen ja uhraavat ystävyyden tai kaveruuden jännityksen ja uutuudenviehätyksen vuoksi, heillä elämässä sitä ongelmaa sitten riittääkin ja todennäköisesti arvostuksesta ja luottamuksesta taas vähemmän pääsevät nauttimaan.

Joo, työ työnä ja naapurit naapureina. Jotkut opiskelijat nyt asia erikseen, mutta jos aikuisista puhutaan niin luulisi sitä seuraa löytyvän muualta kuin työn kautta tai harrastuksista. Nykyään ainakin kun on deittipalvelut olemassa.

Vierailija
79/90 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla keskusteltu aiheesta. Eikä toisaalta vielä koskaan ole käynyt niin, että joku olisi ollut kiinnostunut kaverinsa kumppanista. Taitaa olla enemmän pikkukaupunkien juttuja nämä - jotenkin tuntuu, että isommissa kaupungeissa porukkaa on niin paljon, että ihmiset etsivät oikeasti sopivaa, ja harvemmin kaksi kaverusta haluaa juuri samantyyppisiä miehiä/naisia, saati että tämä ihastuksen kohde kiinnostuisi vuorotellen kummastakin kaverista. Jossain pikkukylissä ehkä, kun ikäluokka on pieni, kierrätetään vuorotellen niitä harvoja ihmisiä, kun muitakaan vaihtoehtoja ei ole.

Niinhän sitä luulisi, mutta olen usein todistanut kuinka mimmit pyörivät samojen (huippu?)tyyppien ympärillä tyrkyttämässä itseään. Ja tyyliin kaveri tyrkyttää puhelinnumeroa tyypille josta tietää ystävänsä olevan kiinnostunut. Kaikki tuntuvat kiinnostuvan aina samoista miehistä, ja jos ne eroaa, heti on naisia pyörimässä ympärillä.

Vierailija
80/90 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut todella monen ystävän miehen kanssa. Siitä saa kivat kiksit. Vielä en ole kiinni jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi