Hyväksytäänkö sinun kaveripiirissä toisten exiin sekaantuminen tai toisen miehen vieminen?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0cb6b098-7333-401e-8d2a-c07d50…
Tuli mieleen tästä uutisesta missä Marttina Aitolehti kertoo, että Sofia varasti hänen miesystävänsä, että hänen kaveripiirissä ei ikinä sellaista hyväksyttäisi, että miten on Sinun kaveripiireissä?
Hyväksytäänkö Sinun kaveripiireissä toisten miehen vieminen, jos rakastuvat vai onko se sanomaton sääntö, että niin ei saa tehdä?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäiden ihmisten sääntöjä tuollaiset. Kuka minä olisin eksäni onnen tiellä seisomaan? Tai ehkä he eivät vaan käsittele erojaan loppuun asti. Hmm.
Olet siis sitä mieltä, että ystäväsi saavat mielihyvin viedä miehesi? Miksi sitten edes olet hänen kanssaan, jos noin vähän välität?
No voi kananvittu, jos se mies ihastuu minuun niin minkäs minä sille voin. Testaan ja jos on hyvä niin otan. Kaltaisesi valas jää lehdelle soittelemaan.
🖕😂
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kaikki miesytäväni ottanut ystävien nykyisistä tai eksistä. Kaikki ei ole asiaa arvostaneet niin ystäviä on myös kadonnut matkan varrella jonkin verran. Mutta kuka tuollaisia ystäviä kaipaakaan? Ne ei ole tosiystäviä, jos eivät toisen onnea ja rakkautta arvosta.
Et tiedä edes mitä "ystävyys" on, jos kaverien seläntakana petät heidän miesten kanssa ja sitten alat seurustella.
Me kierrätettiin 5 naisen tyttöporukassa kaikki miehet. Ei tullut riitoja, kun se mies oli jo exä. Kuka nyt exänsä enää takaisin ottaisi?
Ei ole kokemusta moisesta, mutta mietinpä vaan, että jos jollekin on ihan ok alkaa heilastelemaan ystävänsä exän kanssa, niin onko jotain vispilänkauppaa ollut jo ennen eroa? Aika karmivaa, että ystävä tulee vaikka kylään ja mielenkiinto pyörii kumppanissani.
Kysyikö Enbuske Martinalta että mites sen oman moraalisi kanssa?
Entiset on entisiä, ei minulle kuulu mitenkään, jos kaksi eronnutta löytää toisensa, vaikka kuinka olisi kaveriporukan osapuolia. Eikä silläkään oikein voi mitään, jos kaksi vielä suhteessa olevaa vain sattuisivat palavasti rakastumaan, edelleen sen kaveriporukan sisällä, mutta toisten selkien takana ei passaa ruveta touhuilemaan, edelliset suhteet täytyy hoitaa pois toista kunnioittaen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kokemusta moisesta, mutta mietinpä vaan, että jos jollekin on ihan ok alkaa heilastelemaan ystävänsä exän kanssa, niin onko jotain vispilänkauppaa ollut jo ennen eroa? Aika karmivaa, että ystävä tulee vaikka kylään ja mielenkiinto pyörii kumppanissani.
Ei välttämättä. Monille varattu mies on ihan ehdoton ei, vaikka olisi minkälainen hottis. Mun kaverilla on ollut mies joka oli täysin mun miestyyppiä, mutta ei olisi tullut mieleenkään alkaa yrittämään. Ei sillä että mulla olisi mitään mahdollisuuksia ollutkaan, mutta vaikka olisikin, ei kiitos. Varattu mies ei vaan kiinnosta siinä mielessä.
Itse kyllä kuulun naistyyppiin, joka kiertää myös kavereiden eksät kaukaa. Eli eron jälkeenkään en olisi tuohon mieheen kajonnut, vaikka mahdollisuus olisi tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tälläisiäkin "ystävättäriä" on tullut vastaan kaksi minun elämän aikana, nuorempana kun olin vielä naiivi kuten nuoret yleensä. Luonnollisesti sanoen eivät ole enää elämässäni tai minun ystävien elämässä. Ovat varmaan jotain kiksien hakijoita, jotka hakevat kiksejä siitä, että makaavat "ystävien" miesten kanssa salaa. Tälläisiin ihmisiin ei voi luottaa eikä kannata antaa toista mahdollisuutta. Toistavat tekonsa varmasti heti tilaisuuden tullen. Voi olla aika yksinäinen loppuelämä kun maine leviää. Karma hoitaa.
Ystäväni on naimisissa exäni kanssa ja olemme keskenämme tekemisissä. Toki olisi eri asia jos heidän suhde olisi alkanut jo silloin kun olimme vielä yhdessä mutta alkoi vasta eromme jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Monille varattu mies on ihan ehdoton ei, vaikka olisi minkälainen hottis. Mun kaverilla on ollut mies joka oli täysin mun miestyyppiä, mutta ei olisi tullut mieleenkään alkaa yrittämään. Ei sillä että mulla olisi mitään mahdollisuuksia ollutkaan, mutta vaikka olisikin, ei kiitos. Varattu mies ei vaan kiinnosta siinä mielessä.
Itse kyllä kuulun naistyyppiin, joka kiertää myös kavereiden eksät kaukaa. Eli eron jälkeenkään en olisi tuohon mieheen kajonnut, vaikka mahdollisuus olisi tullutkin.
Kyllä minäkin voin rehellisesti sanoa, että ystäväni mies on aivan upea. Ja olen todella onnellinen ystäväni puolesta, että hänellä on tuollainen kultakimpale (sellainen hän on itsekin), mutta eipä kyllä tule kuuna päivänä mieleen, että iskisin kynteni häneen.
Tämä on ihan eri juttu, kuin se, että joku ihan oikeasti haluaa ystävän kumppanilta jotain ja tilaisuuden tullen vikittelee itselleen. Aika törkeää ystävää kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin voin rehellisesti sanoa, että ystäväni mies on aivan upea. Ja olen todella onnellinen ystäväni puolesta, että hänellä on tuollainen kultakimpale (sellainen hän on itsekin), mutta eipä kyllä tule kuuna päivänä mieleen, että iskisin kynteni häneen.
Tämä on ihan eri juttu, kuin se, että joku ihan oikeasti haluaa ystävän kumppanilta jotain ja tilaisuuden tullen vikittelee itselleen. Aika törkeää ystävää kohtaan.
Onko tuo mies sellainen josta olisit ollut enemmänkin kiinnostunut, jos ystäväsi ei olisi ollut hänen kanssaan? Tuossa minun tapauksessani se mies oli just sellainen. Tosi harva mies on mun tyyppiä ja tuo mies oli. Mutta koska kaverini ehti ensin, ei enää tässä elämässä, vaikka ovatkin jo aikoja sitten eronneet ja vaikka mahdollisuus vielä joskus tulisi.
Se saako kaverin exään koskea riippuu täysin tilanteesta. Minusta esimerkiksi siinä vaiheessa jos ero on tuore ja kipeä on yksinkertaisesti ala-arvoista sekaantua ystävän entiseen. Sitten taas jos on vuosia kulunut ja kaikki osapuolet jo päässeet eteenpäin on tilanne eri. Jos minun ystäväni alkaisi suhteen aikana vikitellä miestäni olisi hyvin äkkiä entinen ystävä. Jos taas mieheni olisi vietävissä niin saisi mennäkin, saisivat lähteä elämästäni molemmat, sekä ystävä että mies. Kysymys ei ole toisen omistamisesta. Kysymys on toisen kunnioituksesta.
Onhan se mukavampaa kun eksät pysyy ystäväpiirissä.
Ex on ex ja ihan saa valita uuden kumppaninsa. Jos se häiritsee, ei ole omassa päässään käsitellyt eroa vielä loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo mies sellainen josta olisit ollut enemmänkin kiinnostunut, jos ystäväsi ei olisi ollut hänen kanssaan? Tuossa minun tapauksessani se mies oli just sellainen. Tosi harva mies on mun tyyppiä ja tuo mies oli. Mutta koska kaverini ehti ensin, ei enää tässä elämässä, vaikka ovatkin jo aikoja sitten eronneet ja vaikka mahdollisuus vielä joskus tulisi.
Mahdollisesti. Tosin minua miellytti etenkin hänen tapansa kohdella ystävääni. Oikea herrasmies. Aina ystävällinen ja kohtelias. Nyt heillä on vauva ja hän ainakin minun silmääni vaikuttaa oikein malli-isältä.
Kaksi exääni ja nykyinen mies olivat ennen ystävieni miehiä, mutta en koe syyllisyyttä että aloitin suhteet kaikkien kanssa kun he olivat vielä ystävieni kanssa, sillä kukaan ei voi valita keneen rakastuu.
Tottakai aiheellinen aihe keskustella mutta kyseissä tapauksessa, josta aloitus on tehty, ei ollut mistään normaalista rakastumisesta vaan siitä että golddigger tarvitsi uuden elättäjän edellisen jouduttua vankilaan ja sitten siinä oli sopivasti tarjolla eräs perheenisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On Martinalla pokkaa, kun vielä väkivaltarikoksesta tuomion saatuaan on varaa väkivaltansa kohdetta haukkua julkisuudessa.
Ja odottelee vielä anteeksipyyntöä, huhhuh.
Odottihan hän pahoittelua myös poliisilta, jotka oli pysäyttäneet hänet kun oli kaahannut lapset kyydissä kännissä 🤣
Sitten oli samasta asiasta Stefua julkisesta torunut, joidenkin kaksinaismoralismi 🙈
Tulit sitten tännekin valehtelemaan ja oikein boldatusti. Ei ole kaahannut lapset kyydissä kännissä.
Ihan vaan sivusta:
Miten se kaverin mies viedään? Eiköhän se mies itse ihan vapaaehtoisesti mene?
Säkki päähän ja työstetään? Aseella uhaten? Miten?
Jos se äijä on valmis menemään, ei ole pitämisen arvoinen. Mitä sellaisen perään itkemään.
No jos mies on semmonen dummy joka vaan otetaan ja viedään, niin saa viedä.