Seksi takaa päin
Mies ehdottaa tuota aika usein, mutta mulle ei tule siinä mitään tuntumaa. Ehkä ei aina tarvii tullakaan tai sitten en vaan osaa jotain. Tarvitsen orgasmiin sitä, että yhdynnän aikana klitorikseenkin tulee jotain painetta ja takaa päin ei todellakaan sitä tule. Miten teillä toisilla? Vai onko kyse anatomisista eroista vai mistä.
Kommentit (26)
Mulla tuntuu kaikenlaiset takaapäin-asennot kaikista parhailta. Kontillani, mahallani, lusikassa, seisomassa. Penis hieroo aivan ihanasti juuri oikeita paikkoja liikkuessaan. Kai siinä on fysiologisia eroja naisilla.
Räjähtävimmät orgasmit saan kun mieheni oikeen juntaa takaapäin syvälle. Kalu osuu kohdunsuuhun, silmissä sätii ja orgasmi tulee monta kertaa tässä asennossa, ihanaa. N 41.
Vaimoni ei ole koskaan saanut takaapäin. Ei osu klittaan ja eikä ilmeisesti oikein mihinkään muuallekaan sopivaan paikkaan ja ahistanut muutenkin.. Lähinnä ollut minua varten, jos en ole muuten tullut. Takaa tulen nopeasti kun tekee niin pirun hyvää. Siksi enimmät naitu vaimon mukaan edestä, vaimo päälle tai sylissä, missä hän on saanut takuuvarmasti orgasmeja yhdynnöissä. Meille ollut itsestään selvää, että menty sen mukaan miten vaimo saanut parhaiten ja mikä hänellä tuntunut parhaimmalta. Itsellä tuntunut aina hyvältä, oli asento mikä tahansa ja varsinkin yhdyntäorgasmit missä pillu on lypsänyt kaluni tyhjäksi. Joten tottakai vaimon orgasmit yhdynnöissä olleet ykkösvaihtoehtoina.
Takaapäin on parasta.Ainoa ongelma mulle on mahdolliset pukamat tai persekarvat.Ne riittää siihen että ei pala nalli.
Kyllä takaapäin on muutakin kuin omankäden oikeus käytettävissä klitalle. Miehen kädet ovat kovin vapaana - oma suosikki on yksi käsi klitalla ja toinen rinnoilla - tekee gutaa... molemmille
M54