Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko rinnat olla suurempia kuin D-kupit ?

Vierailija
16.06.2010 |

Kaverini kanssa ollaan väitelty rintojen koosta. En oo ikinä nähnyt isompia rintoja, kuin D-kupit. Kaverini sanoo seurustelleen E-kupit omaavan naisen kaa...Turhaa isottelua vaan..sano mun sanoneen...

t. Mace

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi kuppikoo pelkästään kerro mitään rintojen koosta. Mun 65F koko on plajon pienempi kuin kaverin 85B, koska ympärysmitta on pieni.

Vierailija
2/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo 65 f ja ihan hyvin sopii miehen käteen koko tissi. On kyllä isot kädetkin. Vastaa ehkä jotain 75c:tä. Näytän vaatteet päällä tosi sirolta ja pienipoviseltakin. Tiukassa paidassa tissit erottuu paremmin suhteessa kapeaan vyötäröön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 65K, revi siitä.

Vierailija
4/35 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 80 D on minulle liian pieni nyt, kun imetän.

Vierailija
6/35 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siinä kuppi koolla tekee mun vaimo ei piä rintsikoita ei tiietä kuppia mut tuskin niin isoja kuppeja on,kaks lastiikka kasii tarvis jos ne hirttää kiinni,on ihanat tisut.

Vierailija
7/35 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot laittanu silikoonit,kyllä sen näkee mitkä tisut vartaloon kuuluu,elä vanhaa tissi maakaria yritä hämätä,oon laittanu lehmillekki liivejä,jos et sitä tiiä nekin tarvii?

Vierailija
8/35 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ne komeet rinnat jo onkos nännipiha suuri nam

Vierailija
9/35 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat harvoin vanhempana enää kauniit.

Vierailija
10/35 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Itelläni on E-F kuppi (liivin mallista riippuen). Useinmiten suuret rinnat on pulleilla tytöillä. Hoikilla suuremmat kuin C on äärimmäisen harvinaiset (paitsi tietty jos on silikonit). Eli jos tykkää isoista tisseistä, kannattaa katsella pulleampia tyttöjä.

Vierailija
12/35 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/35 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla. Itelläni on E-F kuppi (liivin mallista riippuen). Useinmiten suuret rinnat on pulleilla tytöillä. Hoikilla suuremmat kuin C on äärimmäisen harvinaiset (paitsi tietty jos on silikonit). Eli jos tykkää isoista tisseistä, kannattaa katsella pulleampia tyttöjä.

mun emäntä on poikkeustapaus. Hoikka pieni ihminen ja D75-liivit. Nekin ovat näyttäneet vähän ahtailta koko ajan ja nyt varsinkin, kun on 1. kertaa raskaana.

Vierailija
14/35 |
20.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tota aloittajaa..

joo, eli ympärysmitalla on myös erittäin paljon tekemistä asian kanssa, sepä tulikin tuolla aiemmin esille.

Itse 70h. Aiemmin 75g, joka on siis rinnakkaiskoko nykyiselle.

Vierailija
15/35 |
21.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla, just tosi mahtavat. ole ylpeä niistä

Vierailija
16/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

c:tä suuremmat rinnat ei ole ikinä kauniit, järkyt riippurinnat, läskiä täynnä... Kiinteä b rinta on ehdottomasti paras

Vierailija
17/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on utareet, eikä tissit, YÄK... Verisuonet näkyy, eikä ole kiinteät...

Vierailija
18/35 |
22.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo naisen yleisestä rotevuudesta. Eli 80 on väkisinkin jo pidempi ja raamikkaampi nainen. Kuppikoko siihen päälle on suuntaa antava sitten itse tissien koosta. Periaatteessa on rinnakkaiskokoja, mutta tietysti A on aina pieni, B ja C suurinpiirtein keskikokoiset ja D alkaa olla suurehko. Mitä pienempi ympärysmitta, sitä pienemmät ovat luultavasti myös rinnat kuppikoosta huolimatta. Eli kyse on suhteellisista mitoista. Itselläni oli suht. terhakat tissit ennen lapsia kokoa 65 DD (mikä vastaa suurinpiirtein rinnakkaiskokoja 70 D tai 75 C). Nyt ovat kuppikoon pienemmät eli 65D, mikä on minusta juuri passeli, pitkistä imetyksistä huolimatta eivät roikukaan juuri ollenkaan ja urheilukin on helpompaa. Isot rinnat saivat minut nuorena näyttämään tukevammalta kuin olinkaan.

Vierailija
19/35 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on H. Mutta mieluummin ottaisin kiinteän C:n.

Vierailija
20/35 |
16.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

F, G ja H-kupin liivejä tehdään vain hyllyn täytteeksi. Ei niitä kukaan osta eikä tarvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi