Missä asennossa harrastit viimeksi seksiä?
Niimpä, eli missä asennossa harrastit viimeksi seksiä?
Itse lähetyssaarnajaa keittiön pöydällä :)
Kommentit (14)
69, ratsastus etu ja takaperin + kyykkyratsastus takaperin, rintojen väliin ja lähetyssaarnaaja.
Käsillä seisten vasemman jalan varpaat suussa, oikea jalka nilkkaa myöten perseessä.
Takaapäin nainen polviensa ja käsiensä varassa sängyllä. Samanaikaisesti nain häntä peräaukkoon dildolla ja toisella kädellä annoin piiskaa. Nainen sai mahtavia orgasmeja ja niin sain lopulta minäkin.
Riippukeinussa sylityksin. Voin suositella. Yksi parhaista panoistani ikinä.
Eli olin puoliksi selälläni, vähän miehen puoleen kääntyneenä, mies mun oikealla puolella. Mun oike jalka oli miehen olkapäällä ja miehen jalat mun vasemman jalan vieressä ja ympäri. Vaikea selittää, mutta tää on meidän lemppari"pikaseksi"asento, mies pääsee syvällä ja pystyy samalla helposti hyväillä klitorista.
Eilen alkuillasta yläkerran partsilla oli vaimo laittamassa kesäisessä mekossa pyykkejä kuivumaan. Lapset oli ulkona ja helmat lepatti kutsuvasti tuulessa.
Takaapäin tiukka ote ja hetken suutelua niskaan ja korviin, samalla riisuin pikkuhousut ja kokeilin kosteuden... Ihana kesäpano! Jatkettiin tosin illalla makkarissa samoissa merkeissä!
suuseksiä mahallaan ja selällään. Sitten lähetyssaarnaajassa ensin pimppaan ja sitten anaaliin.
Huippuorgasmit
Sängyssä, ensi vaimolle suuseksiä ja sitten lähetyssaarnaaja, jalat kunnolle levitettynä ja kunnon paukutus niin että lätisee...
Takaapäin lattialla.