Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppisellä vanhallapiialla elämä ohi.

Vierailija
16.01.2015 |

Tunnen erään nelikymppisen vanhanpiian. Hän ei ole koskaan edes seurustellut, ei koskaan kokenut avioliiton onnea eikä äitiyden ihanuutta. On niin surullista, että hänen elämänsä on ohi; kohta hän ei enää voi saada lapsia, eikä hänestä jää jäljelle ketään. Tiedän, kuinka hänen vanha äitinsäkin suree sitä asiaa; tyttärestä ei ollut jatkamaan sukua.

Hän on akateemisesti sivistynyt, hyvin toimeentuleva ja käyttää kaiken aikansa erilaisiin urheilu- ym harrastuksiin sekä matkailuun maailmalla. Nyt hän harrastaa kuntosalia, hiihtoa ja hölkkäämistä, mutta nuorempana hän oli aktiivisesti mukana joukkuelajeissa. Siksi kysyinkin häneltä kerran, onko hän lesbo. Hän nauroi ja sanoi ettei ole ja että eivät kaikki joukkuelajeja harrastavat naiset ole lesboja, vaikka moni onkin.

Ulkonäkö on ihan kohtalainen, ei hän mikään ruma ole, jos ei huippukauniskaan, talous on kunnossa ja rahaa on, on koulutus ja hyvä työ, mutta jostain syystä hän ei vain ole saanut miestä. Olen niin surullinen hänen puolestaan. Jotain on jäänyt puuttumaan. Elämä on eletty turhaan.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:57"]

Minä olen tuollainen samanlainen. En ole koskaan halunnut miestä enkä lapsia, enkä edelleen halua, olen 40 v. Olen introvertti erakko luonne, en haluaisi koskaan asua taloudessa jossa on muita ihmisiä. 

Minulla on hyvä ammatti ja työpaikka, rahasta ei ole pulaa. Tosin olen niin koti-ihminen, että en minä juuri esim. matkustele tai harrasta, nautin vaan kotiarjesta koirieni kanssa pääasiassa. Mutta hyvin tyytyväinen olen elämääni enkä kaipaa siihen mitään lisää. 

"Elämä on eletty turhaan."

Turhaan? Tämä viittaa siihen että sinusta elämällä on jokin erityinen tarkoitus joka pitäisi täyttää, ilmeisesti kirjoituksestasi päätellen miehen löytäminen ja lisääntyminen? Itse en usko että elämällä on mitään tarkoitusta, vaan se vain on. Jokainen saa täällä elää niin kuin haluaa eikä kenenkään elämä ole turha. 

[/quote]

Naisen elämän korkein päämäärä on löytää hyvä mies, päästä naimisiin ja hankkia lapsia. Mikä sen ihanampaa kuin katsoa pienten jalkojen piiperrystä parketilla ja tajuta, että elämäni jatkuu jälkeläisissäni? Ap.

Vierailija
62/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
64/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:57"]

Minä olen tuollainen samanlainen. En ole koskaan halunnut miestä enkä lapsia, enkä edelleen halua, olen 40 v. Olen introvertti erakko luonne, en haluaisi koskaan asua taloudessa jossa on muita ihmisiä. 

Minulla on hyvä ammatti ja työpaikka, rahasta ei ole pulaa. Tosin olen niin koti-ihminen, että en minä juuri esim. matkustele tai harrasta, nautin vaan kotiarjesta koirieni kanssa pääasiassa. Mutta hyvin tyytyväinen olen elämääni enkä kaipaa siihen mitään lisää. 

Turhaan? Tämä viittaa siihen että sinusta elämällä on jokin erityinen tarkoitus joka pitäisi täyttää, ilmeisesti kirjoituksestasi päätellen miehen löytäminen ja lisääntyminen? Itse en usko että elämällä on mitään tarkoitusta, vaan se vain on. Jokainen saa täällä elää niin kuin haluaa eikä kenenkään elämä ole turha. 

[/quote]

Naisen elämän korkein päämäärä on löytää hyvä mies, päästä naimisiin ja hankkia lapsia. Mikä sen ihanampaa kuin katsoa pienten jalkojen piiperrystä parketilla ja tajuta, että elämäni jatkuu jälkeläisissäni? Ap.
[/quote]

Vitsi vitsi... xD

Vierailija
65/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:12"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:57"] Minä olen tuollainen samanlainen. En ole koskaan halunnut miestä enkä lapsia, enkä edelleen halua, olen 40 v. Olen introvertti erakko luonne, en haluaisi koskaan asua taloudessa jossa on muita ihmisiä.  Minulla on hyvä ammatti ja työpaikka, rahasta ei ole pulaa. Tosin olen niin koti-ihminen, että en minä juuri esim. matkustele tai harrasta, nautin vaan kotiarjesta koirieni kanssa pääasiassa. Mutta hyvin tyytyväinen olen elämääni enkä kaipaa siihen mitään lisää.  "Elämä on eletty turhaan." Turhaan? Tämä viittaa siihen että sinusta elämällä on jokin erityinen tarkoitus joka pitäisi täyttää, ilmeisesti kirjoituksestasi päätellen miehen löytäminen ja lisääntyminen? Itse en usko että elämällä on mitään tarkoitusta, vaan se vain on. Jokainen saa täällä elää niin kuin haluaa eikä kenenkään elämä ole turha.  [/quote] Naisen elämän korkein päämäärä on löytää hyvä mies, päästä naimisiin ja hankkia lapsia. Mikä sen ihanampaa kuin katsoa pienten jalkojen piiperrystä parketilla ja tajuta, että elämäni jatkuu jälkeläisissäni? Ap. [/quote] Vitsi vitsi... xD

[/quote]

Itseasiassa unohtui vielä, että naisen päämääränä on myös pitää itsensä kunnossa ja kauniina miestä varten ja ei edes tarvitse mainita kodin puhtautta ja ravitsevaa ruokaa. Kotirouvuus kunniaan!

Vierailija
66/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:09"]

[/quote]

Mä en ole muuten ikinä tajunnut tuota "elämäni jatkuu jälkeläisissäni" juttua. Minusta minun elämäni jatkuminen tarkoittaisi nimenomaan minun tietoisuuteni ja koetun identiteettini jatkumista, ja sehän ei jälkeläisten kautta jatku mitenkään. Ei minua ollenkaan kiinnosta jatkuminen siinä mielessä  että jotkut minun geenini siirtyvät tuleville sukupolville. Ja puhtaan aineellisessa mielessä sitä jatkuu joka tapauksessa, jos ei lasten kautta, niin sitä kautta, kun ruumiin maatuessa sen ainesosat palaavat luonnon kiertokulkuun ja osaksi muita olentoja tai asioita tai esineitä.

Vierailija
67/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:57"]

[/quote]

[/quote]Niin sinun mielestä, ei meidän muiden.

Vierailija
68/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, eikö miehesi huomioi sinua tarpeeksi vai mikä on? Kerro vaan meille oikea syy mikä sinua harmittaa elämässäsi. Me kuuntelemme.

Vierailija
69/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te lankeatte kerta kerran perään näihin päivänselviin rölleihin? Tässäkin oli kaikki kliseet mukana, joilla saadaan velat ja "itsenäiset" naiset vaahtoamaan.

Vierailija
70/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kuvaus naiselta kuulostaa erittäin hyvältä, kun ei lapsiakaan ole, eikä niitä halua. Taitaa olla vain todella nirso tapaus, että esim. minulla tai todella harvalla miehellä yleensäkään olisi mitään tsänssejä...

Vierailija
71/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:53"]

Minun kaverilla on ihan sama tilanne. Olen yrittänyt tsempata häntä, että miettisi niitä elämänsä hyviä puolia mitä kaikkea voi vapaana tehdä (toisin kuin minä jolla on pienet ja isommat lapset). Mutta ei...kova kaipuu omaan rakkaaseen ja perheeseen on. Se on vaan tosi vaikea löytää enää kumppania kun melkein kaikki samanikäiset on jo varattuja tai eronneita lapsellisia. Eikä ole hirveä hinku alkaa uusperheen äidiksi heti. Lisäksi on jo nähnyt niin paljon miehiä jotka haluaa tämän sinkun kanssa pettää vaimojaan että luottamus sitä kautta rehellisiin miehiin on mennyt. Vaikea yhtälö...

ap:n kaverista en tiedä...jos hän on onnellinen tuolla elämäntyylillä niin miksi sitä surkuttelemaan?

[/quote]

Tämä on totta. Nelikymppisen sinkun on todella vaikeaa löytää hyvää miestä. Suurinosa haluaa pelkkää seksiä/tapailua. Kukaan ei ole halunnut suhdetta! Ystäväni haluaisi myös perheen, niin joko miehillä on jo omia isoja lapsia (eronneita) eivätkä halua enää lapsia. Tai sitten eivät halua lapsia ollenkaan. Deittipalveluista ei ole löytynyt ketään järkevää ja tavallista miestä. Kriteerit hänellä ei ole mitenkään liian korkealla, tässä iässä se vaan on aika mahdoton tehtävä!! Nuorempana pariutuminen on paljon helpompaa ja valikoimaa on enemmän. Ei käy kateeksi....

Vierailija
72/72 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2