Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten jaksatte käydä töissä?

Vierailija
16.01.2015 |

Kertokaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän se on pakko jaksaa.

Vierailija
2/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, kiitos. Herään puoli seitsemän ja syön aamiaisen ja herätän lapset kouluun. Lähden kotoa klo 8 ja tiputan lapset eri kouluihin autolla jos menevät saman aikaan. Ajan töihin 10 minuuttia ja avaan koneen. Teen töitä ja käyn kahvilla ja lounaalla ja juttelen työkaverien kanssa. Ajan kotiin kaupan kautta tai sitten ei tarvitse. Siivoan keittiön ja teen ruokaa, sitten katson DoC Martinin ja juon kahvia jos ei ole minun kimppakyytivuoroni lapsen harrastukseen. Nukkumaan menen klo 23.

Elämä on ihan hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun riittäväsi, pidän kodin järjestyksessä, syön terveellisesti, juon paljon vettå ja ulkoilen. Jaksan töissäkin paremmin.

Vierailija
4/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyesti, helppo duuni, hyvä palkka.

Vierailija
5/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun, ulkoilen, nukun riittävästi, harrastan ja lepään sopivasti, en ryyppää enkä tupakoi, syön terveellisesti ja huolehdin itsestäni ja terveydestäni, joten jaksan kyllä. Toki välillä väsyttää ja kaipaisi lomaa, mutta toisaalta myös pidän työstäni ja tiedän, että olisin työttömänä onneton. Lisäksi tarvitsen elämiseen rahaa, joten jotain sellaista, mistä sitä saa, on pakkokin tehdä.

Vierailija
6/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valinnut työn, josta pidän.

Vierailija
7/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain kilpirauhasen vajaatoimintaani lääkkeet, ihan hienosti. Sitä ennen olinkin 20 vuotta burn outin partaalla, enkä jaksanut edes elää. 

Toisaalta sekin auttaa, kun kotona on mies ja pieniä lapsia. Kun suljen oven perässäni, tiedän, että mulla alkaa kevyt ja selkeäkuvioinen sisätyö, mies sen sijaan elää hullunmyllyssä kotiaskareiden keskellä vailla mitään omia taukoja. 

Totta kai mä jaksan käydä töissä!

Vierailija
8/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:39"]

Nukun riittäväsi, pidän kodin järjestyksessä, syön terveellisesti, juon paljon vettå ja ulkoilen. Jaksan töissäkin paremmin.

[/quote]

Aika heikkoa, että vain tollalailla jaksat. Mä en liiku, syön mitä sattuu ja hyvin jaksan. Olen 42v. 

Vierailija
9/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakkaan enkä käykkään :D Sossusta ja kelasta saa riittävästi rahaa.

Vierailija
10/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki eivät voi olla yhteiskunnan loisia.

Vierailija
11/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:49"]En jaksakkaan enkä käykkään :D Sossusta ja kelasta saa riittävästi rahaa.
[/quote]

Mul ei kestäis pää makaa vaan kotona.. Menis mielenterveys :D miten sä sit teet päivisin? Oon aina ihmetelly miten työttömät saa päivän kulumaan

Vierailija
12/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saikulla suurinmanosan aikaa

Vierailija
13/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksakaan käydä. Odottelen tässä kilpirauhastutkimusten valmstumista, että saisin sairauseläkkeen. Pitäkää peukkuja :)!

Vierailija
14/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ tekee ihmisen onnelliseksi.

Vierailija
15/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:39"]Hyvin, kiitos. Herään puoli seitsemän ja syön aamiaisen ja herätän lapset kouluun. Lähden kotoa klo 8 ja tiputan lapset eri kouluihin autolla jos menevät saman aikaan. Ajan töihin 10 minuuttia ja avaan koneen. Teen töitä ja käyn kahvilla ja lounaalla ja juttelen työkaverien kanssa. Ajan kotiin kaupan kautta tai sitten ei tarvitse. Siivoan keittiön ja teen ruokaa, sitten katson DoC Martinin ja juon kahvia jos ei ole minun kimppakyytivuoroni lapsen harrastukseen. Nukkumaan menen klo 23.

Elämä on ihan hienoa.
[/quote]

tulet hyvin toimeen tuolla unimäärällä? Onnekas. Itse tarvitsen 9-10h unta. Silti uupumus iskee iltapäivällä. Ap

Vierailija
16/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:59"]En oikein jaksakaan käydä. Odottelen tässä kilpirauhastutkimusten valmstumista, että saisin sairauseläkkeen. Pitäkää peukkuja :)!
[/quote]

mitä niistä pitäisilöytyä että eläke tulee?

Vierailija
17/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:49"]En jaksakkaan enkä käykkään :D Sossusta ja kelasta saa riittävästi rahaa.
[/quote]

Mul ei kestäis pää makaa vaan kotona.. Menis mielenterveys :D miten sä sit teet päivisin? Oon aina ihmetelly miten työttömät saa päivän kulumaan
[/quote]

Kummasti se menee koneella istuen ja telkkaria katsoen. Kohta tähän ryntää kommentoimaan joku "työtön" joka (mukamas) viettää laatuaikaa ystävien kanssa, kilpaurheilee ja harrastaa kulttuuria kaikki päivät. Ainoat työttömät, jotka oikeasti tekevät arkisin jotain, ove ne joilla on pieniä lapsia

Vierailija
18/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:39"]Hyvin, kiitos. Herään puoli seitsemän ja syön aamiaisen ja herätän lapset kouluun. Lähden kotoa klo 8 ja tiputan lapset eri kouluihin autolla jos menevät saman aikaan. Ajan töihin 10 minuuttia ja avaan koneen. Teen töitä ja käyn kahvilla ja lounaalla ja juttelen työkaverien kanssa. Ajan kotiin kaupan kautta tai sitten ei tarvitse. Siivoan keittiön ja teen ruokaa, sitten katson DoC Martinin ja juon kahvia jos ei ole minun kimppakyytivuoroni lapsen harrastukseen. Nukkumaan menen klo 23.

Elämä on ihan hienoa.
[/quote]

tulet hyvin toimeen tuolla unimäärällä? Onnekas. Itse tarvitsen 9-10h unta. Silti uupumus iskee iltapäivällä. Ap
[/quote]

Onkohan ruokavaliossasi tai elintavoissasi korjattavaa? Valtaosa aikuisista tulee erittäin hyvin toimeen 8 tunnin yöunilla. Tietenkin poikkeuksiakin on mutta jos et esimerkiksi hiihdä kymmeniä kilometrejä viikossa tms. niin on epätodennäköistä ettet selviäisi 8 tunnin unilla. Syöthän aamupalaa ja kunnon lounaan? Kuorsaatko, nukutko levottomasti, onko nukahtaminen vaikeaa?

Vierailija
19/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:54"][quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 10:49"]En jaksakkaan enkä käykkään :D Sossusta ja kelasta saa riittävästi rahaa. [/quote] Mul ei kestäis pää makaa vaan kotona.. Menis mielenterveys :D miten sä sit teet päivisin? Oon aina ihmetelly miten työttömät saa päivän kulumaan [/quote] Kummasti se menee koneella istuen ja telkkaria katsoen. Kohta tähän ryntää kommentoimaan joku "työtön" joka (mukamas) viettää laatuaikaa ystävien kanssa, kilpaurheilee ja harrastaa kulttuuria kaikki päivät. Ainoat työttömät, jotka oikeasti tekevät arkisin jotain, ove ne joilla on pieniä lapsia

[/quote]

Hulluksi tuolla menolla tulee. Ei se ole ihmiselle hyvää. Ihmisellä pitää olla päämäärää ja unelmia. Unelmia voi toteuttaa yleensä rahalla. Miten elää arkipäivän intohimolla jos ei ole unelmia?

Vierailija
20/23 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka motivoi. Haluan olla itsenäinen ja tietää, ettei talouteni romahda esim. pesukoneen hajoamiseen vaan voin ostaa uuden. Haluan matkustaa, harrastaa minulle rakkaita asioita, joiden välineet maksavat ja pyörittää arkeani ilman rahahuolia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän