Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET ONLY, kenestä julkkiksesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisista kiinnostunut?

N25
04.11.2021 |

Eli muille hetero naisille kysely, että mitä luulet kenestä julkkis naisesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisiinpäin?

Itse uskon, että Angelina Jolie. Hän on mielestäni esteettisesti hyvin kaunis kaikin puolin.

Kommentit (155)

Vierailija
141/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena jo tosi kammottava. Ei tällasta naista ole olemassa.

Vierailija
142/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin tätä keskustelua lukiessani, että mulla ois tosi tiukat vaatimukset ulkonäölle. Sen naisen pitäis nimittäin olla vartalolta sellainen pehmeän muodokas, mutta ei siis ylipainoinen. Ehkä normaalipainon ylärajalla. Isohkot rinnat, mutta ei silikoneja, vaan sellaiset luonnolliset aavistuksen roikkuvat. Ei kuitenkaan myöskään liian isot. Kaunis ja pehmeä lantion kaari, selkeä vyötärö. En tunne kovin paljoa julkkiksia, mutta ehkä joku Scarlett Johansson olisi lähinnä tätä vartalotyyppiä. Tässä kuvassa etenkin: https://addons.opera.com/fi/wallpapers/details/scarlett-johansson-theme…

Kasvoista Scarlett ei kuitenkaan ole niin sytyttävä. Huulet on kyllä upeat. Kasvoista sytyttäisi ehkä sellaiset sielukkaat kiehtovat silmät ja ne täyteläiset huulet, jotka Scarletilla kyllä on. Muuta en osaa sanoa.

Mutta suurin osa tässä ketjussa luetelluista naisista inhottaisi itseä. Esim. tuo Ruby Rose, josta monet tykkää, on minusta liian poikamainen. Myös liian hoikka ajatuksena inhottaa, luisevuus inhottaa, lihaksekkuus inhottaa, paha ylipaino inhottaa. Siis jos ajattelee sitä tilannetta että olisi samassa sängyssä. Ei elämässä muuten tietenkään inhota. Olisin siis naisen suhteen paljon nirsompi kuin miesten suhteen. Mutta varmaan johtuu siitä heteroudesta. Tosin kun tarkemmin miettii, niin en kyllä tykkää luisevista miehistäkään enkä todella ylipainoisista. Lihaksikkuus kuitenkin sopii miehelle, mutta se ei ole välttämättömyys. Ihan normaali vartalo kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Wikmannista

Vierailija
144/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero, vain miehet on hyvännäköisiä.

Vierailija
145/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän niin kuin Teflon Brothers aikanaan lauloi: Terhi Kokkonen, olet ykkönen, ei kelpaa kukaan muu tyttönen…

Tai siis silloin joskus nuorempana Terhi oli musta upein mimmi ikinä missään: kaunis, sielukas ja lahjakas. Se lanteille heilahdellut tukkakkn oli ihan täydellinen.

Sittemmin ei ole yksikään nainen sytyttänyt, vastaan siis Terhi.

Vierailija
146/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saija Palinista

Vierailija
147/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Pääskysääri.

Vierailija
148/155 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago-nainen.

T. Mies

Vierailija
149/155 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla kyllä pienesti naisiin päin, mutta luokittelen itseni heteroksi.

Vastauksina jo tulleita eli Ruby Rose, L-koodin Shane (ainakin teininä) ja Emma Watson/Stone. En yhtään viehäty tyttömäisyydestä.

Vierailija
150/155 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa, koska hän on niin fiksu

Vierailija
151/155 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruse Rose. Netflixissä on yksi kiva vankila sarja missä on paljon nähnyt hänen paljasta pintaa ja tuntuu että hän on ulkonäöllisesti täydellinen. Haastatteluissa myös tullut esille vetävä luonne.

Vierailija
152/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sophie B. Hawkins. Karismaattinen ja vain paranee ikääntyessään.

Vierailija
153/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodie Foster, Jamie Lee Curtis, Adele, Kata Kärkkäinen, Erin Brockovich

Vierailija
154/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen kastelee mun pikkarit. En ole lebakko mutta toivoisin että Sanna nuolisi minua kuin tikkaria.

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_0,y_0,w_5604,h_3152/w_1…

Vierailija
155/155 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Ivalo -sarjan päähenkilöä esittävä nainen. Tai se, joka näytteli siskoa.

Upeita. Mmm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi