NAISET ONLY, kenestä julkkiksesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisista kiinnostunut?
Eli muille hetero naisille kysely, että mitä luulet kenestä julkkis naisesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisiinpäin?
Itse uskon, että Angelina Jolie. Hän on mielestäni esteettisesti hyvin kaunis kaikin puolin.
Kommentit (155)
Itse tajusin tätä keskustelua lukiessani, että mulla ois tosi tiukat vaatimukset ulkonäölle. Sen naisen pitäis nimittäin olla vartalolta sellainen pehmeän muodokas, mutta ei siis ylipainoinen. Ehkä normaalipainon ylärajalla. Isohkot rinnat, mutta ei silikoneja, vaan sellaiset luonnolliset aavistuksen roikkuvat. Ei kuitenkaan myöskään liian isot. Kaunis ja pehmeä lantion kaari, selkeä vyötärö. En tunne kovin paljoa julkkiksia, mutta ehkä joku Scarlett Johansson olisi lähinnä tätä vartalotyyppiä. Tässä kuvassa etenkin: https://addons.opera.com/fi/wallpapers/details/scarlett-johansson-theme…
Kasvoista Scarlett ei kuitenkaan ole niin sytyttävä. Huulet on kyllä upeat. Kasvoista sytyttäisi ehkä sellaiset sielukkaat kiehtovat silmät ja ne täyteläiset huulet, jotka Scarletilla kyllä on. Muuta en osaa sanoa.
Mutta suurin osa tässä ketjussa luetelluista naisista inhottaisi itseä. Esim. tuo Ruby Rose, josta monet tykkää, on minusta liian poikamainen. Myös liian hoikka ajatuksena inhottaa, luisevuus inhottaa, lihaksekkuus inhottaa, paha ylipaino inhottaa. Siis jos ajattelee sitä tilannetta että olisi samassa sängyssä. Ei elämässä muuten tietenkään inhota. Olisin siis naisen suhteen paljon nirsompi kuin miesten suhteen. Mutta varmaan johtuu siitä heteroudesta. Tosin kun tarkemmin miettii, niin en kyllä tykkää luisevista miehistäkään enkä todella ylipainoisista. Lihaksikkuus kuitenkin sopii miehelle, mutta se ei ole välttämättömyys. Ihan normaali vartalo kelpaa.
Olen hetero, vain miehet on hyvännäköisiä.
Vastaan tähän niin kuin Teflon Brothers aikanaan lauloi: Terhi Kokkonen, olet ykkönen, ei kelpaa kukaan muu tyttönen…
Tai siis silloin joskus nuorempana Terhi oli musta upein mimmi ikinä missään: kaunis, sielukas ja lahjakas. Se lanteille heilahdellut tukkakkn oli ihan täydellinen.
Sittemmin ei ole yksikään nainen sytyttänyt, vastaan siis Terhi.
Saatan olla kyllä pienesti naisiin päin, mutta luokittelen itseni heteroksi.
Vastauksina jo tulleita eli Ruby Rose, L-koodin Shane (ainakin teininä) ja Emma Watson/Stone. En yhtään viehäty tyttömäisyydestä.
Maisa Torppa, koska hän on niin fiksu
Ruse Rose. Netflixissä on yksi kiva vankila sarja missä on paljon nähnyt hänen paljasta pintaa ja tuntuu että hän on ulkonäöllisesti täydellinen. Haastatteluissa myös tullut esille vetävä luonne.
Sophie B. Hawkins. Karismaattinen ja vain paranee ikääntyessään.
Jodie Foster, Jamie Lee Curtis, Adele, Kata Kärkkäinen, Erin Brockovich
Tämä nainen kastelee mun pikkarit. En ole lebakko mutta toivoisin että Sanna nuolisi minua kuin tikkaria.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/c_crop,x_0,y_0,w_5604,h_3152/w_1…
Se Ivalo -sarjan päähenkilöä esittävä nainen. Tai se, joka näytteli siskoa.
Upeita. Mmm.
Ajatuksena jo tosi kammottava. Ei tällasta naista ole olemassa.