Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET ONLY, kenestä julkkiksesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisista kiinnostunut?

N25
04.11.2021 |

Eli muille hetero naisille kysely, että mitä luulet kenestä julkkis naisesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisiinpäin?

Itse uskon, että Angelina Jolie. Hän on mielestäni esteettisesti hyvin kaunis kaikin puolin.

Kommentit (155)

Vierailija
61/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Green

Rachel Weisz

Marion Cotillard

Liv Tyler

Lähinnä heissä kyllä viehättää ulkonäkö. Liv Tyler kyllä vaikuttaa tosi herttaiselta ihmiseltä.

Vierailija
62/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephanie Corneliussen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michele Hicks. Häntä katsoessa välillä mietinkin että olenko vain hetero 😅

Vierailija
64/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marion Gotillard 

Eva Green 

Ehdottomasti nämä naiset

Vierailija
65/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruby Rose

Vierailija
66/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michelle Yeoh

Constance Wu

Vierailija
67/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-koodin Shane.

Vierailija
68/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liv Tyler, hän melkein käänsi minut lepsolaiseksi.

Vierailija
69/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva Green

Rachel Weisz

Marion Cotillard

Liv Tyler

Lähinnä heissä kyllä viehättää ulkonäkö. Liv Tyler kyllä vaikuttaa tosi herttaiselta ihmiseltä.

Menipä älytön määrä erilaisia tököttejä naamaan.

Vierailija
70/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös tuo Ruby Rose aiheutti girl crushin. Ihan yllätyin itsekin. On jotenkin niin kaunis, mutta samalla poikamainen. En edes osaa selittää. Heteroksi luokittelen itseni.

Vierailija
71/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös tuo Ruby Rose aiheutti girl crushin. Ihan yllätyin itsekin. On jotenkin niin kaunis, mutta samalla poikamainen. En edes osaa selittää. Heteroksi luokittelen itseni.

En ihmettele yhtään, vaikka heterotkin pitäisivät Rubya kuumana. Eikös hän ole muunsukupuolinen? Tai näin muistelen. Ei edusta perinteistä naiskuvaa.

Vierailija
72/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin varma, että Stephanie Sigman on mun tyyppiä jos olisin..

Vierailija
73/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, vaikka heterotkin pitäisivät Rubya kuumana. Eikös hän ole muunsukupuolinen? Tai näin muistelen. Ei edusta perinteistä naiskuvaa.

Ruby on lesbo. Kertoi uutisissa, että tajusi asian jo nuorena ja on kuulemma erittäin kysyttyä seuraa lesbojen/bi keskuudessa. Taitaa elää aikalailla unelmaansa, kun saa kenet haluaa.

Itselläkin on ihastus Rubyyn, vaikka olen mieltänyt itseni täysin heteroksi. Joko se oletus oli väärä, että olen täysin hetero tai hetero nainenkin voi ihastua naiseen. Ota selvää, mutta eikai sillä väliä, jokainen saa vapaasti olla mitä on.

Vierailija
74/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen suuresti naiskauneutta, mutta seksuaalinen toiminta naisen kanssa kuitenkin jo ajatuksena ällöttää.

Tämä taitaa heteroilla olla aika normaalia. Voi nähdä toisen naisen esteettisesti hyvinkin kauniina, mutta seksi ajatuksena ällöttää (minun kohdalla kertaa potenssin kymmenen vielä kokemukseni takia).

Itse voisin kertoa varoittavan tarinan juuri tästä. Seurustelin espanjalaisen miehen kanssa aikoinaan espanjassa, kun olin 18 vuotias, olimme juoneet hirveät kännit ja hän ehdotti kolmenkimppaa naisen kanssa mitä pidin kauniina. No sitten hirveessä kännissä suostuin siihen, että nuolen häntä.

Olin silloin vielä niin itsevarmuutta vailla ja kaipasin hyväksyntää. Jälkeenpäin on ahdistanut ja yököttänyt paljonkin, se että mun kieli oli jonkin aikaa toisen naisen pyhimmässä, koska olen täysin hetero.

Niistä muistikuvista ei pääse eroon, ei varmaan koskaan. Kaikkea ei kannata toteuttaa edes poikaystävän pyynnöstä, jos on hetero. Toivottavasti tämän päivän nuoret naisenalut on fiksumpia ja joku ehkä oppii tarinastani. Mitään ei kannata tehdä mikä ei täysin varmalta tunnu.

Vierailija
75/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emily Blunt.

Emma Stone.

Vierailija
76/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alica Schmidt. Täydellinen ulkoisesti. Jos naiset kiinnostaisi niin varmasti olisin kiinnostunut.

Vierailija
77/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun otsikko muodostaa syrjivän valtarakenteen. Se syrjii muita sukupuolia kuin naisia. Miksi vain naiset saavat vastata? Ette varmasti edes häpeä.

Vierailija
78/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihla Viitala!!

Vierailija
79/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihailen suuresti naiskauneutta, mutta seksuaalinen toiminta naisen kanssa kuitenkin jo ajatuksena ällöttää.

Tämä taitaa heteroilla olla aika normaalia. Voi nähdä toisen naisen esteettisesti hyvinkin kauniina, mutta seksi ajatuksena ällöttää (minun kohdalla kertaa potenssin kymmenen vielä kokemukseni takia).

Itse voisin kertoa varoittavan tarinan juuri tästä. Seurustelin espanjalaisen miehen kanssa aikoinaan espanjassa, kun olin 18 vuotias, olimme juoneet hirveät kännit ja hän ehdotti kolmenkimppaa naisen kanssa mitä pidin kauniina. No sitten hirveessä kännissä suostuin siihen, että nuolen häntä.

Olin silloin vielä niin itsevarmuutta vailla ja kaipasin hyväksyntää. Jälkeenpäin on ahdistanut ja yököttänyt paljonkin, se että mun kieli oli jonkin aikaa toisen naisen pyhimmässä, koska olen täysin hetero.

Niistä muistikuvista ei pääse eroon, ei varmaan koskaan. Kaikkea ei kannata toteuttaa edes poikaystävän pyynnöstä, jos on hetero. Toivottavasti tämän päivän nuoret naisenalut on fiksumpia ja joku ehkä oppii tarinastani. Mitään ei kannata tehdä mikä ei täysin varmalta tunnu.

Älä ajattele niin negatiivisesti. Nyt tiedät varmuudella että olet hetero. Sitä missä kieli on joskus ollut, ei kannata miettiä.

Vierailija
80/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Hazard

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi