NAISET ONLY, kenestä julkkiksesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisista kiinnostunut?
Eli muille hetero naisille kysely, että mitä luulet kenestä julkkis naisesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisiinpäin?
Itse uskon, että Angelina Jolie. Hän on mielestäni esteettisesti hyvin kaunis kaikin puolin.
Kommentit (155)
Ihastelen jo nyt Salma Hayekiä (vaikken seksuaalisesti) niin olen aikalaillu 96% varma, että jos naiset sytyttäisivät, niin Salma olis ulkonäöltä aika täydellinen, jota ainakin yrittäisin iskeä 🤩
Katleena Kortesuo. Aiheuttaa kyllä nyt jo värinää, vaikka olenkin ihan hetero tietääkseni. Kypsä ja vetävännäköinen, älykäs nainen.
Gillian Anderson. Mutta ei olisi kyllä mitään saumaa, on aivan liian kaunis minulle.
Jaaha. Minun tyyppiäni varmaan olisi muusikko nimeltään Beverly McClellan. Valitettavasti hän menehtyi pari vuotta sitten. Samanikäinen kuin minä.
Shailene Woodleystä olen aina tykännyt. Nätti ja hyvä näyttelijä. Mun ikäinen.
Nuorempana tuli yksi yö vietettyä kauniin tunnetun juontajan kanssa, joka on ilmeisesti edelleen kaapissa, ainakin sen osalta että on naisiinkin päin. Omasta mielestäni olen kuitenkin hetero, kun vain kerran olen naisen kanssa sänkyyn mennyt ja sekin oli humalassa ja kyseessä oli oma idoli, joka kyllä iski minuun silmät ja olin siinä iässä vielä aika kokeilun haluinen.
MIla Kunis. Tykkään sen ulkonäöstä ja persoonasta, vaikka on monia naisia, jotka ovat mielestäni kauniimpia. Mutta kauneus ei olekaan ainut kriteeri.
Florence Pugh on mun silmissä täydellisen näköinen eli varmaan siitä.
Taas näitä, jotka eivät tajua, että normaali nainen ei ole kiinnostunut naisista.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tuli yksi yö vietettyä kauniin tunnetun juontajan kanssa, joka on ilmeisesti edelleen kaapissa, ainakin sen osalta että on naisiinkin päin. Omasta mielestäni olen kuitenkin hetero, kun vain kerran olen naisen kanssa sänkyyn mennyt ja sekin oli humalassa ja kyseessä oli oma idoli, joka kyllä iski minuun silmät ja olin siinä iässä vielä aika kokeilun haluinen.
Onkohan kyseessä eräs entinen missi? Jos on niin luultavasti sama juontaja joka tuli minuakin nuorempana iskemään ja flirttailemaan aina yökerhossa missä olin töissä. Ei piilotellut vapaa-ajallaan sitä tuolloin ainakaan, että oli naisista kiinnostunut. Kyllähän tuo silloin seuraa sai muista naisesta usein ja jos olisin itse naisiinpäin niin olisin varmaan lähtenyt itsekkin mukaan monesti. Erittäin kaunis ja täydellinen vartalo. Jätetään nimi kuitenkin sanomatta, kun ei taida olla julkisesti suuntautumisestaan puhunut.
Joogaguru Kylli Kukk. Herkullinen ja herttainen. Jos olisin mies, hänet haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä, jotka eivät tajua, että normaali nainen ei ole kiinnostunut naisista.
Mitä jos lukisit Ap:n viestin uudestaan. Ei siinä oletetakkaan että olisi vaan on hauskaa arvuuttelua kenestä olisi mahdollisesti kiinnostunut, jos olisi kiinnostunut naisista. Ei kaiken tarvi olla niin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
MIla Kunis. Tykkään sen ulkonäöstä ja persoonasta, vaikka on monia naisia, jotka ovat mielestäni kauniimpia. Mutta kauneus ei olekaan ainut kriteeri.
Sama. Ihanan siro jopa heteron silmään tämä Mila Kunis.
Jennifer Lopez on hämmentävän kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lukisit Ap:n viestin uudestaan. Ei siinä oletetakkaan että olisi vaan on hauskaa arvuuttelua kenestä olisi mahdollisesti kiinnostunut, jos olisi kiinnostunut naisista. Ei kaiken tarvi olla niin vakavaa.
Tosikoita on joka lähtöön. On varmaan turvallisempi olo, kun kategorisesti kieltää jopa teoreettisen mahdollisuuden leikkiä olevansa kiinnostunut samasta sukupuolesta.
Näin jonkin filminpätkän, jossa kysyttiin amerikkalaisilta miesnäyttelijöiltä, kenen miehen kanssa nämä olisivat "silleen" (tai kuka he itse haluaisivat olla). Kaikkien vastaus oli Ryan Reynolds. Kestovitsi jo. :)
Aika vaikea nimetä ketään suoralta kädeltä, mutta onhan niitä paljon viehättäviä näyttelijöitä. Ehkä Rose Byrne, Maggie Gyllenhaal, Kate Winslet, nuori Winona Ryder. Olen nelissäkymmenissä itsekin. Kauniit, sielukkaat silmät, ehkä tummat hiukset, niin tykkään.
Dita von Teese ois varmaan jännittävä ;-)
Kiernan Shipka, Hilary Duff ja Gillian Anderson!
Olivia Wilde