Oletko koskaan sanonut sinulta rahaa lainaksi pyytävälle näin?
Voi, ei minulla ole killingin killinkiä lainattavaksi! Itse asiassa ajattelin juuri kysyä sinulta, että voisitko vipata minulle hieman? (Siis vaikka sinulla olisikin taloudellista liikkumavaraa.)
Kommentit (19)
En kun olen niin rehellinen. Miehet tulevat ja nappaavat rahani kun en osaa valehdella ja olen niin vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
En kun olen niin rehellinen. Miehet tulevat ja nappaavat rahani kun en osaa valehdella ja olen niin vietävissä.
Tiedän tunteen. Nainen on miehelle roskis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Nainen on miehelle roskis.
Moni nainen haluaa olla miehelle roskis.
"Mitä täällä oikein tapahtuu?" (Petteri Orpo)
Olen skipannut lainailevat kaverit elämästäni jo aika päivää sitten.
En ole. Lainaan aina rahaa mielelläni, jos vain suinkin voin. Hädässä ystävä tutaan.
Miksi pitää ilkeillä rahaa pyytävälle? Voi vain sanoa, että nyt ei ole lainata, hyvää päivän jatkoa sinulle!
Eräs ns. tuttava on minulle edelleen pystyssä 500 euroa. Lainasin rahat hänelle 2017. En tiedä saanko niitä enää koskaan takaisin mutta muistan ne kyllä lopunikääni.
Helppo sanoa ei kun olen aina rahaton. En hallitse säästämisen taitoa.
Yksi ns kaveri yritti viedä vipppailun niin röyhkeälle tasolle kyllä, että tuo taktiikka kävi mielessä :D muille kamuille lainaan jos suinkin mahdollista, he ovatkin luotettavia ja vastavuoroisia jos itsekin tarvitsen jotain apua, laittavat usein jopa 2€ palvelumaksua velan lisäksi kun maksavat takaisin! <3
Se, että mulla olisi itselleni vähän taloudellista liikkumavaraa, ei tarkoita, että olisi varaa lainailla muille heidän haluamiaan summia.
Vierailija kirjoitti:
Ruoka on Suomessa niin kallista.
No hyödynnä sitten niitä tarjouksia ja punalaputettuja juttuja! Johan alkaa ruokalasku tipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö on aina uhri.
Tupakan pummaajille olen sanonut "on vaan omia mukana, tarjoilu tupakat jäi kotiin"
Alun perin en, nykyään kyllä. Pääsee loistavasti eroon persaukisista tyypeistä.