NAISET ONLY, kenestä julkkiksesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisista kiinnostunut?
Eli muille hetero naisille kysely, että mitä luulet kenestä julkkis naisesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisiinpäin?
Itse uskon, että Angelina Jolie. Hän on mielestäni esteettisesti hyvin kaunis kaikin puolin.
Kommentit (155)
Artisti nimeltä LP. Upea ääni ja uskomaton karisma.
Jos saa sanoa edesmenneitä niin Audrey Hepburn varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kastuu hipsterit Sanna Marinista. Vaikka hän on ylimielinen ja narsistinen nainen, se juuri mua viehättää. Järjettömän kuuma ja temperamenttinen sekä ulkonäkö minun makuuni. Olen siis naimisissa miehen kanssa, ikää 28v.
Sama. Minua kiihottaa hänen itsevarmuus ja ulkonäkö. En ole naisiin päin mutta Sannalle antaisin milloin ja missä vaan! 😍
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lawrence. Älyä, näköä, anarkiaa. Täydellinen.
Totta! Jos naiset tosiaan kiinnostaisi niin Jennifer Lawrence olisi luultavasti todella minun makuun!
Tilda Swinton.
Seksikäs ja vahva nainen. Ihana.
Täytyy näin bi-naisena todeta, että teillä hetero naisilla on hyvä intuitio. 90% täällä mainituista naisista on sellaisia, joihin ainakin ulkonäön puolesta tekisin hyvin mielellään lähempää tuttavuutta. Antaisit vaikka toisen jalkani jos saisin yhden yön Ruby Rosen kanssa.
Tarja Halonen nyt kolmannen kerran, edelliset sensuroitiin nopeasti.
Kristen Stewart ehdottomasti. Heteronakin ihailen monesti, että onpa kaunis ja puoleensavetävä
Olen livenä tavannut Anna Kendrickin kun olin matkoilla. Kaunis jo kuvissa mutta luonnossa vielä hurmaavampi. 🤩 Veikkaan että hän kyllä kääntää monen muunkin heteron pään.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy näin bi-naisena todeta, että teillä hetero naisilla on hyvä intuitio. 90% täällä mainituista naisista on sellaisia, joihin ainakin ulkonäön puolesta tekisin hyvin mielellään lähempää tuttavuutta. Antaisit vaikka toisen jalkani jos saisin yhden yön Ruby Rosen kanssa.
Isoja maailman viihdelehtiä lukemalla selviää, että tämä Ruby Rose on melkoinen naisten nielijä. Naisella on naisten keskuudessa vientiä ja tietää arvonsa.
Erika Vikman ja Scarlett Johansson
Ruby Rose on ensimmäinen nainen, joka on saanut minussa jotain aikaan. On kyllä aika maskuliininen, johtuisiko siitä.. Kummallista kyllä.
Olen bi-nainen, eikä Ruby Rose säväytä lainkaan. Sen sijaan edesmennyt Lauren Bacall tai Sharon Stone ovat kuumia. Oikeasti voisi kiinnostaa myös entinen punatukkainen leidipresidenttimme. 🙂
Salma Hayek ja Nigella Lawson. Huh miten kuumia, aivan ihania. Selvästi mun tyyppiä sensuellit, vanhemmat, muodokkaat ja tummat. Voiko sitä nin heteroksi itseään kutsua, jos nämä kaksi ovat usein märissä unissani <3.
Kolmas ihastukseni on Gillian Anderson. En kestä miten karismaattinen ja seksikäs. Naiset on upeita.
N33
Vierailija kirjoitti:
Kristen Stewart
Ai niin, ja hän myös!
T: edellinen.
Jo tuhat kertaa mainittu: Ruby Rose. Minun mielestä ainakin kaunein ja upein julkkis. Jos olisin hiukankaan naisiinpäin niin tämä nainen kyllä olisi se unelmien kumppani.