NAISET ONLY, kenestä julkkiksesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisista kiinnostunut?
Eli muille hetero naisille kysely, että mitä luulet kenestä julkkis naisesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisiinpäin?
Itse uskon, että Angelina Jolie. Hän on mielestäni esteettisesti hyvin kaunis kaikin puolin.
Kommentit (155)
Milla Jovovich ja elokuvassa Million Dollar Hotel. Katselen usein vain näitä kuvia. Ihana on. Voisin unohtaa miehet heti.
Eipä tule mieleen muita kuin Gillian Anderson, mutta hän onkin tosi kuuma. Ja sitten on yksi p o r * stara johon törmäsin netissä 20 vuotta sitten, superkaunis, kurvikas (on vieläkin). Olen siis umpihetero ja miehistäkin ehkä 3 % sytyttää. (Mut sit olenkin ihan liekeissä)
Vierailija kirjoitti:
Ihastelen jo nyt Salma Hayekiä (vaikken seksuaalisesti) niin olen aikalaillu 96% varma, että jos naiset sytyttäisivät, niin Salma olis ulkonäöltä aika täydellinen, jota ainakin yrittäisin iskeä 🤩
Miksi ulkonäön perusteella isketään? Uskotko että itselläsi on ketään yli 40-vuotiaana?
Emma Watson. Eleanor Tomlinson (näytteli Demelzaa Poldark -sarjassa)
Näyttelijä, Simmone Jade MacCinnon, parhaiten tunnettu Mcleodin tyttäret -sarjan punatukkaisena Stevienä. Etenkin tässä roolihahmossaan kiehtova sekoitus feminiinisyyttä ja maskuliinisuutta.
Hanna Öberg on mun womancrush. Hän on siis somesta tunnettu, jakaa YouTubessa ja instagramissa treenivinkkejä, terveellistä ja tasapainoista elämäntapaansa sekä ihan vaan muutenkin omaa elämäänsä. Nykyään on todella suosittu, mutta mä oon seurannut häntä jo niiltä ajoilta kun hän aloitti videoiden teon ja oon aina tykännyt siitä miten symppis, hauska ja aidon ja ihanan oloinen tyyppi hän on. Ja edelleen tuntuu olevan jalat maassa yhtälailla kuin silloin alkuaikoinakin. Lisäksi hän on ulkoisesti mun makuun tosi upea, kroppa mielettömässä kunnossa ja tosi kauniit kasvot, silmät yms :) Vähän oon ihastunut häneen nytkin vaikka hetero olenkin, joten jos olisin naisiin päin niin varmasti voisin kiinnostua kunnolla.
Oletteko te nyt ihan varmoja siitä heteroudesta? Meinaan että minusta monetkin naiset ovat jotenkin kiehtovia ja ihailtavia ja kuumia, mutta sitten jos pitäisi oikeasti ajatella sänkyyn menoa, niin ei pystyisi. Kuumissa naisissa on minusta aina jotain vähän maskuliinista, eli sellainen kaikista naisellisin ja herkin ja söpöin ei ole kuumaa.
Kate Winslet, Salma Hayek Frida Kahlona, Noomi Rapace Miehissä, jotka vihaavat naisia, Silta-sarjan päähenkilö, Marion Cotillard ja monet muut.
Mun womancrush on ehdottomasti Alica Schmidt. Netistä luin että heteronainenkin voi ihastua toiseen naiseen. Jos pitää yksi ihminen valita joka on maailmassa esteettisesti kaunein niin varmasti Alica Schmidt. Hänen kohdalla on helppo ymmärtää sanonta, että nainen on se kauniimpi osapuoli. On kotona aika paljon hänen julisteita, tykkään katsoa kuin jotain taideteosta, arvostavassa merkityksessä.
Milla.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tuli yksi yö vietettyä kauniin tunnetun juontajan kanssa, joka on ilmeisesti edelleen kaapissa, ainakin sen osalta että on naisiinkin päin. Omasta mielestäni olen kuitenkin hetero, kun vain kerran olen naisen kanssa sänkyyn mennyt ja sekin oli humalassa ja kyseessä oli oma idoli, joka kyllä iski minuun silmät ja olin siinä iässä vielä aika kokeilun haluinen.
Ai Ellen?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te nyt ihan varmoja siitä heteroudesta? Meinaan että minusta monetkin naiset ovat jotenkin kiehtovia ja ihailtavia ja kuumia, mutta sitten jos pitäisi oikeasti ajatella sänkyyn menoa, niin ei pystyisi. Kuumissa naisissa on minusta aina jotain vähän maskuliinista, eli sellainen kaikista naisellisin ja herkin ja söpöin ei ole kuumaa.
Kate Winslet, Salma Hayek Frida Kahlona, Noomi Rapace Miehissä, jotka vihaavat naisia, Silta-sarjan päähenkilö, Marion Cotillard ja monet muut.
Olen nuoruudessa pussaillut toisen tytön kanssa (jota pidin kaupungin kauneimpana) pienessä sievässä ja koskettilimme toisiamme rinnoista että miltä toisen rinta tuntuu. Se oli uteliaisuutta. Tiedän muitain jotka on kännissä pussailleet nuorena eli en ole ainoa. Ja olen varma että olen hetero. Itse arvelen että se riippuu siitä miten pitkälle menee ja kiihottuuko siitä vai kokeeko asian enemmänkin uteliaisuutena, että miltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana tuli yksi yö vietettyä kauniin tunnetun juontajan kanssa, joka on ilmeisesti edelleen kaapissa, ainakin sen osalta että on naisiinkin päin. Omasta mielestäni olen kuitenkin hetero, kun vain kerran olen naisen kanssa sänkyyn mennyt ja sekin oli humalassa ja kyseessä oli oma idoli, joka kyllä iski minuun silmät ja olin siinä iässä vielä aika kokeilun haluinen.
Onkohan kyseessä eräs entinen missi? Jos on niin luultavasti sama juontaja joka tuli minuakin nuorempana iskemään ja flirttailemaan aina yökerhossa missä olin töissä. Ei piilotellut vapaa-ajallaan sitä tuolloin ainakaan, että oli naisista kiinnostunut. Kyllähän tuo silloin seuraa sai muista naisesta usein ja jos olisin itse naisiinpäin niin olisin varmaan lähtenyt itsekkin mukaan monesti. Erittäin kaunis ja täydellinen vartalo. Jätetään nimi kuitenkin sanomatta, kun ei taida olla julkisesti suuntautumisestaan puhunut.
Ei Suomessa ole tunnettua juontajaa joka olisi missi? Vai onko Susanna Laine?
Saahan sitä ihmiset kokeilla nuorena. Monet on bi.
Vierailija kirjoitti:
Mun womancrush on ehdottomasti Alica Schmidt. Netistä luin että heteronainenkin voi ihastua toiseen naiseen. Jos pitää yksi ihminen valita joka on maailmassa esteettisesti kaunein niin varmasti Alica Schmidt. Hänen kohdalla on helppo ymmärtää sanonta, että nainen on se kauniimpi osapuoli. On kotona aika paljon hänen julisteita, tykkään katsoa kuin jotain taideteosta, arvostavassa merkityksessä.
Milla.
Neverheard
Olen niin hetero etten keksi ainuttakaan naista kenestä olisin kiinnostunut siinä mielessä... Mutta joo.
Jatkakaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan olet siinä iässä, että opit myös kieliopin ja yhdyssnat, sitä odotellessa. .
kyselee "yhdyssnat" kahdella tauotetulla pisteellä vielä perässä, postaajalta, jolla ei kummempia virheitä 🤣. Olipa nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaikea nimetä ketään suoralta kädeltä, mutta onhan niitä paljon viehättäviä näyttelijöitä. Ehkä Rose Byrne, Maggie Gyllenhaal, Kate Winslet, nuori Winona Ryder. Olen nelissäkymmenissä itsekin. Kauniit, sielukkaat silmät, ehkä tummat hiukset, niin tykkään.
Rose Byrne on kiinnittänyt huomioni. Vahva ja laaja-alainen näyttelijä. Ei ole saanut ansaitsemaan arvostusta palkintojen jaossa.
M
Tämä kysymys on naisille, ei miehille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä ihan varma että olet nainen. Ei noissa naisissa ole mitään maskuliinista. Se että jos nainen on VAHVA NAISELLINEN NAINEN tai KOVA NAINEN, se ei ole maskuliinista, se on vaan vahvaa naiseutta - ei söpöä.
Maskuliininen nainen on esim Grace Jones, Diane Keaton, Annie Lennox, Barbara Streisand, Glenn Close, Sarah Jessica Parker, Brigitte Nielson, Tilda Swinton, Khloe Kardashian, USA Thurman ja Wendy Williams.
He ovat maskuliinisia eivätkä kyllä millään tavalla kuumia yleensä heteronaisen makuun. On monia kauniita naisia mutta ei tule mieleen nyt kuka olisi kuuma. Joku kurvikas, mutta hoikka ja tummat hiukset jolla isot silmät.
Kuka helvetti on Ruby Rose. En tunnista suurinta osaa noista nimistä enkä ole mitenkään vanha. Somea en kyllä käytä ja enemmän kiinnostaa historian opiskelu. Siinä mielessä.
Alexandra daddario