Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET ONLY, kenestä julkkiksesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisista kiinnostunut?

N25
04.11.2021 |

Eli muille hetero naisille kysely, että mitä luulet kenestä julkkis naisesta olisit kiinnostunut, jos olisit naisiinpäin?

Itse uskon, että Angelina Jolie. Hän on mielestäni esteettisesti hyvin kaunis kaikin puolin.

Kommentit (155)

Vierailija
21/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksikään julkkis innosta, mutta videopelihahmo kyllä. Parvati Holcomb.

Vierailija
22/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tuli yksi yö vietettyä kauniin tunnetun juontajan kanssa, joka on ilmeisesti edelleen kaapissa, ainakin sen osalta että on naisiinkin päin. Omasta mielestäni olen kuitenkin hetero, kun vain kerran olen naisen kanssa sänkyyn mennyt ja sekin oli humalassa ja kyseessä oli oma idoli, joka kyllä iski minuun silmät ja olin siinä iässä vielä aika kokeilun haluinen.

Milloinkahan olet siinä iässä, että opit myös kieliopin ja yhdyssnat, sitä odotellessa. .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana tuli yksi yö vietettyä kauniin tunnetun juontajan kanssa, joka on ilmeisesti edelleen kaapissa, ainakin sen osalta että on naisiinkin päin. Omasta mielestäni olen kuitenkin hetero, kun vain kerran olen naisen kanssa sänkyyn mennyt ja sekin oli humalassa ja kyseessä oli oma idoli, joka kyllä iski minuun silmät ja olin siinä iässä vielä aika kokeilun haluinen.

Milloinkahan olet siinä iässä, että opit myös kieliopin ja yhdyssnat, sitä odotellessa. .

Kannattiko?

Vierailija
24/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Minä mainitsin Beverly McClellanin ja taidan olla ketjun ainoa kommentoija, joka olisi kallellaan maskuliinisiin naisiin. Mitähän tästä voi päätellä? Minun aivoni menevät solmuun, ja epäilen olevani keskustelun ainoa nainen, joka on kokonaan hetero.

Vierailija
25/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

J-Lo eli Jennifer Lopez. Olen aina tykännyt hänen musiikista ja esteettisesti hyvin kaunis nainen. On vanhentunut kuin viini.

Vierailija
26/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näihin aina Lucy Hale. 

Vierailija
27/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko?

Uskoisin että kyllä, nyt hän ehkä kertaa ala-asteen kirjoja?

Vierailija
28/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että Tatyana Shmailyuk, upea metallijumalatar.

Vierailija
29/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilary Knight (jääkiekkoilija)

Megan Rapinoe (jalkapalloilija)

mmmm :)

Vierailija
30/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floor Jansen, erittäin valovoimainen nainen ja upea ääni. Vaikuttaa myös aika maanläheiseltä ja eläinrakkaalta myös. Pitkä ja kaunis, kunnon alfanaaras. Ehkä olen jo vähän ihastunut?

Vierailija
31/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Vikman

Vierailija
32/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

shakira.

Vierailija
33/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sue Bird, Megan Rapinoen vaimo

Hilary Swank

Sharon Stone

Lupita Nyong'o

Vierailija
34/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea nimetä ketään suoralta kädeltä, mutta onhan niitä paljon viehättäviä näyttelijöitä. Ehkä Rose Byrne, Maggie Gyllenhaal, Kate Winslet, nuori Winona Ryder. Olen nelissäkymmenissä itsekin. Kauniit, sielukkaat silmät, ehkä tummat hiukset, niin tykkään.

Rose Byrne on kiinnittänyt huomioni. Vahva ja laaja-alainen näyttelijä. Ei ole saanut ansaitsemaan arvostusta palkintojen jaossa.

M

Vierailija
35/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN naisista kiinnostunut, ja Dita von Teese on sensuelli ja kiehtova.

Olen siis nainen.

Vierailija
36/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katheryn Winnick on kuuma, häntä voisin yrittää.

Vierailija
37/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etureiälliset kohdulliset menstruoivat ei-miehet only vai ollaanko inklusiivisia?

Vierailija
38/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mieleeni tulee ensimmäisenä Emma Stone, vaikka esim. Emilia Clarke on sensuellimpi.

Vierailija
39/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kastuu hipsterit Sanna Marinista. Vaikka hän on ylimielinen ja narsistinen nainen, se juuri mua viehättää. Järjettömän kuuma ja temperamenttinen sekä ulkonäkö minun makuuni. Olen siis naimisissa miehen kanssa, ikää 28v.

Vierailija
40/155 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucy Lawles Xenana 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi