Ripsiliimaa kynsiin??
Moi!
Multa loppunu tekokynsiin tarkotettu liima enkä ehdi käydä kaupassa ennen iltaa, mietin tietäiskö joku voiko kynsiin käyttää ripsiliimaa (multa löytyis DUO-ripsiliimaa nimittäin monta tuubillista...)
Kiitos!
Kommentit (6)
Kääk pikaliimaa, oon ymmärtäny et sitä ei ainakaa kannattas laittaa :o Toisaalta voin olla iha väärässä jne, kiitos kuitenkin vastauksesta! :))
Ei se pikaliimaa haittaa mitään jos kerran käytät. Mä käytän tekokynsiä ehkä kerran kolmessa vuodessa ja sitä varten en tosiaan jaksa ostaa omaa liimaa, pikaliima toimii ihan hyvin.
ite ostin eilen kaupasta tekokynnet, mutta liimaa aivan liian vähän ja kynnet ei pysyny ees kuutta tuntia pidempään.. Ite mietin pikaliimaa, mutta mulle on danottu että ei niitä kynsiä saa enää irti yms.. Niin kannattaako sitä laittaa?
No siis en tiedä itsekkään että tuleeko siitä mitää haittaa vai ei etin itekkin tietoa että mitä käy jos käyttää pikaliimaa kynsiin ja en ole löytäny oikee mitää ja no nyt on testissä 1 sromee ja saa nähä mitä käy että uskaltaako laittaa kaikkiin sormiin
Jos laittaa pikaliimalla nii kyllä ne saa irti. Mulla pysy noin viikon pikaliimalla.
Voithan sä käyttää, mutta ei se niitä kynsiä pidä paikallaan.
laita pikaliimaa jos löytyy.