Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Hymyileekö naiset teille miten usein?

Vierailija
04.11.2021 |

Ja luovat ihastuneen katseen?
Minä saan miltein päivittäin tällaisia. Olen kyllä komea.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle hymyillään yleensä aina. Jos jutellaan niin usein nauravat. Mä en tiedä mikä siinä on että olen muka hauska ja mukava? No luonteelleni en voi mitään. Oikeasti mä mietin liikaa itsaria. Jotain kipu pois kamaa paljon ja viinaa päälle. 

Voi tziisus mitä kaikkea sitä on tullut sanottua. Sulla on ilmeisesti ehjä peili. Mitä? No kun olet noin nätiksi laittautunut, Vähän lisää kehumista niin neitohan suostui sänkyyn. Parin tunnin tutustumisella. Naisille riittää niin vähä kuin ulkonäön kehuminen. Onneksi niin kun tykkään naisista.

Vierailija
22/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko sormella osoittaminen ja nauraminen?

No hyvä, että lasketaan.

Ei koskaan silti.

Olen näkymätön.

Höpöhöpö. Teille "naisia" ovat vain rintavat missityyppiset naiset ja instabeibet, joiden ikä on maksimissaan 25 vuotta.

Aa ok, hyvä tietää.

Ihanan sarkastinen pakkaus :D <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aika paljon hymyjä naisilta, myös pitkiä katseita hymyn kera. En pidä itseäni hyvännäköisenä, mutta muutama nainen on kehunut.

Vierailija
24/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en katsele naisia.

Vierailija
25/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senverran harvoin, että ihan hämmennyn hetkeksi jos joskus tuntematon nainen hymyilee. Sitten vasta pasmat meneekin sekaisin, jos vieläpä tervehtii. Ja huom. kaupan kassoja ei lasketa.

99%:lla vastaantulevista naisista tuntuu tosiaan olevan se oletus, että miehenä olen väkivaltainen seksirikollinen ja edes päinkään ei kannata katsoa. Kumma juttu että vanhempi väki, lapset ja muut miehet sentään joskus katsoo tai jopa tuijottelee, mutta nuorehkot naiset hyvä ettei kättään laita silmiensä suojaksi ja juokse pois.

Vierailija
26/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin alle 50 v niiin joka päivä .

Vierailija
27/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä hymyillä, mutta katsotaan pitkään. Nainen saattaa katsoa pitkään, jos olettaa, että en huomaa. Joskus käy niin, että esim. kaupassa käännän katseeni, niin huomaan, että minua on joku katsonut pitkään. Ja sitten nainen ja minä nolostumme yhtä aikaa. Vaikka hyvältähän se tuntuu, että näin keski-ikäisenä naiset katsovat. Viimeksi näin kävi edellisellä viikolla Pohjanmaalla. Olin kahvilan jonossa kassalla. Ja kun käännyin, niin huomasin jonossa olleen naisen katsovan minua. Hän hämmentyi ja alkoi pikaisesti tutkimaan vitriinissä olevia sämpylöitä.

Juu, olen hyvännäköinen, ruskeasilmäinen ja nuorena minua sanottiin kauniiksi. Aikuisena 50+ on sanottu komeaksi. (Perheellinen ja varattu...)

Vierailija
28/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ois ikinä uskonut, että naiset näin yleisesti hymyilevät randomeille miehille. Itse hymyilen tuntemattomille melkeinpä pelkästään tilanteissa, kun joku ihminen sukupuolesta riippumatta on kohtelias ja huomioi (pitää ovea auki tms). En ole huomannut, että suomalaiset yleisesti olisivat kauhean hymyileväisiä tuntemattomille, jos alkoholilla ei osuutta asiaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan