Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet. Hymyileekö naiset teille miten usein?

Vierailija
04.11.2021 |

Ja luovat ihastuneen katseen?
Minä saan miltein päivittäin tällaisia. Olen kyllä komea.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei tarkoita kiinkostusta. Minäkin saan tuollaisia jopa joka päivä. Olen kaiken ihanteiden vastskohta.

Vierailija
2/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ylipaino vähissä, niin todellakin. Eipä ole paljon tarvinnut vongata. Liika viinan käyttö aiheuttanut sen että on pitänyt tyytyä astetta heikompaan naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ei tarkoita yhtään mitään. Eikös se ole ihan neutraalia ja yleismaailmallista kohteliaisuutta? Ei me sentään Lähi-idän maassa eletä. Jossain etelämmässä naisen hymy signaloi jotain seksuaalista, mutta EI Suomessa.

Vierailija
4/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Kaupan kassa silloin tällöin, mutta tiedän kyllä ettei se liity minuun ihmisenä millään tavoin.

Vierailija
5/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä katseesta en tiedä, mutta hymyilevät kyllä usein.

Vierailija
6/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun ylipaino vähissä, niin todellakin. Eipä ole paljon tarvinnut vongata. Liika viinan käyttö aiheuttanut sen että on pitänyt tyytyä astetta heikompaan naiseen.

Olet itsekin monta astetta heikompi mies. Silloin se ei ole tyytymistä.

Vierailija
7/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina halveksivasti

Vierailija
8/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ne nauravat päin naamaa.

Vierailija
9/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itsekin monta astetta heikompi mies. Silloin se ei ole tyytymistä.

Sinä sen varmasti tiedät.

Vierailija
10/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei tarkoita kiinkostusta. Minäkin saan tuollaisia jopa joka päivä. Olen kaiken ihanteiden vastskohta.

Ja ei vain asiakaspalvelutilanteissa vaan ihan, vaikka kaupassa tai kadulla kävellessä.

T. Sama

Vierailija
11/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto täällä on tyhmät jutut. 🤣

Vierailija
12/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senverran harvoin, että ihan hämmennyn hetkeksi jos joskus tuntematon nainen hymyilee. Sitten vasta pasmat meneekin sekaisin, jos vieläpä tervehtii. Ja huom. kaupan kassoja ei lasketa.

Vierailija
13/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että näin olisi koskaan tapahtunut. 

m40

Vierailija
14/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ap:n kaltaiset eivät todennäköisesti edes rekisteröi "naisiksi" niitä tavallisen näköisiä tai 35+ ikäisiä naisia. Itse olen hoikka ja äkkikatsomalta ihan ok nainen, mutta ei minusta kukaan mies kiinnostu koskaan arjessani, eikä ole vuosikausiin kiinnostunut muutenkaan. Ei, vaikka hymyilisin kuinka tai tervehtisin (joitain naamatuttuja vaikkapa yhteisissä harrastuksissa siis).

Miehet näyttävät yleensä vakavaa naamaa, eivätkä vastaa tervehdykseen, joten jossain vaiheessa lopetin miesten kohteliaan huomioimisen, kun selvästi eivät kaipaa sellaista kaltaiseltani. Sitäpaitsi oletan sellaisen normaalin kohteliaisuuden täysin viattomaksi muutenkin.

Vierailija
15/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko sormella osoittaminen ja nauraminen?

No hyvä, että lasketaan.

Ei koskaan silti.

Olen näkymätön.

Vierailija
16/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että lasketaan.

Ei koskaan silti.

Olen näkymätön.

Höpöhöpö. Teille "naisia" ovat vain rintavat missityyppiset naiset ja instabeibet, joiden ikä on maksimissaan 25 vuotta.

Vierailija
17/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä, että lasketaan.

Ei koskaan silti.

Olen näkymätön.

Höpöhöpö. Teille "naisia" ovat vain rintavat missityyppiset naiset ja instabeibet, joiden ikä on maksimissaan 25 vuotta.

Aa ok, hyvä tietää.

Vierailija
18/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että näin olisi koskaan tapahtunut. 

m40

Anteeksi, puhuin muunneltua totuutta. Kerran, olisikohan ollut vuonna 2016 muistan, kun olin ihan yksin lähikaupassani ostoksilla ja sitten päätin jostain syystä jutella kaupan kassatyöntekijänaisen kanssa ja sitten taisin kertoa jonkun omasta mielestäni hassun jutun. Hän sitten sille hieman naurahti ja hymyilikin. Se oli mielestäni mukavaa ja itsellekin tuli hyvä mieli. En tiedä oliko se vain kohteliaisuutta vai oliko hän aidosti ilahtunut, mutta ei se haittaa. Vieläkin muistelen tuota hetkeä hymyillen sisäisesti.

Vierailija
19/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä parikertaa vuodessa kun minulle tulla kertomaan että kuinka minun ulkonäkö ei kelpaa ja siitä huvitutaan. Muuten naisilta ei tule kuin vaatimuksia ja nalkutusta

Vierailija
20/28 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilee suht usein mutta en varmaan tunnistaisi "ihastunutta katsetta" vaikka sellaisia muhun luotaisiinkin... Mitä epäilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi