Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (25)

Vierailija
22/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:43"]

Kyse ei varsinaisesti ole omasta suosikista, mutta joka päivä kuunnellaan noin 20 kertaa Muumien tunnuslaulu. Mukula ei avaa suutaan ruokapöydässä, jollei näe Käy Muumilaaksoon -videota. Ruokaa saa ujutettua huimaa vauhtia suuhun säkeistöjen kohdalla, sitten kertosäkeessä lauletaan koko perhe yhteen ääneen paa-pa-pa-paa-pa... Alkaa jo pää hajota, taidan siirtää läppärin jonnekin muualle.

[/quote]

Anna mä arvaan; ensimmäinen lapsi kyseessä? =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:03"]Siis kuunteleeko joku musiikkia youtubesta? Ette oo kuullu Spotifysta?
[/quote]

Miks pitäs käyttää spotifyta?
Mulle riittää youtube vallan mainiosti.

Vierailija
25/25 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="17.01.2015 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 21:43"]

Kyse ei varsinaisesti ole omasta suosikista, mutta joka päivä kuunnellaan noin 20 kertaa Muumien tunnuslaulu. Mukula ei avaa suutaan ruokapöydässä, jollei näe Käy Muumilaaksoon -videota. Ruokaa saa ujutettua huimaa vauhtia suuhun säkeistöjen kohdalla, sitten kertosäkeessä lauletaan koko perhe yhteen ääneen paa-pa-pa-paa-pa... Alkaa jo pää hajota, taidan siirtää läppärin jonnekin muualle.

[/quote]

Anna mä arvaan; ensimmäinen lapsi kyseessä? =))

[/quote]

Kyllä, ensimmäinen on. Tulin pikkuvauva-aikana hyräilleeksi sitä paa-pa-pa-paa-paa-kertosäettä lapselle tämän tästä, ja sittenhän hän vasta innostui, kun kuuli ekan kerran laulun ja tajusi, että se on se sama biisi. Ja siihen jämähdettiin. Asiaa ei mitenkään auttanut se, että nähtyään videon lapsi tajusi yhteyden lahjaksi saamaansa muumileluun, joka myös on ehdottomasti saatava ruokapöytään aterialle myös.

Toista lasta meille ei ole tulossa, joten ehkä tämän kestää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan